To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-07
Ogłoszenie nr 500024932-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.
Urząd Miejski w Radłowie: Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 1 286 466,05 na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547081-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500003100-N-2017, 500003106-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Radłowie, Krajowy numer identyfikacyjny 54565600000,
ul. ul. Kolejowa
7,
33130
Radłów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 782 044, e-mail
inwestycje@gminaradlow.pl, faks
146 782 818.
Adres strony internetowej (url): www.gminaradlow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 1 286 466,05 na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PPI.271.18.17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: 1. "Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 1 286 466,05 na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego" 2. Źródłem pokrycia rat oraz odsetek kredytu w wysokości 1 286 466,05 zł będą dochody własne budżetu Gminy Radłów. 3. Kredyt uruchomiony będzie w jednej transzy, w oparciu o pisemną dyspozycję wypłaty złożoną przez Zamawiającego. 4. Uruchomienie kredytu nastąpi w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy (pkt. 3.2 Formularza ofertowego). 5. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych do 20 dnia każdego miesiąca, za miesiąc poprzedni, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu w którym zaciągnięto zobowiązanie. Płatność ostatnich odsetek nastąpią w dniu spłaty ostatniej raty kapitału tj. w dniu 30.06.2031 r. W przypadku, gdy termin spłaty upływa w dniu wolnym ustawowo od pracy, uważa się, że termin spłaty został zachowany, jeżeli spłata rat i odsetek nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty (dni robocze: poniedziałek-piątek). Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w każdym okresie rozliczeniowym w stosunku do liczby dni w roku (przyjmuje się, że każdy rok odsetkowy liczy 365 dni). 6. Spłata kapitału następować będzie, na koniec marca, czerwca, września i grudnia każdego roku, począwszy od września 2018 roku, zgodnie z harmonogramem określonym w Rozdziale III ust. 6 SIWZ. 7. Wysokość i terminy spłaty rat kredytu określone w Rozdziale III pkt 6 SIWZ mogą być zmieniane w drodze aneksu do umowy na wniosek Zamawiającego. 8. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 9. Oprocentowanie kredytu w okresie obowiązywania umowy- ustalone w oparciu o zmienną stawkę bazową oprocentowania WIBOR 1 M (z dnia podpisania umowy kredytowej) powiększoną o stałą marżę banku. Marża będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach w skali roku i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania. O każdej zmianie oprocentowania wynikającej ze zmiany stawki WIBOR 1M Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem terminu, od którego zmiana będzie obowiązywała. 10. Zabezpieczenie kredytu. a) weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową 11. Skarbnik Gminy Radłów złoży kontrasygnatę na umowie kredytowej oraz wekslu oraz deklaracji wekslowej. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 13. W celu umożliwienia oceny sytuacji finansowej Zamawiającego, Zamawiający udostępnia dokumenty wymienione w Załączniku nr 4. 14. Zamawiający przedłoży Wykonawcy aktualne zaświadczenia z ZUS i US w dniu podpisania umowy kredytowej. 15. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 16. Jedynym kosztem kredytu jest jego oprocentowanie (WIBOR 1M + marża). 17. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia żadnych dodatkowych opłat i prowizji związanych z udzieleniem kredytu, w szczególności od: ? wcześniejszej spłaty kredytu, ? aneksowania umowy, oraz dodatkowych opłat i prowizji lub odsetek od: ? niewykorzystanej kwoty kredytu. 18. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy. 19. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. Nie wykorzystanie całkowitej kwoty kredytu nie będzie równoważne wcześniejszej spłacie kredytu. 20. Zmiana oprocentowania dokonywana będzie miesięcznie w pierwszym dniu roboczym każdego miesiąca w oparciu o stawkę WIBOR 1M, obowiązującą w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca. 21. Cenę oferty należy wyliczyć w oparciu o stawkę WIBOR 1M według stanu na dzień 29.06.2017 r.. Dla obliczania ceny oferty jako datę wypłaty kredytu należy przyjąć dzień 29.06.2017 r.. 22. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 23. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 24. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 25. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej przy zastosowaniu aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust. 1 ustawy Pzp. 26. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. 27. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 28. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 29. Zamawiający informuje, że wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy oraz w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy żąda wskazania w Formularzu ofertowym, części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania firm podwykonawców. 30. Wszystkie rozliczenia dokonywane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca dokonywane będą w PLN.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
287989.14
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie Oddział w Radłowie
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
290705.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RADŁÓW
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół w Radłowie w 2026 roku"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej wraz z ubezpieczeniami komunikacyjnymi oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Radłów
więcej: przetargi RADŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Długoterminowy kredyt bankowy dla Gminy Włodawa w 2025 roku w wysokości 1 638 874,00 zł. z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
- Kredyt długoterminowy w kwocie 3 000 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Gręboszów
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 927.093,00 zł, przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań finansowych.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 650 000,00 PLN
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Witnica oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2026-2028
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie do 1 000 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie zadań inwestycyjnych oraz pokrycie deficytu
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





