eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikZorganizowanie Zielonej Szkoły dla uczniów klas III SP34 z podziałem na zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-15

Ogłoszenie nr 500034451-N-2018 z dnia 15-02-2018 r.

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 34 im. Ireny Sendlerowej w Rybniku: Zorganizowanie Zielonej Szkoły dla uczniów klas III SP34 z podziałem na zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 487422-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500006527-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 34 im. Ireny Sendlerowej w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny 24179947900000, ul. ul.Reymonta 69, 44200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 42 28 957, e-mail sp34_rybnik@wp.pl, faks 32 42 28 957.
Adres strony internetowej (url): http://sp34.bip.edukacja.rybnik.eu/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://sp34.bip.edukacja.rybnik.eu/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka oświatowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zorganizowanie Zielonej Szkoły dla uczniów klas III SP34 z podziałem na zadania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.01.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie zielonej szkoły dla uczniów klas III SP 34 2 Uczestnicy: o 39 dzieci (2 klasy), z tym że ich ilość może ulec zmianie (w takim przypadku Zamawiający płaci za rzeczywistą ilość uczestników), o 4 opiekunów (bezpłatny pobyt) 3 Miejsce realizacji: Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zielonej szkoły w miejscowości Darłówko 4 Termin realizacji: 14 dni (13 noclegów) - koniec maja 2018 - początek czerwca 2018r. 5 Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w: a) Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz 67 z późn. zm.). b) Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz. 358). c) Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.) 6 Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku: Ogrodzony i bezpieczny dom wczasowy oddalony od plaży max 200 metrów. 7 Wymagania dotyczące zakwaterowania: a) Wszystkie dzieci i wychowawcy rozmieszczeni w jednym budynku. b) Jedna klasa na jednym poziomie z wychowawcą. c) Oddzielne pokoje dla każdego z wychowawców. d) Do dyspozycji uczestników powinno być zakwaterowanie komfortowe w pokojach: 2, 3 i 4 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic). e) W przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów. f) Stołówka w miejscu zakwaterowania. 8 Wymagania dotyczące wyżywienia: a) Trzy posiłki dziennie - śniadanie, obiad i kolacja, - dostosowane do potrzeb dzieci + podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez wychowawcę. b) Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda z sokiem). c) Napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu. d) Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki. e) Wyżywienie będzie przygotowane w sposób zapewniający bezpieczeństwo żywności zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critiiicccal Control Points, zwanym "systemem HACCAP", a także Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. I z 2016r., poz. 1154). W przypadku stosowania przez niektórych uczestników diety, wykonawca zobowiązany jest zapewnić dania zgodnie z wytycznymi danej diety. 9 Transport: a) Autokar o podwyższonym standardzie klasy Lux (klimatyzacja, WC, ciepła herbata, video) w obie strony, dopuszczony do ruchu i odpowiadający wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz U z 2007r. Nr 125, poz.. 874 z późn. zm.), posiadający aktualny przegląd i ubezpieczenie, spełniający wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych kierowców. b) Przejazd uczestników tylko w ciągu dnia. c) Zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze. d) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć dzieci i opiekunów od NNW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie. e) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem "Zielonej Szkoły" kserokopię umowy ubezpieczenia. f) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty. 10 Opieka medyczna. a) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami. b) Pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h/dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu. c) Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczania zdrowotnego, polegającej na wezwaniu telefonicznym lekarza do Obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem. d) Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium obozowego w podstawowe leki i środki opatrunkowe. Lekarstwa wg recept w kwocie skierowania (od witamin po antybiotyki). 11 Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci. 12 Zapewnienie przez organizatora opieki nocnej w budynku zakwaterowania: Osoba/osoby pełniąca dyżur nocny w godzinach od 23.00 do 6.00 - przez cały okres pobytu. 13 Zarządzający obiektem zostanie pisemnie powiadomiony przed przyjazdem dzieci i wychowawców, jakie warunki mają być spełnione. 14 W cenie oferty należy uwzględnić do dyspozycji: a) świetlicę do zajęć, sala (pomieszczenie odrębne niż jadalnia), z możliwością prowadzenia zajęć edukacyjnych - z telewizorem o dużym ekranie, tablicą, kredą, stolikami oraz krzesłami dla uczniów b) dostęp do bezpłatnych materiałów plastycznych, jak papier i kredki, c) dostęp do atrakcji sportowych mieszczących się w obiekcie, takich jak np.: stół do tenisa stołowego, kręgle lub bilard d) dostęp do placu zabaw z boiskami i sprzętu sportowego, np.: piłki, skakanki. 15 Dodatkowe imprezy: a) Dyskoteki 4 do 5 razy (miejsce, sprzęt np. magnetofon) w terminach do uzgodnienia z wychowawcą, b) Ognisko z pieczeniem kiełbasek (minimum 2 razy) c) Dodatkowe zajęcia sportowe i specjalistyczne z animatorem (co najmniej 2 razy w tygodniu) d) Wejście na basen do Aquaparku (co najmniej 2 razy) e) Czapki z daszkiem, dyplomy i nagrody za konkursy. 16 W ramach programu Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania wycieczek autokarowych: a) Kołobrzeg: - zwiedzanie miasta z przewodnikiem: Promenada, Pomnik Zaślubin z Morzem, Baszta Prochowa, Katedra, Latarnia Morska - rejs statkiem po morzu -"Piracka Przygoda" - program oparty na starych żeglarskich zabawach i konkursach e) Darłowo: - przejazd tramwajem wodnym do Darłowa - zwiedzanie Zamku Książąt Pomorskich f) Łeba: - zwiedzanie portu, spacer ulicami Łeby - przejazd do Sarbska do "Sea Parku" - zwiedzanie Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie skierowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 63500000-4


Dodatkowe kody CPV: 55240000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 58890.00
Waluta złotówka

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Turystyczne LUBATUR Spółka Jawna Robert i Anna Lubomscy
Email wykonawcy: lubatur@lubatur.com.pl
Adres pocztowy: 42-500 Będzin ul. Podwale 2
Kod pocztowy: 42-500
Miejscowość: Będzin
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58890.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 58890.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76050.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.