To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-08
Ogłoszenie nr 500025968-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.
Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych: Doposażenie służb granicznych na drogowe przejście graniczne w Zosinie - dostawa stacjonarnego czytnika linii papilarnych i dostawa urządzenia do wykrywania przerobionych numerów VIN pojazdów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 567877-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 6069545500000,
ul. Plac Niepodległości
1,
22100
Chełm, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
82 5651812, 5652042, e-mail
lzdpg@lublin.uw.gov.pl, faks
825 632 262.
Adres strony internetowej (url): www.lzopg.bip.mbnet.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie służb granicznych na drogowe przejście graniczne w Zosinie - dostawa stacjonarnego czytnika linii papilarnych i dostawa urządzenia do wykrywania przerobionych numerów VIN pojazdów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TZ - 4311.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest doposażenie służb granicznych na drogowe przejście graniczne w Zosinie, w podziale na 2 części, tj.: 1) część 1 - dostawa stacjonarnego czytnika linii papilarnych, 2) część 2 - dostawa urządzenia do wykrywania przerobionych numerów VIN pojazdów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa stacjonarnego czytnika linii papilarnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9349.59
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TRANSACTOR SECURITY Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4907.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa urządzenia do wykrywania przerobionych numerów VIN pojazdów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z treścią art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty, lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający - stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy - bezpośrednio przez otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która dla części nr 2 wynosi 145 000,00 PLN. W postępowaniu wpłynęła jedna oferta z ceną 167 206,20 PLN. Zamawiający ustalił, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty. W związku z powyższym zamawiający na podstawie art.93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp. unieważnił część nr 2 w postępowaniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Dostawa klimatyzatorów wraz z montażem"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Psychiatria i pielęgniarstwo psychiatryczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026
- Zaprojektowanie i wyk robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: Budowa dwóch szybów windowych oraz montaż wind osobowych w PANS w Chełmie w ramach proj. pn. "PANS w Chełmie - Uczelnia dostępna 2.0"
- Wykonanie pogwarancyjnej usługi serwisowej tomografu komputerowego OPTIMA 660 i rezonansu magnetycznego 1.5T OPTIMA MR360
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Pielęgniarstwo opieki długoterminowej dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026
- "Remont dwóch pawilonów kontrolnych na mostach kolejowych" - KPG Terespol
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa potencjostatów-galwanostatów dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej na potrzeby realizacji Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki"
- Dostawa materiałów zmiennofazowych jako magazynów energii termicznej dla WEiA Politechniki Gdańskiej na potrzeby realizacji Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki".
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie syst. do chromatografii cieczowej FPLC do oczyszczania białek, oligonukleotydów, kwasów nukleinowych, RNA i DNA wraz z kolektorem frakcji dla WBBiB i szkoleniem.
- Zakup wyposażenia laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie w ramach realizacji programu Interreg - II procedura
- Dostawa kamery szybkiej wraz z osprzętem
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.