Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00204934/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP-19/25 dostawa implantów ortopedycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sosnowiecki Szpital Miejski Sp. z o.o. w restrukturyzacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240837054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: E. Zegadłowicza 3
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-sosnowiec.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP-19/25 dostawa implantów ortopedycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e06897c-7620-48e3-aa86-25b59bb6e785
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204934
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2200-19/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 342065,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – urządzenie do szycia łąkotki4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 24864,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – implanty do rekonstrukcji uszkodzonych struktur stawu barkowego4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 63196,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 – stabilizator zewnętrzny – SYSTEM „L”4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 9427,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 – implanty do osteosyntezy kości drobnych, płyty do zespoleń4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 21956,57 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 – system płytek blokująco - kompresyjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 39886,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 – system do złamań okołoprotezowych4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 3108,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 – bezcementowa endoproteza stawu biodrowego z panewką w technologii 3D4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 106604,40 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 – membrany do rekonstrukcji chrząstki stawowej4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 19399,10 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9 – kolano pierwotne z opcją trzpieni przedłużających i podkładek4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 42683,20 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 10 – cement kostny oraz próżniowe systemy mieszalników4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 10940,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu - ETAP II
- dostawa implantów ortopedycznych
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych oraz dzierżawa konsoli shavera kostnego, 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera i pompy artroskopowej
- 24-P-25 Implanty ortopedyczne - powtórka
- Dostawa implantów ortopedycznych
- dostawa implantów ortopedycznych
- Endoprotezoplastyka stawu barkowego
- Implanty do osteotomii piszczeli I
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.