To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-08
Ogłoszenie nr 500025851-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.
Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556518-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju, Krajowy numer identyfikacyjny 12434000000,
ul. Polna
3,
23-400
Biłgoraj, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 880 797, e-mail
sekretariat@zslbilgoraj.pl, faks
846 867 486.
Adres strony internetowej (url): http://www.zslbilgoraj.pl/? page_id=3395
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła publiczna podlega administracji rządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSL.2241-3/PN/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju. 3.2. Opis przedmiotu zamówienia z dokładnym wyszczególnieniem zamawianych produktów przedstawia - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" ( załącznik nr 1 do SIWZ). Podane ilości zamawianych produktów są ilościami szacunkowymi. 3.3. Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości tj. I gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrzenia Zamawiającego w środki spożywcze zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015r. (DZ. U. z 2015r. poz. 1256) w sprawie grup środków spożywczych jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży. Jeżeli ustawa ulegnie zmianie, wykonawca zobowiązuje się do respektowania zmienionych przepisów. 3.5. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi określone w SIWZ i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.6. Dostarczony towar winien być w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje: nazwa i adres producenta lub nazwy dystrybutora, nazwy towaru, klasę jakości, datę produkcji, termin przydatności do spożycia oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nie uszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 3.7. Zamówienia będą składane telefonicznie, według aktualnych potrzeb żywieniowych Zamawiającego. 3.8. Produkty będą dostarczone przez Dostawcę do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko. Dostawy realizowane będą transportem przystosowanym do przewożenia artykułów żywnościowych i w odpowiednich opakowaniach. Warunki transportu będą odpowiadały zasadom Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP). 3.9. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 3.10. W trakcie trwania umowy Zamawiający może żądać od Dostawcy decyzji właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia, lub dokumentu potwierdzającego stosowanie systemu HACCP. 3.11. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy, nie rodzi roszczeń o zakup niezrealizowany w okresie obowiązywania umowy. 3.12. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: 1. WARZYWA I OWOCE 2. MIĘSO, PRODUKTY MIĘSNE I WĘDLINY 3. PRODUKTY RYBNE I MROŻONKI 4. PRODUKTY MLECZARSKIE 5. JAJA 6. PIECZYWO, PRODUKTY PIEKARNICZE 7. PRODUKTY SPOŻYWCZE 3.13. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych na poszczególne części. 3.14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 3.16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.17. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03100000-2
Dodatkowe kody CPV: 03200000-3, 15100000-9, 15200000-0, 15300000-1, 15400000-2, 15500000-3, 15600000-4, 15800000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: WARZYWA I OWOCE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60198.87
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Owoców i Warzyw "CYTRUS" , 23-400 Biłgoraj, ul. Włosiankarska 4
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
56 014,77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: MIĘSO, PRODUKTY MIĘSNE I WEDLINY |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
116685.70
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EB SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
121 258,20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: PRODUKTY RYBNE I MROŻONKI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12571.45
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FH-U DELFIN Sp. J. Michniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12 261,90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: PRODUKTY MLECZARSKIE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25999.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALMAX - Dystrybucja Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32 872,35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: JAJA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6857.28
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Owoców i Warzyw ,, CYTRUS"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5 376,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: PIECZYWO, PRODUKTY PIEKARNICZE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29969.85
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piekarnia "KAPKA", B. i T. Sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22 971,75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: PRODUKTY SPOŻYWCZE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45917.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALMAX - Dystrybucja Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48 548,76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Zakup i dostawa spycharki gąsienicowej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie
- Rewitalizacja Parku Pałacowego Rożnówka w Biłgoraju.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Biłgoraju
- Realizacja zajęć praktycznych "Nauka jazdy samochodem" w zakresie prawa jazdy kategorii B dla 109 uczniów Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju
- Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu
- Modernizacja ogrodzenia cmentarza komunalnego przy ul. Lubelskiej
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na 10 zadań
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Przedszkoli Nr 1 w Białymstoku
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawy różnych produktów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łączniku
- Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jajek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.