Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00469798/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
- 2025/BZP 00488882/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy sołeckiej w Górkach Dużych w ramach projektu „Nasze świetlice sołeckie” na 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl - w zakresie postępowania znak: RZPPŚZ.271.12.2025.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy sołeckiej w Górkach Dużych w ramach projektu „Nasze świetlice sołeckie” na 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd0feab0-e710-49b0-b491-bc2bb0cd386d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090720/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa świetlicy wiejskiej w Górkach Dużych w ramach projektu „Nasze świetlice sołeckie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469798
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZPPŚZ.271.12.2025.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i realizacji robót budowlanych dot. budowy świetlicy sołeckiej przy budynku Szkoły Podstawowej w Górkach Dużych przy ul. Jutroszewskiej 17 w formule „zaprojektuj i wybuduj”, wraz ze wszystkimi wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami, zgodami, zgłoszeniami i pozwoleniem na budowę oraz pozwoleniem na użytkowanie wybudowanego obiektu.
Zadanie współfinansowane jest z budżetu Województwa Łódzkiego, na rok 2025 w ramach pomocy finansowej jednostkom samorządu terytorialnego województwa łódzkiego w formie dotacji celowej, przeznaczonej na realizację zadań własnych gminy w zakresie rozwoju infrastruktury w sołectwach - „Nasze świetlice sołeckie” na 2025 r.
Zamówienie w formule zaprojektuj i wybuduj obejmuje:
- wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z przedmiarem i kosztorysem oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) dla potrzeb budowy świetlicy wraz z wykonaniem zainwentaryzowania terenu inwestycji, wykonaniem pomiarów, umożliwiających realizację zadania.
Szczegółowe wymagania dotyczące dokumentacji projektowej zostały określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU).
- Wykonawca w terminie 14 dni od daty podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu koncepcję projektową do akceptacji.
- Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego koniecznych opinii, warunków technicznych i uzgodnień dla zaprojektowania, wykonawstwa i użytkowania przedmiotu zamówienia tj. świetlicy sołeckiej;
- Przygotowanie i złożenie do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych / wniosku o pozwolenie na budowę wraz
z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych/ pozwolenia na budowę, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane.
- wykonanie robót budowlanych na podstawie projektów technicznych, w wyniku których ma powstać obiekt służący do spełniania funkcji, wynikających z PFU, określającego program obiektu o takich cechach funkcjonalno-użytkowych;
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej
- złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie w terminie 10 dni od daty odbioru końcowego, a następnie uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
- budowa budynku świetlicy, który będzie składać się z dwóch sal oraz toalety ogólnodostępnej, w tym dla NPS;
- wykonanie instalacji wew. elektrycznej, oświetleniowej, wod-kan, c.o. wraz ze zbiornikiem na ścieki (proj. zbiornik o poj. min 8m3)
- wszelkie prace wykończeniowe, takie jak: wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach projektowanych, malowanie ścian, wykonanie podłóg, sufitów podwieszanych, wykonanie dojść do budynku;
- wykonanie robót budowlanych na podstawie projektów technicznych, w wyniku których ma powstać obiekt służący do spełniania funkcji, wynikających z PFU, określającego program obiektu o takich cechach funkcjonalno-użytkowych;
- realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych, zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej podczas wykonywania robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOWAL ARTUR ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590782126
7.3.3) Ulica: Główna 37
7.3.4) Miejscowość: Czarnocin
7.3.5) Kod pocztowy: 97-318
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWAL ARTUR - ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
KOWAL ARTUR - ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394830 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TUSZYN
więcej: przetargi TUSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Wyrozębach- Podawcach"
- Roboty budowlane polegające na remoncie strzelnicy sportowej.
- "Przebudowa budynku bramnego i gospodarczego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Remont dachu w budynku garażowo - magazynowo - warsztatowym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku, przy ul. Wybickiego 1
- Przebudowa dachu na budynku stodoły
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





