eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoszcznoPEŁNIENIE FUNKCJI KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO W RAMACH INWESTYCJI pn. "REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA OIT W BUDYNKU NR 1 SPZOZ W CHOSZCZNIE".



Ogłoszenie z dnia 2025-07-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PEŁNIENIE FUNKCJI KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO
W RAMACH INWESTYCJI pn. „REMONT BLOKU OPERACYJNEGO
I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA OIT W BUDYNKU NR 1 SPZOZ W CHOSZCZNIE”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Choszcznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210373543

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. Niedziałkowskiego 4 A

1.5.2.) Miejscowość: Choszczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.8.) Numer faksu: przetarg@spzozchoszczno.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@spzozchoszczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozchoszczno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PEŁNIENIE FUNKCJI KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO
W RAMACH INWESTYCJI pn. „REMONT BLOKU OPERACYJNEGO
I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA OIT W BUDYNKU NR 1 SPZOZ W CHOSZCZNIE”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faf87499-dc97-4998-9e49-d2fc2c274757

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00351503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088446/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 REMONT BLOKU OPERACYJNEGO Z SALĄ WYBUDZEŃ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA I PIĘTRZE BUDYNKU NR 1W KOMPLEKSIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJW CHOSZCZNIE "

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamawiający planuje realizować przedmiot umowy z dofinansowaniem w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-faf87499-dc97-4998-9e49-d2fc2c274757

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem XII. SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Przetwarzanie przez strony danych osobowych osób zaangażowanych w realizację
umowy jest niezbędne do wykonania umowy i następuje w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia nr 2016/679 Parlamentu
Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno
prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w
szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i
od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie
miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust.
4).
Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych,
których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.P.271.17.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją
polegającą na zaprojektowaniu oraz kompleksowym wykonaniu robót budowlano-montażowych w ramach Remontu bloku operacyjnego (BO) i przebudowy oddziału ginekologii na oddział intensywnej terapii
(OIT), zlokalizowanych w poziomie 1 piętra budynku nr 1 SPZOZ W CHOSZCZNIE PRZY UL. M. NIEDZIAŁKOWSKIEGO 4A.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejsza Specyfikacja, a w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do nin. Specyfikacji, a także projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do Specyfikacji.
Zamówienie na roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru jest podzielone na dwie części:
a) CZĘŚĆ 1 – PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ
TERAPII (OIT)
b) CZĘŚĆ 2 - REALIZACJA REMONTU BLOKU OPERACYJNEGO (BO)
Pełna dokumentacja inwestycji wraz z zakresem realizacji dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ad103cd-152f-46ec-adea-29fa101990b4

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS REAKCJI INSPEKTORA NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W NAGŁYCH PRZYPADKACH

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu gdy udokumentuje, iż:

A.dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wpisanych na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r.
(Dz.U. 2019 poz. 831) lub inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w zakresie wymienionych poniżej specjalności budowlanych, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w tym:
a) minimum 1 osobą proponowaną do pełnienia funkcji: Inżynier Kontraktu, posiadającą uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, legitymującą się min. 5-letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu zespołem ludzi
prowadzącymi nadzór nad inwestycjami budowlanymi, w tym przy wykonywaniu minimum jednej usługi nadzoru inwestorskiego nad inwestycją o wartości min. 5.000.000,00 zł brutto obejmującą swym zakresem
budowę lub rozbudowę lub modernizację czynnego obiektu Szpitala [w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9) ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej] .
b) minimum 1 osobą proponowaną do pełnienia funkcji: Inspektor Nadzoru branży konstrukcyjno- budowlanej,
posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, legitymującą się min. 5-letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru, w tym przy wykonywaniu minimum jednej usługi nadzoru inwestorskiego nad inwestycją obejmującą swym zakresem budowę lub rozbudowę lub modernizację czynnego obiektu Szpitala [w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9) ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej] .
c) minimum 1 osobą proponowaną do pełnienia funkcji: Inspektor nadzoru robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, legitymującą się
minimum 3–letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku inspektora nadzoru branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym przy wykonywaniu minimum
jednej usługi nadzoru inwestorskiego nad inwestycją obejmującą swym zakresem budowę lub rozbudowę lub modernizację czynnego obiektu Szpitala [w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9) ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r.
o działalności leczniczej] .
d) minimum 1 osobą proponowaną do pełnienia funkcji: Inspektor nadzoru robót w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń legitymującą się minimum 3–letnim doświadczeniem zawodowym na
stanowisku inspektora nadzoru branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych, w tym przy wykonywaniu minimum jednej usługi nadzoru inwestorskiego nad
inwestycją obejmującą swym zakresem budowę lub rozbudowę lub modernizację czynnego obiektu Szpitala
[w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9) ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej] .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór
oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do Specyfikacji.
b) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1, pkt. 3, 4, i 6 według Załącznika nr 7 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Formularz Ofertowy- Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na Platformie e–Zamówienia. Ofertę należy złożyć na wzorze Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do
SWZ. Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i/lub dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e–Zamówienia.
b) zobowiązanie podmiotu udostępniajacego zasoby (jeśli dotyczy),
c) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo,
d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający
ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do
reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi
spełniać następujące wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się
wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na
podstawie art. 108 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
Nr sprawy: DZP.P.271.17.2025 Strona 14
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025 poz. 514 tj.).
b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich
w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o której mowa w ust. 5), wszelka
korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa
w ust. 7 lit. b),wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na
„Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów
potwierdzających, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, pod
określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać
od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego
podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zmiana umowy wymaga zgody obu stron i może nastąpić tylko w drodze podpisania aneksu do umowy
w następujących przypadkach:
1) gdy podczas realizacji umowy wystąpi(ą) nieprzewidywalne zdarzenie(a) lub okoliczności, które
uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w
ofercie;
2) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi
trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć
przy zawarciu umowy;
3) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia);
4) gdy Zamawiający rozszerzy lub zrezygnuje w części usług objętych przedmiotem zamówienia dopuszcza
odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy;
5) o których mowa w § 4 ust. 2;
6) gdy Wykonawca powierzy część obowiązków osobom innym niż wymienione w §3 ust. 3, pod warunkiem,
że będą one spełniać wszystkie wymogi dotyczące stażu pracy i kwalifikacji żądane w Zapytaniu Ofertowym
oraz złożą oświadczenie o przyjęciu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających
z niniejszej Umowy i ustawy „Prawo budowlane”;
§ 10
Na okoliczność wymagań wskazanych w art. 439 Pzp Zamawiający przewiduje:
1) poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów: 30 % w stosunku do dnia zawarcia umowy,
2) początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia: 3 miesiące od dnia zawarcia umowy,
3) sposób ustalania zmiany wynagrodzenia: kwartalny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych
publikowany przez Prezesa GUS,
4) sposób określenia wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia: 50 %
wskaźnika,
5) oraz określenie okresów, w których może następować zmiana wynagrodzenia wykonawcy 3 miesiące od
ostatniej zmiany w oparciu o wskaźnik z pkt 4) ,
6) maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania
postanowień o ww. zasadach wprowadzania zmian: 10 % wysokości wynagrodzenia z dnia podpisania
umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” na Platformie ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.