To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-06
Ogłoszenie nr 500039265-N-2017 z dnia 06-10-2017 r.
Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie: Zakup i dostawy pościeli i bielizny szpitalnej, butelek i smoczków do karmienia niemowląt, soli próżniowej tabletkowanej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573687
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500018376
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 69069752900000,
ul. ul. Lwowska
60,
35301
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 664 000, e-mail
zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl, faks
178 664 702.
Adres strony internetowej (url): www.szpital2.rzeszow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawy pościeli i bielizny szpitalnej, butelek i smoczków do karmienia niemowląt, soli próżniowej tabletkowanej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP250/051/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup i dostawy pościeli i bielizny szpitalnej, butelek i smoczków do karmienia niemowląt, soli próżniowej tabletkowanej. Pakiet nr 1- Bielizna szpitalna Pakiet nr 2- Butelki i smoczki do karmienia niemowląt Pakiet nr 3- Sól próżniowa tabletkowana Pakiet nr 4- Pościel Pakiet nr 5- Koszule operacyjne
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 14000000-1
Dodatkowe kody CPV: 39518000-6, 33681000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Bielizna szpitalna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17886.18
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VENA Kapka Anna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23163.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Butelki i smoczki do karmienia niemowląt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sól próżniowa tabletkowana |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pościel |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36585.37
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VENA Kapka Anna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42342.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Koszule operacyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1544.72
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REWA Wiesław Rewers
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1906.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem drobnych materiałów laboratoryjnych
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I st. w Zespole Szkół Muzycznych nr 2 im. Wojciecha Kilara w Rzeszowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego niskoemisyjnego (hybrydowego) dla Sądu Okręgowego w Rzeszowie
- Zakup sprzętu komputerowego dla WSPR w Rzeszowie - II postępowanie
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego
- Sprzedaż i dostawa drobnych materiałów zużywalnych niezbędnych do realizacji zadań dydaktycznych Wydziału Biologii, Ochrony Przyrody i Zrównoważonego Rozwoju
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, zestawów operacyjnych, asortymentu do respiratorów, pompy laparoskopowej oraz przyrządów do wstrzykiwania kontrastu.
- Dostawa piasku dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dębicy
- Dostawy obłożeń do zabiegów operacyjnych oraz odzieży ochronnej i zabezpieczajacej.
- Dostawa obłożenia pola operacyjnego dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.