eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów › Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.,,Rozbudowa sieci dróg rowerowych na terenie Gminy i Miasta Sianów".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-23

Ogłoszenie nr 500047588-N-2017 z dnia 23-10-2017 r.

Gmina Sianów: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Rozbudowa sieci dróg rowerowych na terenie Gminy i Miasta Sianów".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
RPO WZ Działanie 2.3.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590569-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500047083-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sianów, Krajowy numer identyfikacyjny 52910833217, ul. Armii Polskiej 30, 76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 185 281, e-mail urzad@sianow.pl, faks 943 185 320.
Adres strony internetowej (url): www.sianow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Rozbudowa sieci dróg rowerowych na terenie Gminy i Miasta Sianów".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Z.271.29.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Rozbudowa sieci dróg rowerowych na terenie Gminy i Miasta Sianów". Zadanie I - droga rowerowa w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 3504Z na odcinku Osieki - Kleszcze. Zadanie II - droga rowerowa w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 3504Z na odcinku Kleszcze - Sucha Koszalińska. Zadanie III - droga rowerowa w Suchej Koszalińskiej. Zadanie IV - droga rowerowa w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 3513Z w miejscowości Skwierzynka. Zadanie V - droga rowerowa w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 3543Z w miejscowości Wierciszewo. Zadanie VI - droga rowerowa w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 3543Z w miejscowości Skibno. 2) obowiązki "Wykonawcy" : - przekazanie placu budowy wykonawcy robót; - kontrola prawidłowości wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem, z przepisami i zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zawartą umową; - sprawdzenie i odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu; - kontrola stanu zaawansowania prac; - nie dopuszczenie do wykonania robót w sposób odmienny niż to przewiduje projekt budowlany, bez zgody autora projektu i "Zamawiającego" oraz zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu, wniesionych przez "Zamawiającego", wykonawcę robót i dokonanie z nim stosownych uzgodnień; - sprawdzanie faktur za wykonane roboty przez inspektora nadzoru wraz z ich opisaniem do zapłaty w terminie 7 dni od daty ich otrzymania; - informowanie "Zamawiającego" i uzgodnienie z nim konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych oraz sporządzenie i przedłożenie "Zamawiającemu" do zatwierdzenia protokołu konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych; - pisemne powiadomienie "Zamawiającego" o zgłoszeniu gotowości odbioru końcowego robót w terminie 3 dni od daty potwierdzenia dokonanego przez "Wykonawcę" wpisem w dzienniku budowy; - przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego i udział w tym odbiorze oraz zapewnienie obsługi odbioru; - prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów dla celów rozliczenia inwestycji; - informowanie Zamawiającego o okolicznościach uzasadniających zgłaszanie przez Zamawiającego roszczeń na podstawie przedstawionej przez wykonawcę gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w terminach określonych w dokumencie gwarancji oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji uprawnień z gwarancji w tym gwarancji ubezpieczeniowej i bankowej; - przygotowanie "Zamawiającemu" finansowego rozliczenia inwestycji wraz z przekazaniem jej "Zamawiającemu" na stan środków trwałych w terminie do 30 dni od daty końcowego odbioru robót (po zakończeniu inwestycji); - obsługa okresu gwarancyjnego polegająca na dokonywaniu przeglądów gwarancyjnych, - organizowanie co najmniej raz w tygodniu spotkania technicznego na placu budowy, celem omówienia postępu robót i spraw związanych z realizacją robót; - wykonywanie innych czynności za Zamawiającego lub dla Zamawiającego, które wynikają z obowiązków lub uprawnień ustawowych lub umownych Inwestora wobec Wykonawcy i innych uczestników procesu budowlanego w terminach umożliwiających wykonanie tych obowiązków lub uprawień.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 74211.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: R.D.J - Projektowanie - Nadzór - Wykonawstwo Robert Andruszko Ul. Dębowa 18b, 72-004 Tanowo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Dębowa 18b, 72-004 Tanowo
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27482.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27482.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53209.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.