eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LidzbarkUdzielenie Gminie Lidzbark długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy z przeznaczeniem na następujące zadania inwestycyjne1. "Przebudowa drogi gminnej od m.Wawrowo w kierunku m.Marszewnica" 2. "Poprawa efektywności energetycznej budynków SP Kiełpiny oraz SP Słup" 3. "Adaptacja budynku przy ul. Zieluńskiej na utworzenie żłobka w Lidzbarku" 4. "Przebudowa targowiska miejskiego w Lidzbarku"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-09

Ogłoszenie nr 500040406-N-2017 z dnia 09-10-2017 r.

Gmina Lidzbark: Udzielenie Gminie Lidzbark długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy z przeznaczeniem na następujące zadania inwestycyjne: 1. "Przebudowa drogi gminnej od m.Wawrowo w kierunku m.Marszewnica" 2. "Poprawa efektywności energetycznej budynków SP Kiełpiny oraz SP Słup" 3. "Adaptacja budynku przy ul. Zieluńskiej na utworzenie żłobka w Lidzbarku" 4. "Przebudowa targowiska miejskiego w Lidzbarku"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578448-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lidzbark, Krajowy numer identyfikacyjny 13037794200000, ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 236 961 505, e-mail umig@lidzbark.pl, faks 236 962 107.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umig.lidzbark.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie Gminie Lidzbark długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy z przeznaczeniem na następujące zadania inwestycyjne: 1. "Przebudowa drogi gminnej od m.Wawrowo w kierunku m.Marszewnica" 2. "Poprawa efektywności energetycznej budynków SP Kiełpiny oraz SP Słup" 3. "Adaptacja budynku przy ul. Zieluńskiej na utworzenie żłobka w Lidzbarku" 4. "Przebudowa targowiska miejskiego w Lidzbarku"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BiGK.271.1.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 .Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu Gminie Lidzbark długoterminowego kredytu w wysokości 1.450.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetowego. 2. Kredyt w wysokości 1.450.000,00 zł zostanie przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na następujące zadania inwestycyjne zgodnie z Zarządzeniem nr 54/17 Burmistrza Lidzbarka z dnia 26 czerwca 2017 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy: 1. "Przebudowa drogi gminnej od m.Wawrowo w kierunku m.Marszewnica" 2. "Poprawa efektywności energetycznej budynków SP Kiełpiny oraz SP Słup" 3. "Adaptacja budynku przy ul. Zieluńskiej na utworzenie żłobka w Lidzbarku" 4. "Przebudowa targowiska miejskiego w Lidzbarku". 3. Opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ: 3. 1. Usługa udzielenia długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 1.450.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu. Wysokość udzielonego kredytu 1.450.000 zł uruchomionego w transzach do dnia 15.12.2017 r. przekazywanych na konto bankowe kredytobiorcy - zamawiającego - BS w Działdowie z/s w Lidzbarku 83 8215 0006 2001 0000 0941 0032. Na cenę brutto oferty składają się opłaty, odsetki i inne podobne koszty związane z udzieleniem zamawiającemu kredytu bankowego. 3.2.Karencja Karencja w spłacie kredytu do dnia 30 września 2018 r. 3.3.Warunki spłaty kredytu Raty udzielonego kredytu płatne po upływie karencji, w następujących terminach i wysokościach: - do 30.09.2018 r. - 80.000 zł - do 30.06.2019 r. - 40.000 zł, do 31.12.2019 r. - 40.000 zł - do 30.06.2020 r. - 40.000 zł, do 31.12.2020 r. - 40.000 zł - do 30.06.2021 r. - 250.000 zł, do 31.12.2021 r. - 290.000 zł - do 30.06.2022 r. - 200.000 zł, do 31.12.2022 r. - 200.000 zł - do 30.06.2023 r. - 135.000 zł do 31.12.2023 r. - 135.000 zł 3.4.Spłatę odsetek w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym miesiąca od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu począwszy od momentu uruchomienia transzy kredytu pod warunkiem otrzymania pisemnego zawiadomienia z Banku kwoty odsetek z wyprzedzeniem siedmiodniowym. Oprocentowanie kredytu ustala się w wysokości odpowiadającej stawce WIBOR 3M na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego dzień podpisania umowy. Przy naliczeniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy Bank jest zobowiązany zastosować stawkę WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy. 3.5.Wcześniejsza spłata kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych dla kredytobiorcy. 3.6.Możliwość rezygnacji z uruchomienia całości lub części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. 3.7.Zabezpieczeniem kredytu jest weksel in blanco. 3.8.Oprocentowanie zmienne wg stopy WIBOR 3M powiększonej o marżę banku. O wysokości oprocentowania oraz o zmianie oprocentowania udzielający kredytu powiadamia kredytobiorcę pisemnie. Poza kwestiami określonymi w ofercie, wykonawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat. W celu złożenia oferty należy przyjąć WIBOR -3M na dzień 31 lipca 2017 r. przy założeniu uruchomienia kredytu w dwóch transzach do dnia 30.09.2017 - 300.000 zł oraz do dnia 15.12.2017 r. - 1.150.000 zł na wniosek Zamawiającego. 3.9. Rozliczenie wyłącznie w walucie polskiej PLN. 3.10. Bank przedstawia projekt umowy kredytowej - załącznik do oferty wraz z informacją o wysokości prognozowanych odsetek od kredytu z rozbiciem na poszczególne lata kredytowania. 3.11. Kalendarz odsetkowy 365/365 dni.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 237142.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Działdowie z siedzibą w Lidzbarku
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowy Rynek 18
Kod pocztowy: 13-230
Miejscowość: Lidzbark
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 237142,64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 237142,64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 237142,64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.