Ogłoszenie z dnia 2018-03-12
Ogłoszenie nr 500052625-N-2018 z dnia 12-03-2018 r.
Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o.: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego pn.: "Podział funkcjonalny obiektu: dostawa i montaż płyt sufity podwieszonego na kond. +1 trzon B, oraz wykonanie osłon przeciwsłonecznych (kotar) na kond. +1 trzon B oraz części kond. +2 trzon B. Budynek usługowo-biurowy z parkingiem podziemnym położony w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 63030345400000,
ul. 28 Czerwca 1956 r.
404,
61-441
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
616 686 984, e-mail
zamowienia@wcwi.com.pl, faks
616 686 992.
Adres strony internetowej (url): www.wcwi.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego pn.: "Podział funkcjonalny obiektu: dostawa i montaż płyt sufity podwieszonego na kond. +1 trzon B, oraz wykonanie osłon przeciwsłonecznych (kotar) na kond. +1 trzon B oraz części kond. +2 trzon B. Budynek usługowo-biurowy z parkingiem podziemnym położony w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/WCWI/2018/02
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w stosunku do zamówienia podstawowego prowadzonego pod nazwą "Podział funkcjonalny obiektu - aranżacja części drugiego piętra na potrzeby siedziby Biura Obsługi Inwestorów I Wydziału Rozwoju Miasta oraz części pierwszego piętra na potrzeby wydzielenia biur oraz wykonanie osłon przeciwsłonecznych (kotar) na części kond. +2 i części kond. +1. Budynek usługowo-biurowy z parkingiem podziemnym położony w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1" (nr postępowania ZP/WCWI/2017/4) udzielonego na skutek zawarcia w dniu 19 kwietnia 2017 r. umowy o roboty budowlane
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45211350-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
272201.51
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LT Serwis sp. z o.o. sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
270641.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 76 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia udziela się na podstawie art 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp : umowa podstawowa zawarta była w dniu 19.04.2017 r. z wykonawcą wyłonionym w postępowaniu zgodnie z przepisami ustawy Pzp, w trybie przetarg nieograniczony - LT Serwis sp z o.o. sp. k. z siedzibą w Warszawie, ul. Przasnyska 6a, 01-756 Warszawa. Możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, na podstawie art 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, przewidziana była w treści ogłoszenia i w SIWZ dla zamówienia podstawowego i jest zgodna z jego przedmiotem, a całkowita wartość niniejszego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Przedmiotem zamówienia umowy podstawowej jest - wykonanie aranżacji części drugiego piętra na potrzeby siedziby Biura Obsługi Inwestorów i Wydziału Rozwoju Miasta oraz części pierwszego piętra na potrzeby wydzielenia biur oraz wykonanie osłon przeciwsłonecznych (kotar) na części kond. +2 i części kond. +1. Budynek usługowo-biurowy z parkingiem podziemnym położony w Poznaniu przy ul. Za Bramką 1". Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania są roboty budowlane - wykonanie podobnych robót budowlanych, na które składają się:
1) dostawa i montaż sufitu podwieszonego,
2) dostawa i montaż kotar,
Przedmiot zamówienia jest ściśle związany z zamówieniem podstawowym i obejmuje wykonanie podobnych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, czyli zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienia udziela się dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja boiska Orlik
- Zakup serwera pocztowego wraz z oprogramowaniem
- Wykonanie usługi transportowej związanej z remontem i utrzymaniem dróg na terenie miasta Poznania i powiatu poznańskiego
- Dostawa przyczepy transportowej dla JRG-6
- Przekazywanie drogą elektroniczną wypłat świadczeń emerytalno-rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR)
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Zarządzania Środowiskiem i Klimatu UMWW w Poznaniu w 2025r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja, remont oraz doposażenie świetlic środowiskowych z terenu gminy Czarnków
- Remont budynku dawnej oficyny przy ul. Spółdzielczej 17 w Nałęczowie
- Adaptacja lokalu użytkowego przy ul. Paderewskiego 9 w Lublińcu na pomieszczenia biurowe
- Wykonanie remontu sanitariatów z wymianą instalacji wody zimnej i hydrantowej, przebudową przyłącza wodociągowego, montażem zestawu pompowego ppoż. oraz zmianą lokalizacji rozdzielacza c.o.
- Modernizacja świetlicy sołeckiej w Woli Kazubowej w ramach projektu "Nasze świetlice sołeckie" na 2025 r.
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby nowej siedziby Delegatury UKE w Białymstoku.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





