eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmWykonanie instalacji do usuwania siloksanów wraz z systemem osuszania biogazu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-05

Ogłoszenie nr 500046738-N-2018 z dnia 05-03-2018 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: Wykonanie instalacji do usuwania siloksanów wraz z systemem osuszania biogazu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633032-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 11005287100000, ul. ul. Wołyńska 57, 22100 Chełm, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 082 5631461 do 63, e-mail tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl, faks 825 630 450.
Adres strony internetowej (url): www.mpgk.chelm.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Przedsiębiorstwo komunalne

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie instalacji do usuwania siloksanów wraz z systemem osuszania biogazu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S_14

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dobór urządzeń, opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu budowlano-wykonawczego filtrów (układ dwóch filtrów pozwalających na pracę naprzemienną tj. jeden filtr praca stała - drugi w pogotowiu dołączany po wyczerpaniu się pierwszego) do oczyszczania biogazu ze związków siloksanów wraz z osuszaczem, dostawa urządzeń, wykonanie robót montażowych z podłączeniem do instalacji biogazu, uruchomienie filtra oraz częściowa usługa serwisowa. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do DIWZ. 1.2. W przypadku konieczności wymiany złoża Zamawiający, dokona tego we własnym zakresie na swój koszt. 2. Zamawiający przewiduje realizację zadania w III etapach. 2.1. Etap I obejmuje opracowanie: - opracowanie i przedstawienie do uzgodnienia z Zamawiającym dokumentacji projektowej; - sprawdzenie dokumentacji przez służby eksploatacji Oczyszczalni Ścieków; - wniesienie uzupełnień lub poprawek do dokumentacji. 2.2. Po zatwierdzeniu projektu przez Zamawiającego, Wykonawca zrealizuje projektowany zakres robót jako Etap II, który obejmuje: - realizacja robót montażowych objętych projektem wraz z dostawą i uruchomieniem filtrów; - przeprowadzeniem prób odbiorowych wykazujących osiągnięty efekt; - przeszkolenie obsługi obiektu; - opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją obsługi i eksploatacji; - przekazanie dokumentacji dla urządzeń - DTR; - odbiór robót i przekazanie instalacji pod eksploatację. Warunkiem uznania zakończenia II-go etapu jest dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej. 2.3. Etap III obejmuje usługę serwisową, która zostanie uruchomiona po bezusterkowym odbiorze Etapu II. 2.3.1. Wykonawca na własny koszt w trakcie trwania 12 miesięcznej usługi serwisowej dokona od 3 do max 6 pomiarów badania biogazu oczyszczonego (1 badanie - obejmuje badanie przed i po wymianie złoża) w zakresie zgodnym z DTR agregatu, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, gdy Zamawiający zauważy pierwsze symptomy przebicia złoża, o czym powiadomi Wykonawcę. 3. Wszystkie materiały stosowane przy wykonywaniu zamówienia muszą: - być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem (w tym w szczególności Prawem budowlanym i Ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych), - posiadać wymagane prawem deklaracje lub certyfikaty zgodności i oznakowanie, - być nowe i nieużywane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42924720-2


Dodatkowe kody CPV: 42514320-1, 45252200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 220000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GP CHEM. GRZEGORZ PIECHOTA Laboratorium Badania i Analizy Biogazu & Inkubator Realizacji Technologicznych
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Legionów 40a/3
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 270600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 270600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 270600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.