Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-09
Ogłoszenie nr 500052405-N-2018 z dnia 09-03-2018 r.
Łódź:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 520410-N-2018
Data: 02/03/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47214755900000,
ul. ul. Pomorska
251,
92213
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 675 75 00, e-mail
zam.publ@csk.umed.pl, faks
42 678 92 68.
Adres strony internetowej (url): www.csk.umed.pl
Adres profilu nabywcy: www.csk.umed.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II.8
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 36
W ogłoszeniu powinno być:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 37 pakiet nr 1
miesiącach: 36 pakiet nr 2
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
1.3
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: Dla Pakiet nr 1 Zamawiający uzna za spełnienie wymogu dot. załącznika nr 9, jeśli Wykonawca, jeżeli wykaże, iż posiada wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu projektami i w tym względzie wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem zarządzania min. 2 projektów w wysokości powyżej 5 mln. złotych współfinansowanych ze środków UE w ramach obecnej perspektywy 2014-2020. Dla Pakiet nr 2 Zamawiający uzna za spełnienie wymogu dot. załącznika nr 9, jeśli Wykonawca, jeżeli wykaże, że wykonał w sposób należyty min. 2 zamówienia polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie/przebudowie/rozbudowie/ nadbudowie obiektów kubaturowych użyteczności publicznej o wartości robót co najmniej jednego z tych zamówień powyżej 10 mln. zł (dziesięć milionów złotych). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług potwierdzających spełnienie warunku. Powyższe w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie oraz przedstawi ich potwierdzenie w formie z załączonych dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Dla Pakiet nr 1 w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący osobami spełniającymi co najmniej następujące warunki: a. Kierownikiem Zespołu (Ekspert 1) - minimum 1 osoba posiadająca minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe do pełnienia funkcji Kierownika zespołu lub inżyniera kontraktu w zakresie zarządzania co najmniej 2 projektami w wysokości powyżej 5 mln. złotych (pięć milionów), współfinansowanych ze środków UE w ramach obecnej perspektywy 2014-2020. b. Ekspert ds. finansowych (Ekspert 2) - minimum 1 osoba posiadająca minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków UE oraz doświadczenie w rozliczeniu co najmniej 2 projektów w wysokości powyżej 5 mln. złotych, współfinansowanych ze środków UE w ramach obecnej perspektywy 2014-2020. Dla Pakiet nr 2 w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący osobami spełniającymi co najmniej następujące warunki: a) Kierownikiem Zespołu (Ekspert nr 1) - minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie nadzoru inwestorskiego w charakterze Kierownika Zespołu lub Inżyniera kontraktu w zakresie realizacji co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie/przebudowie/rozbudowie/ nadbudowie obiektów kubaturowych użyteczności publicznej o wartości robót co najmniej jednego z tych zamówień powyżej 10 mln. zł (dziesięć milionów złotych). b) Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych (Ekspert nr 2) - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń* z minimum 3 letnim doświadczeniu zawodowym na stanowisku inspektora nadzoru bądź kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych. c) Inspektor nadzoru robót sanitarnych (Ekspert nr 3) - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń* z minimum 3 letnim doświadczeniu zawodowym na stanowisku inspektora nadzoru bądź kierownika robót sanitarnych. d) Inspektor Nadzoru robót elektrycznych (Ekspert nr 4) - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń * z co najmniej 3 letnim stażem na stanowisku inspektora nadzoru bądź kierownika robót elektrycznych. e) Rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych (Ekspert nr 5) - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej, w tym inspektorów ochrony przeciwpożarowej, zg. z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania niektórych zawodów (Dz. U. poz. 1505 z późn. zm.) z co najmniej 3 letnim stażem w charakterze rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: Dla Pakiet nr 1 Zamawiający uzna za spełnienie wymogu dot. załącznika nr 9, jeśli Wykonawca, jeżeli wykaże, iż posiada wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu projektami i w tym względzie wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem zarządzania min. 2 projektów w wysokości powyżej 5 mln. złotych( pięć milionów) współfinansowanych ze środków EFRR w ramach perspektyw 2007 - 2013 oraz 2014-2020.
