eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynBudowa świetlicy sołeckiej w Górkach Dużych w ramach projektu "Nasze świetlice sołeckie" na 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy sołeckiej w Górkach Dużych w ramach projektu „Nasze świetlice sołeckie” na 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl - w zakresie postępowania znak: RZPPŚZ.271.12.2025.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy sołeckiej w Górkach Dużych w ramach projektu „Nasze świetlice sołeckie” na 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd0feab0-e710-49b0-b491-bc2bb0cd386d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090720/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa świetlicy wiejskiej w Górkach Dużych w ramach projektu „Nasze świetlice sołeckie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469798

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZPPŚZ.271.12.2025.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i realizacji robót budowlanych dot. budowy świetlicy sołeckiej przy budynku Szkoły Podstawowej w Górkach Dużych przy ul. Jutroszewskiej 17 w formule „zaprojektuj i wybuduj”, wraz ze wszystkimi wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami, zgodami, zgłoszeniami i pozwoleniem na budowę oraz pozwoleniem na użytkowanie wybudowanego obiektu.
Zadanie współfinansowane jest z budżetu Województwa Łódzkiego, na rok 2025 w ramach pomocy finansowej jednostkom samorządu terytorialnego województwa łódzkiego w formie dotacji celowej, przeznaczonej na realizację zadań własnych gminy w zakresie rozwoju infrastruktury w sołectwach - „Nasze świetlice sołeckie” na 2025 r.
Zamówienie w formule zaprojektuj i wybuduj obejmuje:
- wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z przedmiarem i kosztorysem oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) dla potrzeb budowy świetlicy wraz z wykonaniem zainwentaryzowania terenu inwestycji, wykonaniem pomiarów, umożliwiających realizację zadania.
Szczegółowe wymagania dotyczące dokumentacji projektowej zostały określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU).
- Wykonawca w terminie 14 dni od daty podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu koncepcję projektową do akceptacji.
- Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego koniecznych opinii, warunków technicznych i uzgodnień dla zaprojektowania, wykonawstwa i użytkowania przedmiotu zamówienia tj. świetlicy sołeckiej;
- Przygotowanie i złożenie do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych / wniosku o pozwolenie na budowę wraz
z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych/ pozwolenia na budowę, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane.
- wykonanie robót budowlanych na podstawie projektów technicznych, w wyniku których ma powstać obiekt służący do spełniania funkcji, wynikających z PFU, określającego program obiektu o takich cechach funkcjonalno-użytkowych;
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej
- złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie w terminie 10 dni od daty odbioru końcowego, a następnie uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
- budowa budynku świetlicy, który będzie składać się z dwóch sal oraz toalety ogólnodostępnej, w tym dla NPS;
- wykonanie instalacji wew. elektrycznej, oświetleniowej, wod-kan, c.o. wraz ze zbiornikiem na ścieki (proj. zbiornik o poj. min 8m3)
- wszelkie prace wykończeniowe, takie jak: wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach projektowanych, malowanie ścian, wykonanie podłóg, sufitów podwieszanych, wykonanie dojść do budynku;
- wykonanie robót budowlanych na podstawie projektów technicznych, w wyniku których ma powstać obiekt służący do spełniania funkcji, wynikających z PFU, określającego program obiektu o takich cechach funkcjonalno-użytkowych;
- realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych, zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej podczas wykonywania robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394830,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOWAL ARTUR ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590782126

7.3.3) Ulica: Główna 37

7.3.4) Miejscowość: Czarnocin

7.3.5) Kod pocztowy: 97-318

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394830 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.