To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-15
Ogłoszenie nr 500056807-N-2018 z dnia 15-03-2018 r.
Miasto Opole: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych
oraz ploterów dla Urzędu Miasta Opola
oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych z Urzędu Miasta Opola
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505071-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Opole, Krajowy numer identyfikacyjny 53141266800000,
ul. Rynek-Ratusz
-,
45-015
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 44 38 702, e-mail
pzp@um.opole.pl, faks
77 44 58 326.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz ploterów dla Urzędu Miasta Opola oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych z Urzędu Miasta Opola
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów, wkładów z tuszem, taśm barwiących, głowic i kaset konserwacyjnych itp.) do drukarek komputerowych (zgodnie z opisem w formularzu OFERTA PRZETARGOWA) i sukcesywny odbiór zużytych materiałach eksploatacyjnych wraz z opakowaniami oraz sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (głowic i kaset konserwacyjnych itp.) do ploterów (zgodnie z opisem w formularzu OFERTA PRZETARGOWA) i odbiór zużytych materiałach eksploatacyjnych wraz z opakowaniami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30125100-2
Dodatkowe kody CPV: 30125110-5, 30192113-6, 30124300-7, 30192112-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych wraz z opakowaniami |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 Prawa Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne W Zadaniu nr 1 - tabela nr 2, w pozycjach 1, 2, 3 oraz 4 nie doprecyzowano modelu do drukarki HP Color LaserJet Pro 200. Zamawiający nie wyszczególnił dokładnego modelu drukarki - M252dw w formularzu ofertowym, a przez to Wykonawcy wielokrotnie zaproponowali w formularzach OFERTA PRZETARGOWA tańsze odpowiedniki tonerów do drukarki typu HP Color LaserJet Pro 200, co spowodowałby dostarczenie niekompatybilnych materiałów eksploatacyjnych do przedmiotowej drukarki, będącej na stanie Urzędu Miasta Opola. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do ploterów oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych wraz z opakowaniami |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2178.86
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa TONEX Sławomir Gołąbek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2680
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Opole w roku 2025
- Szkolenie dla kadry zarządzającej budynkami Politechniki Opolskiej z zakresu bezpieczeństwa pożarowego i pierwszej pomocy w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Remonty obiektów inżynierskich zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Brzegu
- Remont dw nr 463 km 22+480 - km 29+230 - w m. Krasiejów (skrzyżowanie ul. Niwki) do przejazdu kolejowego w m. Kolonowskie - realiz. w techn. uszorstnienia warstwą bitumiczną SLURRY SEAL (dwuwarstwowo)
- Remont pomieszczeń biurowych w lokalu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu ul. Armii Krajowej 36
- Zakup, dostawa i uruchomienie toru wizyjnego z badaniem w wąskim paśmie światła wraz z przeszkoleniem personelu z zakresu obsługi dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.282.51.2025.MK
- BZP.271.50.2025 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i innych urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- TPm-52/25 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu
- Doposażenie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w Żłobku Gminnym "Lubisiowa Kraina" w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz usługi serwisowe dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.