eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwionka-Leszczyny › Realizacja usług o charakterze edukacyjnym - szkoleń zawodowych dla uczestników Projektu pozakonkursowego pn."Program integracji społecznej i zawodowej w powiecie rybnickim" współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Priorytet IX "Włączenie społeczne", Działanie 9.1 "Aktywna integracja", Poddziałanie 9.1.6 "Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-23

Ogłoszenie nr 500047461-N-2017 z dnia 23-10-2017 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwionce-Leszczynach: Realizacja usług o charakterze edukacyjnym - szkoleń zawodowych dla uczestników Projektu pozakonkursowego pn."Program integracji społecznej i zawodowej w powiecie rybnickim" współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Priorytet IX "Włączenie społeczne", Działanie 9.1 "Aktywna integracja", Poddziałanie 9.1.6 "Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program integracji społecznej i zawodowej w powiecie rybnickim" współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Priorytet IX "Włączenie społeczne", Działanie 9.1 "Aktywna integracja", Poddziałanie 9.1.6 "Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588216-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwionce-Leszczynach, Krajowy numer identyfikacyjny 00344571900000, ul. ul. 3 Maja 36b, 44230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 431 20 39; 431 11 66, e-mail ops@czerwionka-leszczyny.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja usług o charakterze edukacyjnym - szkoleń zawodowych dla uczestników Projektu pozakonkursowego pn."Program integracji społecznej i zawodowej w powiecie rybnickim" współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Priorytet IX "Włączenie społeczne", Działanie 9.1 "Aktywna integracja", Poddziałanie 9.1.6 "Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KIS.221.000001/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie tzw. usług o charakterze edukacyjnym polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pozakonkursowego pn. "Program integracji społecznej i zawodowej w powiecie rybnickim" współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Priorytet IX "Włączenie społeczne", Działanie 9.1 "Aktywna integracja", Poddziałanie 9.1.6 "Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym"- etap II. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia (zadań). Oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy zadania. Podział przedmiotu zamówienia na zadania przedstawia się następująco: Zadanie nr 1: Przeprowadzenie szkolenia w specjalności operator wózka jezdniowego o napędzie silnikowym dla typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO) z wymianą butli LPG. Liczba uczestników: 15 osób. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 1)Przeprowadzenie zajęć teoretycznych oraz praktycznych w wymiarze niezbędnym do przystąpienia do egzaminu przed Urzędem Dozoru Technicznego (w wymiarze nie niższym niż 60 godzin lekcyjnych) celem uzyskania uprawnień dla typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO) z wymianą butli LPG, ważnych u każdego pracodawcy (zaświadczenie kwalifikacyjne UDT). 2)Szkolenie winno zostać przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych, przy czym liczebność grupy nie może przekraczać 12 osób. 3)Przeprowadzenie szkolenia w oparciu o program szkolenia zatwierdzony lub opracowany przez Urząd Dozoru Technicznego. 4)Zorganizowanie egzaminu przeprowadzonego przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzającego nabycie uprawnień dla typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO) z wymianą butli LPG. 5)Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 6)Zajęcia praktyczne z zakresu obsługi i manewrowania wózkiem widłowym winny odbywać się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny albo w sąsiedniej gminie albo mieście. 7)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 8)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 10 października 2017 r., a zakończenia szkolenia ustala się na dzień 23 października 2017r. Egzamin winien zostać przeprowadzony do dnia 10 listopada 2017r. Za pisemną zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach. Zadanie nr 2: Przeprowadzenie szkolenia spawanie elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego (TIG) Liczba uczestników: 8 osób. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 1)Przeprowadzenie zajęć w wymiarze nie mniejszym niż 110 godzin lekcyjnych; 2)Zorganizowanie egzaminu państwowego przeprowadzonego przed komisją egzaminacyjną; 3)Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 4)Zajęcia praktyczne winny odbywać się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka -Leszczyny albo w sąsiedniej gminie albo mieście. 5)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 6)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 25 października 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 15 listopada 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach. Zadanie nr 3: Przeprowadzenia szkolenia palacza - obsługa kotłów wodnych centralnego ogrzewania na paliwa stałe, ciekłe i gazowe o mocy przekraczającej 50kw (z uprawnieniami). Liczba uczestników: 60 osób. