eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej w budynku ZSO nr 1 w Gdyni ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia właściwego oświetlenia w pomieszczeniach szkoły - wybrane sale lekcyjne LO4, 7, 11, 14, 15, 18 wraz z zasileniem na poziomie +1 - część II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-06

Ogłoszenie nr 500053801-N-2017 z dnia 06-11-2017 r.

Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1: Wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej w budynku ZSO nr 1 w Gdyni ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia właściwego oświetlenia w pomieszczeniach szkoły - wybrane sale lekcyjne LO: 4, 7, 11, 14, 15, 18 wraz z zasileniem na poziomie +1 - część II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598302-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1, Krajowy numer identyfikacyjny 77691800000, ul. ul. Legionów 27, 81405 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 058 6221833, 6229793, e-mail imk@lo3.gdynia.pl, faks 058 6221833 w. 49.
Adres strony internetowej (url): www.gdynia.pl/bip/2017-6,6303

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej w budynku ZSO nr 1 w Gdyni ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia właściwego oświetlenia w pomieszczeniach szkoły - wybrane sale lekcyjne LO: 4, 7, 11, 14, 15, 18 wraz z zasileniem na poziomie +1 - część II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

EZP nr ZSO1.A.26.3.2017.KZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu modernizacji instalacji elektrycznej w budynku ZSO nr 1 w Gdyni ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia właściwego oświetlenia w pomieszczeniach szkoły w wybranych salach lekcyjnych LO: 4, 7, 11, 14, 15, 18 wraz z zasileniem na poziomie +1, zgodnie z dokumentacją stanowiącą załączniki do SIWZ. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1 Ogólny opis przedmiotu zamówienia Opracowanie obejmuje wykonanie nowego oświetlenia wraz z zasilaniem obejmującego sale lekcyjne w pomieszczeniach Liceum Ogólnokształcącego oraz wykonanie nowej instalacji gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia obejmującej obwody wyprowadzone z rozdzielni. W ramach zadania należy wykonać roboty budowlane i instalacyjne w oparciu o opracowane projekty budowlane. UWAGA: Dołączona dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ obejmuje całość prac w salach lekcyjnych LO na wszystkich kondygnacjach budynku (-1, 0, +1), lecz PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE TYLKO WYBRANE SALE LEKCYJNE: 4, 7, 11, 14, 15, 18 NA POZIOMIE +1. Urządzenia składające się na przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, zaś cały przedmiot zamówienia musi być wolny od wszelkich wad (fizycznych, prawnych). zastrzeżenie: Przy opisie przedmiotu zamówienia wykazano się szczególną starannością celem zapewnienia pełnej konkurencyjności oraz równego traktowania potencjalnych wykonawców. Jeśli w dokumentacji dotyczącej zamówienia publicznego użyto nazw własnych, w każdym takim przypadku dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych, zapewniających nie gorsze parametry lub funkcje od opisanych w przedmiocie zamówienia. 2.2 Podstawa opracowania Podstawę opracowania stanowią: o zlecenie inwestora, o podkłady architektoniczne, o uzgodnienia i ustalenia lokalizacyjne, o obowiązujące przepisy i normy, 2.3 Wpływ inwestycji na środowisko Przedmiotowa inwestycja nie jest wymieniona w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz.1397z poźn. zm.). Z przepisów Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62 poz.627 z póź. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz.1397 z poźn. zm.) oraz obowiązujących wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego wynika, iż planowana inwestycja nie wymaga sporządzania raportu oddziaływania na środowisko. Rozwiązania technologiczne stosowane w projekcie nie stanowią zagrożenia dla środowiska naturalnego w świetle obowiązującego prawa. Wszystkie urządzenia, które zostaną zastosowane w projekcie będą posiadać ważne potwierdzenia lub Deklaracje Zgodności z obowiązującymi normami. Nie przewiduje się zastosowania specjalnych przedsięwzięć chroniących środowisko. 2.4 Charakterystyczne parametry obiektu Budynek Zespołu Szkól Ogólnokształcących nr 1 jest obiektem istniejącym zlokalizowanym przy ul. Legionów 27 w Gdyni. Obiekt posiada 3 istniejące przyłącza do sieci elektroenergetycznej ze złącz kablowych Z3 i Z2 zlokalizowanych odpowiednio: o Z3 - wewnątrz budynku przy klatce schodowej C, o Z2 - na zewnętrznej ścianie przyległej do pomieszczeń kuchni. W chwili obecnej obiekt zasilany jest energią elektryczną z sieci energetycznej należącej do Energa Operator S.A. 2.4 Opis stanu docelowego Zakres prac wynika z konieczności dostosowania oświetlenia do warunków zgodnych z PN-EN 12464-1:2004, oraz w zakresie instalacji gniazd wtykowych zastąpienie istniejących instalacji wykonanych przewodami aluminiowymi na miedziane. 