Dla Pakiet nr 2 Zamawiający uzna za spełnienie wymogu dot. załącznika nr 9, jeśli Wykonawca, jeżeli wykaże, że wykonał w sposób należyty min. 2 zamówienia polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie/przebudowie/rozbudowie/ nadbudowie obiektów kubaturowych użyteczności publicznej o wartości robót co najmniej jednego z tych zamówień powyżej 10 mln. zł (dziesięć milionów złotych). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług potwierdzających spełnienie warunku. Powyższe w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie oraz przedstawi ich potwierdzenie w formie z załączonych dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Dla Pakiet nr 1 w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący osobami spełniającymi co najmniej następujące warunki a. Kierownikiem Zespołu (Ekspert 1) - minimum 1 osoba posiadająca doświadczenie zawodowe do pełnienia funkcji Kierownika zespołu lub inżyniera kontraktu w zakresie zarządzania co najmniej 2 projektami w całym okresie ich trwania i w wysokości powyżej 5 mln. złotych (pięć milionów), współfinansowanych ze środków EFRR w ramach perspektyw 2007 - 2013 oraz 2014-2020.
b. Ekspert ds. finansowych (Ekspert 2) - minimum 1 osoba posiadająca doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z rozliczaniem co najmniej 2 projektów w całym okresie ich trwania i w wysokości powyżej 5 mln. złotych, współfinansowanych ze środków EFRR w ramach perspektyw 2007 - 2013 oraz 2014-2020..
Dla Pakiet nr 2 w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący osobami spełniającymi co najmniej następujące warunki: a) Kierownikiem Zespołu (Ekspert nr 1) - minimum 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie nadzoru inwestorskiego w charakterze Kierownika Zespołu lub Inżyniera kontraktu w zakresie realizacji co najmniej 2 robót budowlanych w całym okresie ich trwania polegających na budowie/przebudowie/rozbudowie/ nadbudowie obiektów kubaturowych użyteczności publicznej o wartości robót co najmniej jednego z tych zamówień powyżej 10 mln. zł (dziesięć milionów złotych). b) Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych (Ekspert nr 2) - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń* z minimum 3 letnim doświadczeniu zawodowym na stanowisku inspektora nadzoru bądź kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych. c) Inspektor nadzoru robót sanitarnych (Ekspert nr 3) - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń* z minimum 3 letnim doświadczeniu zawodowym na stanowisku inspektora nadzoru bądź kierownika robót sanitarnych. d) Inspektor Nadzoru robót elektrycznych (Ekspert nr 4) - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń * z co najmniej 3 letnim stażem na stanowisku inspektora nadzoru bądź kierownika robót elektrycznych. e) Rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych (Ekspert nr 5) - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej, w tym inspektorów ochrony przeciwpożarowej, zg. z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania niektórych zawodów (Dz. U. poz. 1505 z późn. zm.) z co najmniej 3 letnim stażem w charakterze rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.6
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 1 Nazwa: pakiet nr 1 - zarządzanie projektem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet nr 1: Wytyczne do zarządzanie projektem W zakres usługi zarządzania i rozliczenia projektu wchodzą następujące czynności: o Zarządzanie projektem w oparciu o umowę z Instytucją Pośredniczącą nr POIS.09.02.00-00-0105/17-00/305/2017/1494 i jej załącznikami oraz zgodnie z regulaminem konkursu, wytycznymi Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020,przepisami prawa krajowego i Unii Europejskiej we współpracy z Zamawiającym o Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz kontrolowanie terminowości i merytoryki działań realizowanych w ramach poszczególnych zadań projektu o Nadzór nad bieżącymi czynnościami Beneficjenta w pełnym zakresie i z należytą starannością w celu realizacji projektu zgodnie z założeniami dokumentacji projektowej o Nadzór nad rzeczywistym przebiegiem realizacji projektu polegający na kontrolnych wizytacjach miejsca realizacji projektu realizowanych nie rzadziej niż raz w tygodniu w wymiarze czasowym nie mniejszym niż 8 godzin tygodniowo o Zdefiniowanie standardów działania wspierających pracę osób zaangażowanych w realizację projektu poprzez opracowanie procedur, regulaminów, jednolitych formularzy oraz zasad postępowania zgodnych z