eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówekRemont elewacji budynków komunalnych przy ul. Łukasińskiego 10/1, 10/2, 10/3 oraz Sejmowa 24 w Sulejówku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-25

Ogłoszenie nr 500033266-N-2017 z dnia 25-09-2017 r.

Miasto Sulejówek: Remont elewacji budynków komunalnych przy ul. Łukasińskiego 10/1, 10/2, 10/3 oraz Sejmowa 24 w Sulejówku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566540-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Sulejówek, Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7606230, e-mail zamowienia@umsulejowek.pl, faks 22 7606213.
Adres strony internetowej (url): www.sulejowek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont elewacji budynków komunalnych przy ul. Łukasińskiego 10/1, 10/2, 10/3 oraz Sejmowa 24 w Sulejówku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PRP.271.41.2017.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji 4 budynków komunalnych przy ul. Łukasińskiego 10/1, 10/2, 10/3 (położonych na działce nr 97 w obr. ewidencyjnym 13) oraz przy ul. Sejmowej 24 (położonej na działce nr 204 w obr. ew. 14) w Sulejówku. Działki nr 97 i 204 położone są na terenie strefy ochrony konserwatorskiej "B". 2.Zakres prac stanowiący przedmiot zamówienia obejmuje: 1)ocieplenie całego obiektu, w tym m.in. zewnętrznych ścian budynku płytami elewacyjnymi ze styropianu grubości minimum 10 cm, docieplenie ścian fundamentowych, położeniu tynku akrylowego i ułożeniu opaski wokół budynku z płyt chodnikowych o szer. 50 cm, zakończonych obrzeżem. Kolorystyka elewacji do uzgodnienia z Zamawiającym. 2)wymianę 3 sztuk drzwi zewnętrznych wraz z wymianą wszystkich parapetów. Stolarka drzwiowa musi nawiązywać gabarytami, charakterem i kolorystyką do stolarki w istniejącej części budynku. Rodzaj drzwi (m.in. stalowych, z profili aluminiowych bądź drewnianych) do uzgodnienia z Zamawiającym, w trakcie trwania prac. Drzwi zewnętrzne do wymiany: 1 szt. w budynku przy ul. Łukasińskiego 10/1 oraz 2 szt. w budynku przy ul. Łukasińskiego 10/2; 3)prace towarzyszące przy termomodernizacji, w tym ustawienie rusztowań dookoła całego obiektu, demontaż/montaż ogrodzeń ogródków, przygotowanie podłoża poprzez: usunięcie luźnych warstw tynku, oczyszczenie z kurzu i pyłu, ewentualne ubytki wypełnić zaprawą tynkarską.; 4)wymianę części orynnowania wraz z wykonaniem obróbki blacharskiej z blachy ocynkowanej powlekanej po długości budynku; 5)roboty rozbiórkowe w szczególności: a)rozbiórkę rur spustowych z blachy ocynkowanej / do ponownego założenia po zakończeniu prac termo modernizacyjnych, b)rozbiórkę parapetów okiennych z blachy ocynkowanej nienadającej się do użytku, c)demontaż trzech (3) par drzwi zewnętrznych, d)rozbiórkę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej nienadającej się do użytku elewacja północna, e)demontaż instalacji odgromowej na całym obiekcie, f)rozbiórkę wygrodzeń ogródków do każdego lokalu, g)rozbiórkę opaski z płytek betonowych wokół budynków oraz miejscowo z kostki brukowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45400000-1, 45421000-4, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 212962.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe "BIK-BUD"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wł. Jagiełły 17/6
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 215643.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 215643.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 215643.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.