eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji dla dedykowanych systemów informatycznych użytkowanych w Biurze GIODO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-13

Ogłoszenie nr 500032036-N-2018 z dnia 13-02-2018 r.

Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Usługi wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji dla dedykowanych systemów informatycznych użytkowanych w Biurze GIODO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634618-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500081334-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, Krajowy numer identyfikacyjny 1304909700000, ul. ul. Stawki 2, 00193 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 531 03 00, e-mail doa@giodo.gov.pl, faks 22 531 03 01.
Adres strony internetowej (url): www.giodo.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji dla dedykowanych systemów informatycznych użytkowanych w Biurze GIODO

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DAT-260-11/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie podzielone jest na następujące części: część nr 1 - usługa wsparcia technicznego, aktualizacji oraz modyfikacji dla systemu elektronicznej platformy komunikacji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych e-GIODO, część nr 2 - usługa wsparcia technicznego, aktualizacji do nowych wersji dla systemów baz danych Oracle, serwera aplikacyjnego Oracle oraz Internet Developer Suit do posiadanych licencji, część nr 3 - usługa wsparcia technicznego, aktualizacji, modyfikacji oraz dodatkowej licencji dla systemu Asseco ERP Softlab w zakresie modułów: LP, Kadry i Płace, Środki Trwałe, ST Mobile, część nr 4 - usługa wsparcia technicznego, aktualizacji, modyfikacji dla systemów ESP Sigillum ESP, część nr 5 - usługa wsparcia technicznego oraz prawo do aktualizacji oprogramowania ArcServe UPS Premium Edition, część nr 6 - usługa wsparcia technicznego oraz prawo do aktualizacji dla serwerowego oprogramowania do wirtualizacji serwerów VMware vSphere 5.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 72250000-2


Dodatkowe kody CPV: 72260000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: część nr 1 - usługa wsparcia technicznego, aktualizacji oraz modyfikacji dla systemu elektronicznej platformy komunikacji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych e-GIODO

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4) i ust. 2 postępowanie w części nr 1 zostało unieważnione, gdyż cena oferty z najniższą ceną przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: część nr 2 - usługa wsparcia technicznego, aktualizacji do nowych wersji dla systemów baz danych Oracle, serwera aplikacyjnego Oracle oraz Internet Developer Suit do posiadanych licencji

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) i ust. 2 postępowanie w części nr 2 zostało unieważnione, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: część nr 3 - usługa wsparcia technicznego, aktualizacji, modyfikacji oraz dodatkowej licencji dla systemu Asseco ERP Softlab w zakresie modułów: LP, Kadry i Płace, Środki Trwałe, ST Mobile,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80747.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Asseco Business Solutions S.A. ul. Konrada Wallenroda 4C, 20-607 Lublin
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konrada Wallenroda 4C
Kod pocztowy: 20-607
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99318.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99318.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99318.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: część nr 4 - usługa wsparcia technicznego, aktualizacji, modyfikacji dla systemów ESP Sigillum ESP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48700
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Informatyki ZETO S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Skorupska 9
Kod pocztowy: 15-048
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59901.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59901.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59901.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: część nr 5 - usługa wsparcia technicznego oraz prawo do aktualizacji oprogramowania ArcServe UPS Premium Edition

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) i ust. 2 postępowanie w części nr 5 zostało unieważnione, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: część nr 6 - usługa wsparcia technicznego oraz prawo do aktualizacji dla serwerowego oprogramowania do wirtualizacji serwerów VMware vSphere 5

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) i ust. 2 postępowanie w części nr 6 zostało unieważnione, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.