To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-09
Ogłoszenie nr 500040168-N-2017 z dnia 09-10-2017 r.
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie: Dostawa olfaktometru dynamicznego z wyposażeniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576135-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000,
ul. Al. Piastów
17,
70310
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
0-91 449 4250, 449 4042, e-mail
zm@ps.pl, faks
0-91 449 4690.
Adres strony internetowej (url): www.zut.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa olfaktometru dynamicznego z wyposażeniem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/WTiICH/IICHiPOS/PZJP/399/2017/P
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia była dostawa fabrycznie nowego olfaktometru dynamicznego wraz z niezbędnym wyposażeniem, w tym oprogramowaniem użytkowym do obsługi wyżej wskazanego olfaktometru. 2. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy, o której mowa powyżej) wchodziło minimum: 1) Sprzedaż, dostarczenie i wydanie Zamawiającemu zaoferowanego olfaktometru wraz z wyposażeniem (przedmiotu zamówienia stosownie do postanowień ust. 1 powyżej) w stanie po wykonanej przez akredytowaną w tym zakresie jednostkę kalibracji olfaktometru na zgodność z normami wskazanymi w SIWZ; 2) Zapewnienie możliwości legalnego korzystania przez Zamawiającego z wymaganego do zaoferowania w ramach niniejszego zamówienia oprogramowania użytkowego olfaktometru dynamicznego wskazanego w SIWZ (jak też ewentualnych, innych programów komputerowych, jeżeli programy takie stanowić będą części składowe lub przynależności niezbędne do korzystania z urządzeń oferowanych w ramach niniejszego zamówienia przez Wykonawcę) - minimum poprzez zapewnienie udzielenia Zamawiającemu w odniesieniu do nich licencji bezterminowej, pełnej i jednostanowiskowej (przy czym z możliwością instalacji na wielu komputerach); 3) Udzielenie gwarancji na zaoferowany i dostarczony Zamawiającemu w wykonaniu niniejszego zamówienia olfaktometr z wyposażeniem. Wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące; 4) Wydanie Zamawiającemu świadectwa kalibracji zaoferowanego i dostarczanego w wykonaniu niniejszego zamówienia olfaktometru, jak tez wydanie Zamawiającemu dokumentu gwarancyjnego na okoliczność udzielenia Zamawiającemu gwarancji, o której mowa w pkt 3) powyżej (w zakresie wynikającym ze złożonej oferty) oraz dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do korzystania z zaoferowanego i dostarczonego Zamawiającemu w wykonaniu niniejszego zamówienia olfaktometru z wyposażeniem. 3. W zakres przedmiotu niniejszego zamówienia (dostawy) wchodziły również świadczenia dodatkowe związane z dostarczeniem i użytkowaniem po stronie Zamawiającego zaoferowanego przedmiotu niniejszego zamówienia, realizowane w ramach wykonywania Umowy o zamówienie, w tym w szczególności usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany i dostarczony Zamawiającemu w wykonaniu niniejszego zamówienia olfaktometr z wyposażeniem oraz obowiązkami po stronie Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady. 4. Szczegółowo wymagania techniczno-funkcjonalne przedmiotu niniejszego zamówienia, w tym minimalne wymagane przez Zamawiającego parametry i możliwości dla wskazanego w ust. 1 niniejszej sekcji olfaktometru, a także rodzaj (zakres) i parametry jego niezbędnego wyposażenia (w tym minimalne wymagane funkcje użytkowe oprogramowania użytkowego), jak również świadczenia składające się na dostawę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, w tym rodzaj (wyszczególnienie) dokumentów oczekiwanych do wydania Zamawiającemu jako niezbędne do korzystania z zaoferowanego i dostarczonego Zamawiającemu w wykonaniu niniejszego zamówienia olfaktometru z wyposażeniem, jak też szczegółowe warunki ich realizacji zawierają postanowienia SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38.43.21.00 - Aparatura do analizowania gazów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
219500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hornik Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
270000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





