To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-07
Ogłoszenie nr 500024845-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.
Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu: Postępowania w celu zawarcia umowy
realizacyjnej na roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach i
lokalach komunalnych na terenie Gminy Opole.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 136433 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 16155521000000,
ul. ul. Ozimska
19,
45057
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 443 57 36, 77 446 61 65, e-mail
beata.klopotowska@um.opole.pl, faks
77 443 57 39.
Adres strony internetowej (url): http://mzlk-opole.bip.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowania w celu zawarcia umowy realizacyjnej na roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach i lokalach komunalnych na terenie Gminy Opole.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MZLK.2420.34.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem umowy jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach i lokalach komunalnych na terenie Gminy Opole. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wykaz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z rysunkami (szkice okien) stanowiący załącznik nr 1 do siwz i umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44220000-8
Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45410000-4, 45421100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
92457.86
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe VITRO-MONT Dariusz Malczyk
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
104707,86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby OKS Odra Opole S.A.
- "Ochrony osób i mienia Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Opolu "RADIO OPOLE" S.A w likwidacji
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla Pracowni Endowaskularnej i Oddziału Chirurgii Naczyniowej na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Renowacja zabytkowego parowozu na Placu im. Olgi "Kory" Sipowicz
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0"
- Zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 4+1 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Roboty budowlane związane z malowaniem korytarza na parterze oraz klatki schodowej bocznej, remont zaplecza wf-u i szatni przy sali gimnastycznej, wymiana wykładziny PCV w dwóch salach lekcyjnej
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PORADNI ZDROWIA PSYCHICZNEGO "BLIŻEJ CIEBIE"
- Utworzenie żłobka w Gminie Mała Wieś
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- SVA/4620-317/2025 Termomodernizacja budynku nr. 6 na terenie kompleksu wojsk. w m. Podebłocie; 08-455 Podebłocie
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.