eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa olfaktometru dynamicznego z wyposażeniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-09

Ogłoszenie nr 500040168-N-2017 z dnia 09-10-2017 r.

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie: Dostawa olfaktometru dynamicznego z wyposażeniem

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576135-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000, ul. Al. Piastów 17, 70310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, e-mail zm@ps.pl, faks 0-91 449 4690.
Adres strony internetowej (url): www.zut.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa olfaktometru dynamicznego z wyposażeniem

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/WTiICH/IICHiPOS/PZJP/399/2017/P

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia była dostawa fabrycznie nowego olfaktometru dynamicznego wraz z niezbędnym wyposażeniem, w tym oprogramowaniem użytkowym do obsługi wyżej wskazanego olfaktometru. 2. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy, o której mowa powyżej) wchodziło minimum: 1) Sprzedaż, dostarczenie i wydanie Zamawiającemu zaoferowanego olfaktometru wraz z wyposażeniem (przedmiotu zamówienia stosownie do postanowień ust. 1 powyżej) w stanie po wykonanej przez akredytowaną w tym zakresie jednostkę kalibracji olfaktometru na zgodność z normami wskazanymi w SIWZ; 2) Zapewnienie możliwości legalnego korzystania przez Zamawiającego z wymaganego do zaoferowania w ramach niniejszego zamówienia oprogramowania użytkowego olfaktometru dynamicznego wskazanego w SIWZ (jak też ewentualnych, innych programów komputerowych, jeżeli programy takie stanowić będą części składowe lub przynależności niezbędne do korzystania z urządzeń oferowanych w ramach niniejszego zamówienia przez Wykonawcę) - minimum poprzez zapewnienie udzielenia Zamawiającemu w odniesieniu do nich licencji bezterminowej, pełnej i jednostanowiskowej (przy czym z możliwością instalacji na wielu komputerach); 3) Udzielenie gwarancji na zaoferowany i dostarczony Zamawiającemu w wykonaniu niniejszego zamówienia olfaktometr z wyposażeniem. Wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące; 4) Wydanie Zamawiającemu świadectwa kalibracji zaoferowanego i dostarczanego w wykonaniu niniejszego zamówienia olfaktometru, jak tez wydanie Zamawiającemu dokumentu gwarancyjnego na okoliczność udzielenia Zamawiającemu gwarancji, o której mowa w pkt 3) powyżej (w zakresie wynikającym ze złożonej oferty) oraz dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do korzystania z zaoferowanego i dostarczonego Zamawiającemu w wykonaniu niniejszego zamówienia olfaktometru z wyposażeniem. 3. W zakres przedmiotu niniejszego zamówienia (dostawy) wchodziły również świadczenia dodatkowe związane z dostarczeniem i użytkowaniem po stronie Zamawiającego zaoferowanego przedmiotu niniejszego zamówienia, realizowane w ramach wykonywania Umowy o zamówienie, w tym w szczególności usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany i dostarczony Zamawiającemu w wykonaniu niniejszego zamówienia olfaktometr z wyposażeniem oraz obowiązkami po stronie Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady. 4. Szczegółowo wymagania techniczno-funkcjonalne przedmiotu niniejszego zamówienia, w tym minimalne wymagane przez Zamawiającego parametry i możliwości dla wskazanego w ust. 1 niniejszej sekcji olfaktometru, a także rodzaj (zakres) i parametry jego niezbędnego wyposażenia (w tym minimalne wymagane funkcje użytkowe oprogramowania użytkowego), jak również świadczenia składające się na dostawę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, w tym rodzaj (wyszczególnienie) dokumentów oczekiwanych do wydania Zamawiającemu jako niezbędne do korzystania z zaoferowanego i dostarczonego Zamawiającemu w wykonaniu niniejszego zamówienia olfaktometru z wyposażeniem, jak też szczegółowe warunki ich realizacji zawierają postanowienia SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38.43.21.00 - Aparatura do analizowania gazów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 219500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hornik Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rubież 46E
Kod pocztowy: 61-612
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 270000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 270000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 270000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.