2.5 Opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia 2.5.1 Wymagania ogólne Roboty muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami polskich przepisów, norm i instrukcji. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r., Nr 75,poz. 690 z późn. zm.), innych ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletne instrukcje obsługi zainstalowanych urządzeń i aparatury. Bezpieczeństwo i higiena pracy: Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. Ochrona przeciwpożarowa: Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej, będzie utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy, wymagany przez odpowiednie przepisy. 2.5.2 Przygotowanie terenu budowy Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji inwestycji aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę kontraktową. Wykonawca ogrodzi lub wyraźnie oznakuje teren budowy, w sposób uzgodniony z Zamawiającym. 2.6 Oferowanie materiałów równoważnych Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz będą zgodne pod względem: o gabarytów i konstrukcji (rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), o charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), o charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), o parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), o parametrów bezpieczeństwa użytkowania, o standardów emisyjnych, o wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.7 Zakres robót 2.7.1 Zakres robót elektrycznych: o demontaż istniejącego osprzętu elektrycznego /gniazd wtykowych, łączników, opraw oświetleniowych, o montaż obwodów: gniazdowych, o montaż obwodów oświetlenia, o montaż osprzętu /gniazda, łączniki, przyciski, o montaż przewodów wyrównawczych. o badania wykonanej instalacji elektrycznej: o pomiar rezystancji izolacji, o pomiar impedancji pętli zwarcia, o pomiar zadziałania wyłączników różnicowo-prądowych, o pomiar natężenia oświetlenia, Zalecenia i uwagi dotyczące robót elektrycznych: terminy wykonywania robót elektrycznych wymagające wyłączenia napięcia dla budynku można wykonywać w dni wolne od nauki po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, Przewody należy układać w pierwszej kolejności w przestrzeniach nad sufitami podwieszanymi w dodatkowych osłonach z zastosowaniem drabinek kablowych. 2.7.2 Towarzyszące roboty budowlane o naprawa tynków po przebiciach i rozkuciach, o naprawa posadzek, terakoty i glazury po układaniu kabli, przewodów, o doprowadzenie uszkodzonych tynków po bruzdach, zdemontowanej instalacji do stanu pierwotnego z podwójnym malowaniem pasów farbami emulsyjnymi lub olejnymi, o odtworzenie sufitów podwieszanych. Zaleca się, ażeby przed przysyłaniem pytań na temat zakresu oraz technologii wykonywania robót oferent dokonał wizji lokalnej w obiekcie. Prowadzenie instalacji i rozmieszczenie urządzeń elektrycznych w budynku powinno zapewniać bezkolizyjność z innymi instalacjami w zakresie odległości ich wzajemnego usytuowania. Do wyposażenia technicznego budynku oprócz instalacji elektrycznej zalicza się instalacje teletechniczne, ciepłej i zimnej wody, ogrzewania, klimatyzacji, wentylacji, kanalizacji. Pomiędzy tymi instalacjami, oraz towarzyszącymi urządzeniami istnieją pewne zależności, a także powiązania, które muszą być uwzględnione w trakcie budowy. W pierwszej kolejności chodzi o taki montaż poszczególnych instalacji i lokalizację urządzeń, aby wykluczyć lub zmniejszyć do minimum negatywne wzajemne oddziaływanie. 2.8 Uwagi końcowe Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, projektem, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, obowiązującymi zasadami i przepisami zawartymi w Polskich Normach i w Prawie Budowlanym. Prowadzenie robót musi się odbywać zgodnie z przepisami BHP i p. poż. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: o dokumentacja projektowa - załącznik nr 7 do SIWZ oraz dyspozycje zawarte w punkcie 3.4 SIWZ o specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (część ogólna i część szczegółowa) - załącznik nr 8 do SIWZ Wszystkie roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wytycznymi Zamawiającego. UWAGA: Dołączona dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ obejmuje całość prac w salach lekcyjnych LO na wszystkich kondygnacjach budynku (-1, 0, +1), lecz PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE TYLKO WYBRANE SALE LEKCYJNE: 4, 7, 11, 14, 15, 18 NA POZIOMIE +1.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45311000-0, 71314100-3, 71326000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39010.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: K.D. Krzysztof Duczmal
Email wykonawcy: ducz@interia.pl; kdbiuro@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Necla 4a/4
Kod pocztowy: 81-377
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41769.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41769.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.