Ogłoszenie z dnia 2017-11-07
Ogłoszenie nr 500054419-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.
Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce: Wykonanie zabezpieczenia budynku szkoły podstawowej w Podstolicach przed dalszymi uszkodzeniami na czynnym osuwisku i wyeliminowanie przyczyn ich powstania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce, Krajowy numer identyfikacyjny 12068127000000,
ul. ul. Słowackiego
51,
32020
Wieliczka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
012 294 91 89, e-mail
zbk@wieliczka.eu, faks
012 294 91 89.
Adres strony internetowej (url): http://www.zbk.wieliczka.eu
Adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/zbkomunalnych,m,294745,ogloszenia-o-przetargach.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zabezpieczenia budynku szkoły podstawowej w Podstolicach przed dalszymi uszkodzeniami na czynnym osuwisku i wyeliminowanie przyczyn ich powstania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZBK.271.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zabezpieczenia budynku Szkoły Podstawowej w Podstolicach przed dalszymi uszkodzeniami na czynnym osuwisku i wyeliminowanie przyczyn ich powstania 1. W zakres zamówienia wchodzi: Prace zabezpieczające obejmujące: a) Udrożnienie i usprawnienie systemu odprowadzenia wody podskórnej pochodzenia opadowego spływającej zboczem na przedmiotowy budynek szkoły (System ten składa się z powierzchniowego koryta betonowego oraz drenażu opaskowego) poprzez poszerzenie, pogłębienie i uciąglenie istniejącego koryta betonowego, które w chwili obecnej nie posiada wystarczającej przepustowości oraz kończy się przed końcem budynku. Udrożnienie drenażu opaskowego z wymianą kruszywa sztucznego w postaci żużlu. b) Usprawnienie odprowadzenia wody opadowej z dachów, poprzez wymianę nieszczelnych elementy kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem do systemu kanalizacji zbierającego wodę opadową. Zabrania się połączenia kanalizacji deszczowej z drenażem opaskowym. c) Wzmocnienie zewnętrznej ściany budynku szkoły poprzez zastosowanie układu mikropali. Mikropale w rozstawie co 120 cm z rur 76,1/5,3 o długości około 8,50 (szt. 15) w układzie ukośnym spięte oczepem stalowym wykonanym z ceownika C200. W celu zapewnienia właściwej współpracy oczepu oraz istniejącego fundamentu ściany frontowej należy elementy te zespolić kotwami #20 z pręta ocynkowanego wklejanego co 35 cm przy pomocy zaczynu cementowego. d) Zabezpieczenie termiczne warstwą 5 cm styroduru w celu przeciwdziałania skutkom efektu wysadzinowości strefy posadowienia zewnętrznej ściany elewacyjnej (zakres nie został ujęty w szacowaniu wartości zamówienia oraz w przedmiarze robót zarówno dla zamówienia nr 584197-N-2017 jak i w przedmiotowym postępowaniu). e) Wzmocnienia posadzki poprzez wykonanie iniekcji dogęszczającej w pomieszczeniach gdzie stwierdzono zapadanie posadzki. Iniekcje tą należy wykonać w rozstawie co około 120 cm na całej powierzchni pomieszczenia oraz wzdłuż ścian poprzecznych (50 m). 2. Prace naprawcze obejmujące: a) Zabezpieczenie rozpojeń w ścianach zewnętrznych i zarysowań poprzez wykonanie wzmocnienia taśmami z włókna węglowego. Taśmy zgodnie z załączoną dokumentacją rysunkową winny zespolić układ ścian, tak by pomimo powstałych spękań i zarysowań, nie dochodziło do nierównomiernych odkształceń. Zaproponowany układ taśm i mat, zapewni odpowiedni poziom współpracy i redystrybucji obciążeń (59,84m2). Wzmocnienia i zabezpieczenia należy wykonać taśmami oraz matami . Występujący filarek między okienny w południowej ścianie zewnętrznej, należy zespolić z ścianą poprzeczną poprzez wklejenie kotew M12 o długości minimum 100 cm, przy zapewnieniu zakotwienia w ścianie wewnętrznej na długości minimum 60 cm. b) Spięcie powstałych rys i rozspojeń poprzez przemurowanie w przypadku rozspojeń przekraczających rozwartość 10 mm oraz poprzez wmurowanie spinek stalowych z prętów #4,5 ocynkowanych układanych poziomo w co trzeciej warstwie muru z cegły. Jako alternatywne rozwiązanie przewiduje się użycie kotew systemowych. c) Wypełnienie iniekcyjne powstałych rys i rozspojeń przy pomocy zaczynu lub mleczka cementowego w zależności od szerokości ściany i szerokości rozwarcia rysy. d) Wykonanie prac wykończeniowych, umożliwiających przywrócenie obiektu do normalnej eksploatacji i pierwotnego standardu e) W związku z faktem, iż remont odbywać się będzie na obiekcie czynnym, Wykonawca zobowiązany jest zaplanować i przeprowadzić roboty budowlane w taki sposób, aby nie utrudniać przeprowadzenia zajęć w szkole, w szczególności zobowiązany jest odgrodzić teren budowy od części obiektu w której odbywać się będą zajęcia lekcyjne. Wykonawca zobowiązany jest również zachowywać szczególną ostrożność w stosunku do osób trzecich przebywających na terenie szkoły ( w szczególności uczniów, nauczycieli, opiekunów i innych pracowników placówki oświatowej) jak i zapewnić bezpieczny dostęp do czynnej części obiektu szkolnego. 3. Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie przedmiarem robót, dokumentacją techniczną oraz STWiOR które stanowią załączniki do nin. zaproszenia. Kody CPV: 45200000 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45400000 - 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45100000 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45300000 - 0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45261400 - 8 Pokrywanie, 45262500 - 6 Roboty murarskie i murowe, 45262522 - 6 Roboty murarskie, 45453000 - 7 Roboty remontowe i renowacyjne, 45262210 - 6 Fundamentowanie, 45262211 - 3 Wbijanie pali, 45110000 - 1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych: roboty ziemne, 45431000 - 7 Kładzenie płytek, 45430000 - 0 Pokrywanie podłóg i ścian, 45320000 - 6 Roboty izolacyjne, 45330000 - 9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne 4. