To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-12
Ogłoszenie nr 500042319-N-2017 z dnia 12-10-2017 r.
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540816-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, Krajowy numer identyfikacyjny 29180700000,
ul. ul. Żołnierska
16,
10561
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
895 279 500, e-mail
i.zima@wsse.olsztyn.pl, faks
895 279 788.
Adres strony internetowej (url): www.wsse.olsztyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/3230/14/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - LBEK, Laboratorium w Elblągu, LBŚiŻ - Materiały laboratoryjne jednorazowego użytku. - 8 pozycji Zadanie 2 - LBŚiŻ, Laboratorium w Elblągu - Płytki Petriego. - 7 pozycji Zadanie 3 - LBEK, Laboratorium w Elblągu, LBŚiŻ - Końcówki do pipet. - 14 pozycji Zadanie 4 - LBEK, LBŚiŻ - Probówki. - 7 pozycji Zadanie 5 - LBEK - Igły i strzykawki. - 7 pozycji Zadanie 6 - LBEK, Laboratorium w Elblągu - Fartuchy jednorazowego użytku. - 3 pozycji Zadanie 7 - LBŚiŻ, Laboratorium w Elblągu - Filtry, leje, sączki. - 18 pozycji Zadanie 8 - LBŚiŻ, Laboratorium w Elblągu - Rękawice ochronne. - 15 pozycji Zadanie 9 - LBEK, Laboratorium w Elblągu, LBŚiŻ - Rękawy foliowo - papierowe, papier krepowy, parafilm, folia aluminiowa, sterylne szablony do pobierania wymazów. - 10 pozycji Zadanie 10 - Laboratorium w Elblągu, LBŚiŻ - Ezy, głaszczki, pipety. - 10 pozycji Zadanie 11- LBŚiŻ, Laboratorium w Elblągu - Worki, łyżeczki, folia aluminiowa. - 8 pozycji Zadanie 12- Laboratorium w Elblągu, LBŚiŻ - Paski wskaźnikowe. - 8 pozycji Zadanie 13- LBŚiŻ - Kolumienki powinowactwa immunologicznego. - 2 pozycje Zadanie 14- LBŚiŻ - Kolumienki do oczyszczania żywności. - 2 pozycje Zadanie 15- LBŚiŻ - Kolumienki ekstrakcyjne spe. 1 poz Zadanie 16- LBŚiŻ - Gazoszczelna strzykawka mikrolitowa. 1 poz Zadanie 17- LBŚiŻ - Naczynka z polietylenu do aparatu ASA z kuwetą grafitową. 1 poz Zadanie 18- LBŚiŻ - Butelka HDPE. 1 poz
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 - LBEK, Laboratorium w Elblągu, LBŚiŻ - Materiały laboratoryjne jednorazowego użytku. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5786.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Cezetel-Olsztyn Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5330,88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 - LBŚiŻ, Laboratorium w Elblągu - Płytki Petriego. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13590.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11852,30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 - LBEK, Laboratorium w Elblągu, LBŚiŻ - Końcówki do pipet. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie zadania: Uzasadnienie prawne: unieważnienie zadania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 o treści: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2i3". Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4 - LBEK, LBŚiŻ - Probówki. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie zadania: Uzasadnienie prawne: unieważnienie zadania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 o treści: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2i3". Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie 5 - LBEK - Igły i strzykawki. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2256.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2315,77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie 6 - LBEK, Laboratorium w Elblągu - Fartuchy jednorazowego użytku. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
331.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1767,74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie 7 - LBŚiŻ, Laboratorium w Elblągu - Filtry, leje, sączki. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28247.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36342,74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie 8 - LBŚiŻ, Laboratorium w Elblągu - Rękawice ochronne. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1931.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1996,55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie 9 - LBEK, Laboratorium w Elblągu, LBŚiŻ - Rękawy foliowo - papierowe, papier krepowy, parafilm, folia aluminiowa, sterylne szablony do pobierania wymazów. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4995.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5835,24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zadanie 10 - Laboratorium w Elblągu, LBŚiŻ - Ezy, głaszczki, pipety. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3011.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6476,32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zadanie 11- LBŚiŻ, Laboratorium w Elblągu - Worki, łyżeczki, folia aluminiowa. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie zadania: Uzasadnienie prawne: unieważnienie zadania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 o treści: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie faktyczne: Cena najkorzystniejszej oferty, tj. oferta firmy Argenta Sp. z o.o Sp. K., przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 1 778,19 zł. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zadanie 12- Laboratorium w Elblągu, LBŚiŻ - Paski wskaźnikowe. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
774.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1023,36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Zadanie 13- LBŚiŻ - Kolumienki powinowactwa immunologicznego. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie zadania: Uzasadnienie prawne: unieważnienie zadania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 o treści: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2i3". Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zadanie 14- LBŚiŻ - Kolumienki do oczyszczania żywności. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
500.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
917,58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zadanie 15- LBŚiŻ - Kolumienki ekstrakcyjne spe. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3750.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4944,60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Zadanie 16- LBŚiŻ - Gazoszczelna strzykawka mikrolitowa. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
540.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
541,20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Zadanie 17- LBŚiŻ - Naczynka z polietylenu do aparatu ASA z kuwetą grafitową. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
600.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
328,41
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Zadanie 18- LBŚiŻ - Butelka HDPE. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4020.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4182,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz jednostek terenowych ZUS w Kętrzynie i w Mrągowie.
- Usługa szacowania szkód wyrządzonych przez bobry w drzewostanach, zadrzewieniach lub sadach na terenie województwa warmińsko-mazurskiego - 3 zadania
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Zakup i dostawa odczynników, przeciwciał oraz kolumienek immunoafinitywnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytety Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Sprzedaż wraz z dostawą oraz instalacją schładzalnika wieżowego mleka dla jednostki UWM w Olsztynie
- Dostawa infrastruktury serwerowej oraz sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i wyrobów medycznych do SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Dostawy materiałów medycznych ujętych w 5 zadaniach asortymentowych
- IGŁY INIEKCYJNE I PRZYRZĄDY DO PRZETACZANIA W P. I, CEWNIKI I DRENY MEDYCZNE W P. II ORAZ IGŁY I ZESTAWY DO ZNIECZULENIA W P. III DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów medycznych dla Bloku Operacyjnego.
- Sukcesywne dostawy pakietów oraz wymazówek do zabezpieczania śladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.