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 1)Przeprowadzenie zajęć w wymiarze niezbędnym do przystąpienia do egzaminu przed komisją egzaminacyjną (nie mniejszym niż 45 godzin lekcyjnych). 2)Szkolenie winno zostać przeprowadzone w 5 grupach szkoleniowych, przy czym liczebność grupy nie może przekraczać 12 osób, 3)Przeprowadzenie szkolenia w oparciu o program szkolenia niezbędny do zdania egzaminu i nabycia kompetencji. 4)Zorganizowanie egzaminu państwowego przeprowadzonego przed komisją egzaminacyjną. 5)Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 6)W razie konieczności przeprowadzenia zajęć praktycznych - zajęcia te winny odbywać się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny albo w sąsiedniej gminie albo mieście. 7)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 9)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 24 października 2017r., termin zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 24 listopada 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach. Zadanie nr 4: Przeprowadzenie szkolenia o specjalności opiekun/opiekunka osób starszych oraz opiekun/opiekunka dzieci. Liczba uczestników: 17 osób. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 1)Celem szkolenia jest przygotowanie słuchaczy do podjęcia pracy lub rozpoczęcia i prowadzenia działalności polegającej na świadczeniu usług w zakresie opieki nad osobami starszymi oraz dziećmi. 2)Przeprowadzenie zajęć w wymiarze nie mniejszym niż 100 godzin lekcyjnych. 3)Szkolenie winno zostać przeprowadzone w 2 grupach szkoleniowych, przy czym liczebność grupy nie może przekraczać 10 osób, 4)Program szkolenia winien zawierać dwa bloki tematyczne: -Opieka nad osobami starszymi obejmujący: podstawy psychologii, edukacja zdrowotna, zmiany zachodzące w organizmie człowieka pod wpływem starzenia się, podstawy gerontologii, etyka zawodowa, metody terapii i aktywizacji, rola i zadania opiekuna osób starszych, bezpieczeństwo i higiena pracy, -Opieka nad dziećmi obejmująca: zajęcia dotyczące psychologii dziecięcej, profesjonalnej opieki, zabaw edukacyjnych. Powinny również obejmować biomedyczne podstawy rozwoju człowieka, higienę małego dziecka, żywienie w różnych fazach rozwoju dziecka, metodykę pracy z dziećmi w tym kreatywne zabawy, organizacja zabaw dla dzieci w kreatywny i rozwijający sposób, ciekawe pomysły na mądre spędzenie czasu z dzieckiem. 5)Szkolenia winny obejmować zajęcia praktyczne w zakresie: -pomoc w utrzymaniu higieny osobistej osoby starszej. -zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka. -pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych - podanie basenu, pomoc w dojściu do toalety. -zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń. -zmianę pozycji obłożenie chorego w łóżku. -opiekę zalecaną przez lekarza - podawanie leków, okłady, nacieranie, karmienie chorego. -zapoznanie się instytucjami powołanymi do opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi. 6)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 7)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 8)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 6 listopada 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 21 listopada 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach. Zadanie nr 5: Przeprowadzenie szkolenia z obsługi kasy fiskalnej. Liczba uczestników: 6 osób. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 1)Przeprowadzenie szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 15 godzin lekcyjnych w oparciu o program szkolenia niezbędny do nabycia kompetencji. 2)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 3)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 4)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 22 listopada 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 24 listopada 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach. Zadanie nr 6: Przeprowadzenie szkolenia z obsługi klienta i techniki sprzedaży. Liczba uczestników: 6 osób. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: 1)Przeprowadzenie szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 40 godzin lekcyjnych w oparciu o program szkolenia niezbędny do nabycia kompetencji. 2)Program szkolenia winien zawierać zagadnienia: ·psychologii sprzedaży, ·techniki sprzedaży, ·profesjonalna obsługa klienta, ·prezentacja produktów i usług, ·umiejętność komunikacji z klientem, ·skuteczna negocjacja. 3)Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Wykonawcę na terenie dzielnicy Czerwionka. 4)Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonych na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami. 5)Termin rozpoczęcia szkolenia ustala się na dzień 27 listopada 2017 r., a zakończenia szkolenia i egzaminów ustala się na dzień 7 grudnia 2017r. Za pisemna zgodą Zamawiającego zajęcia mogą odbyć się w innych terminach. Wymagania wspólne dla wszystkich zadań: 1)Wskazana wyżej liczba godzin szkoleniowych jest liczbą minimalną i obejmuje wymagane egzaminy. UWAGA!!!!!!!! 