procedurami Zamawiającego oraz przepisami prawa o Przygotowywanie planów działania i organizacji pracy w projekcie na żądanie Zamawiającego o Przygotowanie i pomoc w przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień w ramach projektu zgodnie z wymaganymi procedurami, w szczególności zgodnie z zasadą konkurencyjności. Uczestniczenie w prowadzonych postępowaniach na wybór wykonawcy dostaw i usług w charakterze członka komisji na żądanie Zamawiającego. o Doradztwo w zakresie czynności faktycznych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu oraz niezwłoczne pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach ujawnionych lub mogących wystąpić, a mających wpływ na należytą i terminową realizację zadania o Opiniowanie wprowadzania wszelkich zmian w projekcie o Opracowywanie rozwiązań w przypadku stwierdzonych odstępstw od dokumentacji projektowej o Aktualizacja harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji projektu we współpracy z Zamawiającym o Opis dokumentów księgowych dotyczących projektu we współpracy z Zamawiającym o Terminowe przygotowanie oraz przekazywanie do Instytucji Pośredniczącej sprawozdań okresowych, rocznych i końcowych wymaganych przez Instytucję Pośredniczącą we współpracy z Zamawiającym o Terminowe przygotowywanie oraz przekazywanie do Instytucji Pośredniczącej wniosków o płatność, zarówno pośrednią, jak i końcową we współpracy z Zamawiającym o Kompleksowe rozliczenie merytoryczno - finansowe projektu zgodnie z wymogami programowymi oraz obowiązującymi przepisami i wytycznymi o Nadzór nad prawidłowym kwalifikowaniem wydatków w ramach projektu o Odpowiedzialność za obsługę projektu w systemie informatycznym SL2014 w tym uzupełnianie danych i dokumentów we współpracy z Zamawiającym o Przygotowywanie odpowiedzi na pisma i zapytania od Instytucji Pośredniczącej o Opracowanie propozycji zmian w umowie o dofinansowanie do przedłożenia do Instytucji Pośredniczącej w celu przygotowania aneksu do umowy o dofinansowanie oraz weryfikacja treści projektów aneksów otrzymanych i Instytucji Pośredniczącej o Terminowe wykonywanie innych czynności/zobowiązań zleconych przez Zamawiającego oraz wynikających z umowy dofinansowania w zakresie zarządzania projektem o Monitorowanie osiąganych wskaźników produktu i rezultatu w trakcie realizacji projekt o Koordynowanie oraz realizacja działań związanych informacyjnych i promocyjnych projektu o Przygotowanie raportu końcowego z realizacji projektu, zawierający informację o osiągnięciu wskaźników o Przygotowanie projektu do kontroli przeprowadzanej przez właściwą instytucję w tym obecność w miejscu realizacji projektu bezpośrednio przed jak i w trakcie przeprowadzenia kontroli oraz przygotowanie odpowiedzi na uwagi pokontrolne o Weryfikacja prawidłowości dokumentów dotyczących projektu zarówno w aspekcie merytorycznym, jak również finansowym. o Organizacja spotkań mających na celu monitorowanie postępów w realizacji zakresu rzeczowego projektu, odbywających się na koniec każdego miesiąca realizacji projektu. o Współpraca z Wykonawcą nadzoru inwestorskiego w ramach niniejszego projektu.
W ogłoszeniu powinno być:
W zakres usługi zarządzania i rozliczenia projektu wchodzą następujące czynności:
o Zarządzanie projektem w oparciu o umowę z Instytucją Pośredniczącą nr POIS.09.02.00-00-0105/17-00/305/2017/1494 i jej załącznikami oraz zgodnie z regulaminem konkursu, wytycznymi Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020,przepisami prawa krajowego i Unii Europejskiej we współpracy z Zamawiającym
o Monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz kontrolowanie terminowości i merytoryki działań realizowanych w ramach poszczególnych zadań projektu
o Nadzór nad bieżącymi czynnościami Beneficjenta w pełnym zakresie i z należytą starannością w celu realizacji projektu zgodnie z założeniami dokumentacji projektowej
o Nadzór nad rzeczywistym przebiegiem realizacji projektu polegający na kontrolnych wizytacjach miejsca realizacji projektu realizowanych nie rzadziej niż raz w tygodniu w wymiarze czasowym nie mniejszym niż 8 godzin tygodniowo
o Zdefiniowanie standardów działania wspierających pracę osób zaangażowanych w realizację projektu poprzez opracowanie procedur, regulaminów, jednolitych formularzy oraz zasad postępowania zgodnych z procedurami Zamawiającego oraz przepisami prawa
o Bieżącego dostosowania procedur wewnętrznych zamawiającego do zgodności z aktualnie obowiązującymi wytycznymi dla projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.