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych w zaproszeniu, dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz STWOiRB dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane zaproszeniu, dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz STWOiRB, konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w w/w dokumentach materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w trakcie negocjacji) innych zamienników rynkowych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w trakcie negocjacji), że nie będą one gorsze od wskazanych w w/w dokumentach, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych wg. której materiał nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być stosowane. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. 6. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp to: 6.1. Polskie Normy przenoszących normy europejskie, 6.2. normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące normy europejskie, 6.3. europejskie oceny techniczne, rozumiane jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.), 6.4. wspólne specyfikacje techniczne, rozumiane jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12), 6.5. normy międzynarodowe, 6.6. specyfikacje techniczne, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjęte przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, 6.7. inne systemy referencji technicznych ustanowione przez europejskie organizacje normalizacyjne, 6.8. Polskie Normy, 6.9. polskie aprobaty techniczne, 6.10. polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw, 6.11. krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 883, z 2015 r. poz. 1165 oraz z 2016 r. poz. 542). 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego. Długość okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium w niniejszym postępowaniu na wykonane zamówienie. 8. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 8.1. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP oraz ppoż. i maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. 8.2. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 8.3. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych (inwentaryzacja powykonawcza). 8.4. W celu zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę któremu zostanie udzielone zamówienie do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia do wysokości minimum wartości brutto podpisanej umowy. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), w szczególności dotyczy to czynności związanych z wykonaniem: - robót rozbiórkowych - robót instalacyjnych - robót izolacyjnych - robót ziemnych - robót montażowych - robót wykończeniowych - pozostałych robót budowlanych Osoby wykonujące czynności wskazane przez Zamawiającego powinny być zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez cały okres, w którym będą wykonywać wskazane wyżej czynności. Obowiązek ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje zgodnie z posiadanymi uprawnieniami w szczególności: kierownika budowy, kierownika robót, itp. 10. Zamawiający wymaga aby wykonawca/podwykonawca przedłożył Zamawiającemu najpóźniej z dniem zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz na każde żądanie zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, oświadczenie o ilości osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, które wykonują opisane wyżej czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wskazane przez zamawiającego czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, wskazanie rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu każdej osoby wymienionej w oświadczeniu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wypełniania przez Wykonawcę/podwykonawcę nałożonych na niego obowiązków w czasie realizacji zamówienia poprzez prowadzenie kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, zwrócenie się do właściwego inspektoratu pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli lub też poprzez żądanie od Wykonawcy/podwykonawcy przedstawienia następujących dokumentów: - poświadczonej/ych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników lub też innych danych, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności jak również niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie oświadczenia lub dokumentów, o których mowa wyżej skutkowało będzie obowiązkiem zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji zamówienia kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia równoważne. Za uprawnienia równoważne zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2015 r., poz. 65), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45100000-8, 45300000-0, 45261400-8, 45262500-6, 45262522-6, 45453000-7, 45262210-6, 45262211-3, 45110000-1, 45431000-7, 45430000-0, 45320000-6, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
349892.38
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Francuz Przedsiębiorstwo Budowlane TF sp. z o.o. sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
490738.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 uPzp zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego i wszczętym w dniu 07.09.2017 r. (nr ogłoszenia o zamówieniu 584197-N-2017) do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp unieważnił postępowanie w dniu 25.09.2017 r.Z uwagi na fakt, iż pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 uPzp zachodzą przesłanki do udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na wykonanie zabezpieczenia budynku Szkoły Podstawowej w Podstolicach
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa drewna - część I - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Wieliczce w 2026 roku"
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce w 2026 roku
- "Wykonanie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce"
- Wykonanie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Wieliczce od 02.01.2026 do 31.12.2026r
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 5 w Wieliczce na rok 2026
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmianą nawierzchni na poliuretanową oraz budowa piłkochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- REWITALIZACJA BUDYNKU PO POWIATOWEJ BIBLIOTECE PEDAGOGICZNEJ NA POTRZEBY UTWORZENIA OŚRODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI REALIZUJĄCEGO W ŚRODOWISKU USŁUGI SPOŁECZNE
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





