To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-26
Ogłoszenie nr 500033714-N-2017 z dnia 26-09-2017 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu: Zakup i dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie ich obsługi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578752-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 35711341400000,
ul. ul. Wyspiańskiego
10,
32602
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
338 444 144, e-mail
kros@praca.gov.pl, faks
33 8444144 w. 3212.
Adres strony internetowej (url): http://oswiecim.praca.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie ich obsługi.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup i dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie ich obsługi: 1. Kserokopiarki monochromatyczne - 2 sztuki. 2. Kserokopiarka kolorowa - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30121200-5
Dodatkowe kody CPV: 79632000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26380
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABC BIURO, Renata Płonka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32447,40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH NA 2025 ROK
- DOSTAWA WYROBÓW Z WŁÓKNINY NA ROK 2025 CZ.II
- Rozbudowa układu komunikacyjnego pomiędzy ulicami: Ceglana, Kościelecka i Zagrodowa - projekt budowlany
- DOSTAWA PODŁOŻY I TESTÓW DO HODOWLI I IDENTYFIKACJI PRĄTKA GRUŹLICY WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA
- Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej przy ul. Z. Jakubowskiego w sołectwie Brzezinka
- Koszenie i porządkowanie nieruchomości
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkolenia z zakresu "Wybrane aspekty sztucznej inteligencji" w ramach projektu nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Wdrożenie Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem INFOMEDICA dla Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego.
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.