o Przygotowywanie planów działania i organizacji pracy w projekcie na żądanie Zamawiającego
o Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań (wraz z prowadzeniem na bieżąco pełnej dokumentacji przetargowej) o udzielenie zamówień w ramach projektu we współpracy z Zamawiającym (osobami merytorycznymi) zgodnie z wymaganymi procedurami, w szczególności zgodnie z zasadą konkurencyjności. Uczestniczenie w prowadzonych postępowaniach na wybór wykonawcy dostaw i usług w charakterze członka komisji na żądanie Zamawiającego.
o Doradztwo w zakresie czynności faktycznych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu oraz niezwłoczne pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach ujawnionych lub mogących wystąpić, a mających wpływ na należytą i terminową realizację zadania
o Opiniowanie wprowadzania wszelkich zmian w projekcie
o Opracowywanie rozwiązań w przypadku stwierdzonych odstępstw od dokumentacji projektu.
o Aktualizacja harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji projektu we współpracy z Zamawiającym
o Opis dokumentów księgowych dotyczących projektu we współpracy z Zamawiającym
o Terminowe przygotowanie oraz przekazywanie do Instytucji Pośredniczącej sprawozdań okresowych, rocznych i końcowych wymaganych przez Instytucję Pośredniczącą we współpracy z Zamawiającym
o Terminowe przygotowywanie oraz przekazywanie do Instytucji Pośredniczącej wniosków o płatność, zarówno pośrednią, jak i końcową we współpracy z Zamawiającym
o Kompleksowe rozliczenie merytoryczno - finansowe projektu zgodnie z wymogami programowymi oraz obowiązującymi przepisami i wytycznymi
o Nadzór nad prawidłowym kwalifikowaniem wydatków w ramach projektu
o Odpowiedzialność za obsługę projektu w systemie informatycznym SL2014 w tym uzupełnianie danych i dokumentów we współpracy z Zamawiającym
o Przygotowywanie odpowiedzi na pisma i zapytania od Instytucji Pośredniczącej
o Opracowanie propozycji zmian w umowie o dofinansowanie do przedłożenia do Instytucji Pośredniczącej w celu przygotowania aneksu do umowy o dofinansowanie oraz weryfikacja treści projektów aneksów otrzymanych i Instytucji Pośredniczącej
o Terminowe wykonywanie innych czynności/zobowiązań zleconych przez Zamawiającego oraz wynikających z umowy dofinansowania w zakresie zarządzania projektem
o Monitorowanie osiąganych wskaźników produktu i rezultatu w trakcie realizacji projektu
o Koordynowanie oraz realizacja działań informacyjnych i promocyjnych projektu
o Przygotowanie raportu końcowego z realizacji projektu, zawierający informację o osiągnięciu wskaźników
o Zgłaszanie zmian, problemów oraz wniosków o przesunięcia między kategoriami kosztów,
o Aktualizacja dokumentacji aplikacyjnej projektu,
o Przygotowanie projektu do kontroli przeprowadzanej przez właściwą instytucję w tym obecność w miejscu realizacji projektu bezpośrednio przed jak i w trakcie przeprowadzenia kontroli oraz przygotowanie odpowiedzi w toku kontroli i na uwagi pokontrolne
o Weryfikacja prawidłowości dokumentów dotyczących projektu zarówno w aspekcie merytorycznym, jak również finansowym.
o Organizacja spotkań mających na celu monitorowanie postępów w realizacji zakresu rzeczowego projektu, odbywających się na koniec każdego miesiąca realizacji projektu.
o Współpraca z Wykonawcą nadzoru inwestorskiego w ramach niniejszego projektu.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.6
W ogłoszeniu jest:
część nr 1:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
W ogłoszeniu powinno być:
część nr 1:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 37
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 147/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy asortymentu meblowego na okres 24 m-cy
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





