eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRoboty budowlane polegające na wykonaniu wymiany poszycia dachu nad Oddziałem Anestezjologii i Intensywnej Terapii i Oddziałem Chirurgii oraz renowacji części kominów wystających ponad dach w budynku głównym SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka).



Ogłoszenie z dnia 2018-03-01

Ogłoszenie nr 500044457-N-2018 z dnia 01-03-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie: Roboty budowlane polegające na wykonaniu wymiany poszycia dachu nad Oddziałem Anestezjologii i Intensywnej Terapii i Oddziałem Chirurgii oraz renowacji części kominów wystających ponad dach w budynku głównym SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627981-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 810733454, ul. ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914329500, e-mail ryczek@spzozmsw.szczecin.pl, faks 914329501.
Adres strony internetowej (url): www.spzozmswia.szczecin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na wykonaniu wymiany poszycia dachu nad Oddziałem Anestezjologii i Intensywnej Terapii i Oddziałem Chirurgii oraz renowacji części kominów wystających ponad dach w budynku głównym SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

70/2017.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: roboty budowlane polegające na wykonaniu wymiany poszycia dachu nad Oddziałem Anestezjologii i Intensywnej Terapii i Oddziałem Chirurgii oraz renowacji części kominów wystających ponad dach w budynku głównym SP ZOZ MSWiA w Szczecinie: 1) wymiana poszycia dachu dotyczy wykonania następujących prac: - rozebrania starego poszycia dachu wykonanego z blachy, - wymiana uszkodzonej części deskowania dachu, zakłada się 30% desek do wymiany, - wykonanie nowego poszycia dachu z papy termozgrzewalnej - dwie warstwy. 2) remont kominów dotyczy wykonania następujących prac: - uzupełnienie ubytków tynkiem cementowym w otynkowaniu ścian kominów, - nałożenie dwóch warstw siatki na kleju na ścianach kominów, - dwukrotne malowanie ścian kominów farbą, - przykrycie czap kominowych obróbką blacharską. 2. Podstawa wykonania zamówienia: - opis przedmiotu zamówienia, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 3. Elementy pomocnicze: - wizja lokalna, - przedmiary robót (Zamawiający udostępnia przedmiary robót w celach dodatkowych, przedmiary robót nie stanowi podstawy wyceny kontraktu). 4. Dodatkowe elementy konieczne dla prawidłowej realizacji zakresu prac: 1) Wykonawca winien wykonać wszelkie prace zabezpieczające i pomocnicze, a w szczególności: - transport niezbędnych materiałów, właściwe ich zabezpieczenie i składowanie, - wykonanie w niezbędnym zakresie rusztowań oraz elementów umożliwiających dostęp do rejonu wykonywania prac, - wykonanie niezbędnych prac zabezpieczających, mających na celu niedopuszczenie do uszkodzeń już wykonanych robót budowlanych w rejonie działań Wykonawcy, - zaopatrzenie kadry we wszelkie niezbędne środki ochrony osobistej wraz ze szkoleniami i innymi elementami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca winien przygotować dokumentację powykonawczą wraz z pełną informacją jakościową, tj. charakterystyką użytych materiałów oraz z podaniem sposobu ich konserwacji i użytkowania, 3) wykonanie rysunków warsztatowych oraz innej dokumentacji, jeśli okaże się ona konieczna do wykonania przedmiotu zamówienia, 4) Wykonawca jest zobowiązany do organizowania robót w sposób zapewniający zwykłą działalnością instytucji jaką jest SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45261000-4


Dodatkowe kody CPV: 45111220-6, 45220000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22680.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma ogólnobudowlana POL-DACH Romuald Symonowicz
Email wykonawcy: poldachkoszalin@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Bratków 32
Kod pocztowy: 75-810
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27896.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.