eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakroczymDostawa paliw formie bezgotówkowych transakcji dla Gminy Zakroczym w 2018 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-14

Ogłoszenie nr 500033531-N-2018 z dnia 14-02-2018 r.

Urząd Miejski w Zakroczymiu: Dostawa paliw formie bezgotówkowych transakcji dla Gminy Zakroczym w 2018 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502211-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Zakroczymiu, Krajowy numer identyfikacyjny 013270399, ul. Warszawska 7, 05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 112 02 57, e-mail anna.kniolek@zakroczym.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zakroczym.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliw formie bezgotówkowych transakcji dla Gminy Zakroczym w 2018 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIR.271.72.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95 w formie bezgotówkowych tankowań pojazdów Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy oraz zapewnienie okresowego rozliczenia zakupionych paliw. 2. Zamawiający posiada pojazdy osobowe, autobusy oraz sprzęty. Zamawiający przed podpisaniem umowy przekaże Wykonawcy wykaz numerów rejestracyjnych. Ilość pojazdów może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, wówczas Zamawiający dokona aktywacji. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego w okresie 12 miesięcy wynosi: - oleju napędowego 42 000 litrów - benzyny bezołowiowej Pb95 2 000 litrów Podana ilość została podana szacunkowo, Zamawiający zastrzega możliwość zakupu ilości większych lub mniejszych zgodnie z bieżącymi potrzebami. 4. Zamawiający wymaga nieodpłatnego doręczenia kart paliwowych służących do bezgotówkowego zakupu paliw dla każdego ze swoich pojazdów oraz kart przeznaczonych do kanistrów. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilość kart w trakcie obowiązywania umowy. 5. Zamawiający dopuszcza zakup paliw do przenośnych zbiorników zewnętrznych (kanistrów), na potrzeby urządzeń i sprzętu technicznego. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zawrze umowę z wyłonionym Wykonawcą na wzorze umownym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONYWANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Sprzedaż paliw odbywa się na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, przepisami Kodeksu cywilnego, zasadami określonymi w koncesji, oraz postanowieniami umowy. 2. Jakość dostarczanych paliw musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r. poz. 1680) oraz Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U. z 2016 r. poz. 1928, 1948, z 2017 r. poz. 624.), a także norm PN-EN 590:2013-12 dla olejów napędowych i PNEN 228:2013-04 dla benzyn bezołowiowych. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną całodobową stacją paliw na terenie Gminy Zakroczym. 4. Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U.2014 poz.1853). 5. Wykonawca zobowiązuje się do rejestrowania dla każdej transakcji co najmniej: daty i godziny zakupu, ilości i rodzaju pobranego paliwa, ceny jednostkowej, numeru rejestracyjnego tankowanego pojazdu (nie dotyczy kanistrów), oraz nazwy wewnętrznej jednostki Zamawiającego do której dany pojazd / karta jest przypisany. 6. Za tankowania dokonane w danym okresie rozliczeniowym Wykonawca będzie wystawiał zbiorcze faktury dwa razy w miesiącu. Wymagany termin płatności minimum 14 dni od daty wystawienia faktury. 7. Faktura będzie zawierała listę transakcji z wyszczególnieniem danych określonych w pkt. 4 oraz rozliczeniem udzielonego rabatu, jeśli Wykonawca udzielił rabatu. Zamawiający dopuszcza dołączenie do faktury specyfikacji zawierającej wymagane dane. 8. Wykonawca dostarczy karty paliwowe w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. W trakcie realizacji umowy na wniosek Zamawiającego wykonawca będzie dostarczał nowe lub zamienne karty, wówczas Zamawiający dokona aktywacji. 9. Zamawiający wymaga, aby każda karta była zabezpieczona kodem PIN. 10. Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji; 11. Wykonawca zapewnia sprzedaż paliw przez cały czas obowiązywania umowy, począwszy od dnia zawarcia umowy w sposób ciągły w systemie całodobowym. 12. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie umowne odpowiadające iloczynowi ilości faktycznego kupionego paliwa w danym okresie rozliczeniowym i ceny jednostkowej brutto obwiązującej na stacji paliw w chwili dokonania transakcji, pomniejszonej o rabat (jeśli dotyczy). 13. Wykonawca może zaoferować stały rabat wyrażony w PLN naliczany od ceny jednostkowej brutto każdego litra. Wysokość rabatu pozostanie niezmienna w całym okresie obowiązywania umowy. 14. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi wykaz posiadanych w Polsce stacji paliw, czynnych całodobowo we wszystkie dni tygodnia oraz święta

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


Dodatkowe kody CPV: 30163100-0, 09134000-7, 09132100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162829.27
Waluta pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Circle K Polska Sp.zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Puławska 86
Kod pocztowy: 02-603
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 200280.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 200280.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 200280.00
Waluta: pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.