2)Warunkiem zapłaty całego wynagrodzenia będzie uzyskanie efektów szkolenia, tj. uzyskanie wyniku pozytywnego z egzaminu wewnętrznego, a w przypadkach prawem przewidzianym z egzaminu państwowego przez co najmniej 75% uczestników szkolenia. W przypadku uzyskania wyniku pozytywnego przez mniejszą liczbę osób Wykonawca otrzyma 85% wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 3)Program szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4)Przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć. 5)Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do piątku i powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00 i kończyć się nie później niż o godz. 20.00. W przypadkach uzasadnionych harmonogramem szkolenia zajęcia mogą odbywać się również w soboty. 6)Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o terminie rozpoczęcia szkolenia nie później niż na 3 dni na przód przesyłając w tym samym terminie harmonogram szkolenia. 7)Dzienna ilość godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych i nie mniej niż 6 godzin zegarowych. 8)Szkolenie nie może odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. 9)Zamawiający wyklucza możliwość prowadzenia zajęć metodą e-learning. 10)Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia wszelkich niezbędnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych związanych z przeprowadzeniem szkolenia oraz nieodpłatne przekazanie każdemu uczestnikowi zajęć materiałów dydaktycznych adekwatnych do treści zajęć, tj. podręczników, testów, zeszytów, długopisów itp. Materiały wykorzystywane podczas realizacji zajęć powinny być przekazywane uczestnikom na początku zajęć bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. b) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanej kadry szkoleniowej. c) zapewnienia odpowiedniego programu szkolenia. d) zapewnienia odpowiednich warunków sprzętowych, i materiałowych, w tym wszelkiego rodzaju pomocy dydaktycznych próbek, itp. e) przed dopuszczeniem do zajęć przeprowadzenie lekarskich badań wstępnych uczestników szkolenia przez lekarza medycyny pracy i przekazania ich uwierzytelnionej kopii Zamawiającemu. f) przekazania Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych, g) prowadzenia dokumentacji szkolenia w postaci: dziennika zajęć edukacyjnych, protokołu z egzaminu, rejestru wystawionych certyfikatów i zaświadczeń. h) podjęcia odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych poprzez umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach dotyczących projektu pozakonkursowego, w tym materiałach informacyjnych, dotyczących usługi oraz informowania uczestników o współfinansowaniu projektu pozakonkursowego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego. Należy to zrobić stosując odpowiednie logotypy lub informację: Projekt pozakonkursowy pn. "Program integracji społecznej i zawodowej w powiecie rybnickim" współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Priorytet IX "Włączenie społeczne", Działanie 9.1 "Aktywna integracja", Poddziałanie 9.1.6 "Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzory obowiązujących logotypów, a Wykonawca we własnym zakresie zapewni wydruk w/w oznaczeń. Wykonawca oznaczy budynek i pomieszczenia, w których prowadzone będą zajęcia na rzecz projektu pozakonkursowego m.in. materiałami dostarczonymi przez Zamawiającego. i) prowadzenia list obecności uczestników na zajęciach i dostarczania ich Zamawiającemu piątego roboczego dnia miesiąca, następującego po miesiącu, którego dotyczą te listy. j) przeprowadzenia ankiety wśród uczestników szkolenia, na kwestionariuszu ankiety dostarczonym przez Zamawiającego. k) bieżącego sporządzenia dokumentacji fotograficznej z każdego szkolenia oraz sukcesywnego przekazania jej Zamawiającemu w formie cyfrowej na płycie CD. l) niezwłocznego informowania na piśmie Zamawiającego o nieusprawiedliwionej nieobecności uczestnika na zajęciach, o fakcie przerwania lub zawieszenia szkolenia, a także o wszelkich planowanych zmianach dotyczących szkolenia oraz wszelkich problemach w realizacji szkolenia. m) zawiadomienia Zamawiającego o fakcie uchylania się przez uczestników szkolenia od przystąpienia do zaliczeń, sprawdzianów i egzaminów. n) przeprowadzenia egzaminów względnie zorganizowania egzaminu państwowego zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi, o) przekazania uczestnikom szkolenia za pośrednictwem Zamawiającego certyfikatów i zaświadczeń poświadczających fakt ukończeniu szkolenia oraz zaliczenia egzaminu, p) zarejestrowania się w internetowej bazie ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji informacji o każdym etapie organizowanych zajęć w ramach Projektu pozakonkursowego nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonym przez Instytucję Pośredniczącą q) poddania się kontroli lub audytowi w zakresie wypełniania zobowiązań przyjętych niniejszą umową dokonywanym przez Zamawiającego, uprawnione podmioty właściwe dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego lub podmioty uprawnione do przeprowadzenia czynności kontrolnych lub audytowych, w tym umożliwienia Zamawiającemu jak również uprawnionym podmiotom kontroli realizacji szkoleń oraz uczestnictwa w egzaminie końcowym. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewnia kontrolującym, prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu pozakonkursowego, przez cały okres ich przechowywania. r) Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia, w terminie określonym w wezwaniu przez cały okres realizacji zamówienia. s) Zamawiający ma prawo przeprowadzania czynności monitorujących podczas trwania usługi, w szczególności do przeprowadzania ankiet, rozmów, konsultacji z uczestnikami, trenerami. t) Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z ewaluatorami zewnętrznymi, prowadzącymi badania na zlecenie Zamawiającego lub przez inne podmioty posiadające uprawnienia do przeprowadzenia tego typu badań. u) Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie swoich danych teleadresowych przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego podmioty. w) przechowywania dokumentacji związanej z realizacją umowy do dnia 31 grudnia 2027 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszej umowy. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31 grudnia 2027 roku. W przypadku konieczności przedłużenia terminu 31 grudnia 2027 roku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym na piśmie. Na wezwanie Zamawiającego wykonawca zobligowany jest przekazać oryginały dokumentacji z zajęć Zamawiającemu. v) przedłożenia Zamawiającemu, niezwłocznie po zakończeniu każdego szkolenia: - sprawozdania z realizacji szkolenia, zawierającego m. in. wykaz osób, które ukończyły szkolenie z wynikiem pozytywnym, a także wykaz osób, które szkolenia nie ukończyły (nie zdały egzaminu, bądź do niego nie przystąpiły), - kopii protokołów egzaminacyjnych (potwierdzonych za zgodność z oryginałem), - potwierdzonych za zgodność kopii dzienników zajęć, - ankiet oceny szkolenia, - listy obecności za miesiąc, w którym zakończyło się szkolenie. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób skierowanych na poszczególne szkolenia. Zmiana liczby osób może nastąpić przed rozpoczęciem szkolenia i następuje przez jednostronne powiadomienie Wykonawcy. W takim przypadku wynagrodzenie za przeprowadzenie szkolenia zostanie odpowiednio zmniejszone.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia w specjalności operator wózka jezdniowego o napędzie silnikowym dla typu: wózki podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych (kategoria urządzeń II WJO) z wymianą butli LPG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10800
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wiedza Umiejętność Rozwój Sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cieszyńska 3A,
Kod pocztowy: 43-430
Miejscowość: Skoczów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10050
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10050
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10050
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia spawanie elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego (TIG)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14960
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wiedza Umiejętność Rozwój Sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cieszyńska 3A,
Kod pocztowy: 43-430
Miejscowość: Skoczów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11008
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11008
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11008
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Przeprowadzenia szkolenia palacza - obsługa kotłów wodnych centralnego ogrzewania na paliwa stałe, ciekłe i gazowe o mocy przekraczającej 50kw (z uprawnieniami).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32400
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wiedza Umiejętność Rozwój Sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cieszyńska 3A,
Kod pocztowy: 43-430
Miejscowość: Skoczów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35400
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia o specjalności opiekun/opiekunka osób starszych oraz opiekun/opiekunka dzieci

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej. W przedmiotowym postępowaniu w części dotyczącej zadania 4 ceny ofert przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania kwotę 17000 zł. Najkorzystniejsza oferta zawierała cenę 17850 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z obsługi kasy fiskalnej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1620
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: . Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krasińskiego 2
Kod pocztowy: 40-952
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1590
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1590
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3150
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia z obsługi klienta i techniki sprzedaży

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4800
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: . Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krasińskiego 2
Kod pocztowy: 40-952
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4200
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4800
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.