Ogłoszenie z dnia 2018-03-13
Ogłoszenie nr 500053795-N-2018 z dnia 13-03-2018 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku: wykonania robót remontowych i konserwacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych: wodno-kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody w zasobach Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. Słupsk
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509582-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500020453-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 77128515500000,
ul. ul. Tuwima
4,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 842 82 93, e-mail
zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl; maciej.lesniak@pgm.slupsk.pl, faks
59 842 80 48.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pgm.slupsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonania robót remontowych i konserwacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych: wodno-kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody w zasobach Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. Słupsk
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):4/DTZ/RB/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych i konserwacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych: wodno-kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody w zasobach Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. Słupsk polegających na usuwaniu awarii w/w instalacji, wymiany w/w instalacji, montażu urządzeń instalacyjnych, sanitarnych i grzewczych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: I część - wymiana i bieżąca konserwacja instalacji w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Zasobów Gminnych; II część - wymiana i bieżąca konserwacja instalacji w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Wspólnot i Lokali. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w STWiORB lub przedmiarach robót. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych STWiORB lub przedmiarach robot w za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. Zakres rzeczowy robót oraz termin ich wykonania określać będzie każdorazowo zlecenie pisemne otrzymane od technika lub administratora PGM Sp. z o.o., Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę co najmniej jednej osoby zatrudnionej na stanowisku hydraulika o ile mieści się on w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 6 do SIWZ - wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: wymiana i bieżąca konserwacja instalacji w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Zasobów Gminnych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
184700.17
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Instalatorstwa Sanitarnego INSTON
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
198153.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: wymiana i bieżąca konserwacja instalacji w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Wspólnot i Lokali. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
175609.86
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
167079.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem - 106/TP/2025
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Słupsku, Sądu Rejonowego w Bytowie i Sądu Rejonowego w Miastku w 2026 roku
- Dostawa stanowisk dydaktycznych wraz z montażem
- Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu elektronicznego w Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
- "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 9 "Akademia Uśmiechu" w Słupsku"
- "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 "Królestwo Skrzatów" w Słupsku"
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- ,,Racjonalizacja zużycia energii w budynku bursy w Zespole Licealno- Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim''
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 377 przy ul. Trockiej 4 w Warszawie.
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim
- Budowa obiektu P+R przy dworcu kolejowym w miejscowości Długołęka wraz z rozbudową drogi powiatowej i elementami towarzyszącymi (w formule zaprojektuj - wybuduj)
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





