eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleŚwiadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego „Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrówek 5

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-088

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego „Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dd36c9e-dded-428b-8824-b8286bcd1303

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037538/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH NA POTRZEBY SPOTKAŃ ORGANIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU DOTACYJNEGO WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO „REGIONY REWITALIZACJI. EDYCJA 3.0”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot umowy realizowany jest w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego pn. „Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich 2021-2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1dd36c9e-dded-428b-8824-b8286bcd1303

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej
zamowieniapubliczne@opolskie.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący
bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): znajduje się w punkcie 3.1.) niniejszego ogłoszenia.

Pozostałe informacje znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i dokumentach zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: znajduje się w punkcie 2.4.) niniejszego ogłoszenia.
- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
- Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
- Komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym, a Wykonawcą, w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji na Platformie e-Zamówienia, dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub poczty elektronicznej na adres: zamowieniapubliczne@opolskie.pl. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej
wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
- Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
- Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
- Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
- W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w kafelku „Moje zgłoszenia w Centrum pomocy” – „Nowe zgłoszenie" lub w kafelku "FAQ" - "Nie znalazłem rozwiązania, chcę zgłosić problem".

Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w dokumentach zamówienia, w szczególności w Rozdziale XXXIX SWZ pt. "OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH I KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem 2016/679”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.18.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 158297,40 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego „Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0””
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego „Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0”, które obejmuje zamówienie gwarantowane i zamówienie objęte prawem opcji. Usługi cateringowe świadczone będą na terenie Województwa Opolskiego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (głównie teren miasta Opole, adres siedziby Zamawiającego: ul. Ostrówek 5, 45-088 Opole, bądź inna lokalizacja na terenie Województwa Opolskiego). Orientacyjna ilość porcji posiłków i napojów (na spotkania do 60 osób włącznie i na spotkania powyżej 60 osób) w ramach zamówienia gwarantowanego (tabela nr 1 w OPZ) obejmuje: napoje gorące wraz z dodatkami – w ilości łącznej 1190 porcji, napoje zimne (woda) – w ilości łącznej 1190 porcji, napoje zimne (soki 100%) – w ilości łącznej 1190 porcji, owoce – w ilości łącznej 1190 porcji, sałatki/surówki/dodatki warzywne – w ilości 720 porcji, przekąski zimne, tzw. „finger food” (mięsne i wegetariańskie) – w ilości łącznej 420 porcji, dania główne mięsne/wegetariańskie serwowane na gorąco - w ilości 720 porcji, ciastka (wyrób piekarniczy) – w ilości łącznej 420 porcji, ciasta wypiekane, porcjowane i/lub desery - w ilości łącznej 1190 porcji, lunch boxy (zestaw podróżny „drugie śniadanie” na wynos) – w ilości 100 porcji.
Orientacyjna ilość porcji posiłków i napojów (na spotkania do 60 osób włącznie) w ramach zamówienia objętego prawem opcji (tabela nr 2 w OPZ) obejmuje: napoje gorące wraz z dodatkami – w ilości 360 porcji, napoje zimne (woda) – w ilości 360 porcji, napoje zimne (soki 100%) – w ilości 360 porcji, owoce – w ilości 360 porcji, sałatki/surówki/dodatki warzywne – w ilości 360 porcji, dania główne mięsne/wegetariańskie serwowane na gorąco – w ilości 360 porcji, ciasta wypiekane, porcjowane i/lub desery – w ilości 360 porcji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

ZAMÓWIENIE OBJĘTE PRAWEM OPCJI:
1. Rodzaj i maksymalną wartość opcji:
W ramach opcji Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia dodatkowych usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych do 60 osób włącznie. Orientacyjna ilość posiłków i napojów zaplanowanych do przygotowania w ramach dodatkowych usług cateringowych wynosi 360 porcji w przypadku każdego z 7 rodzajów posiłków i napojów określonych dla opcji w OPZ (zob. tabela nr 2), tzn.: napoje gorące wraz z dodatkami – w ilości 360 porcji, napoje zimne (woda) – w ilości 360 porcji, napoje zimne (soki 100%) – w ilości 360 porcji, owoce - w ilości 360 porcji, sałatki/surówki/dodatki warzywne – w ilości 360 porcji, dania główne mięsne/wegetariańskie serwowane na gorąco – w ilości 360 porcji, ciasta wypiekane, porcjowane i/lub desery – w ilości 360 porcji.
2. Okoliczności skorzystania z opcji zgodnie z §2 ust 4-9 projektowanych postanowień umowy:
„4. Zamawiający zastrzega sobie w sytuacji, gdy będzie to leżało w jego interesie oraz będzie wynikało z jego bieżących potrzeb lub w przypadku wydłużenia projektu dotacyjnego, o którym mowa w § 1 umowy, możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy PZP, tj. zamówienia przez Zamawiającego w ramach niniejszej umowy usługi objętej prawem opcji, zgodnej z OPZ oraz ofertą Wykonawcy, a niewykraczającej poza poniższy zakres. W ramach prawa opcji Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług cateringowych na potrzeby spotkań, organizowanych do 60 osób włącznie. Orientacyjna ilość posiłków i napojów, zaplanowanych do przygotowania w ramach prawa opcji, wynosi 360 porcji w przypadku każdego z 7 rodzajów posiłków i napojów, określonych dla opcji w OPZ, w tabeli nr 2.
5. Zamawiający uprawniony jest do wielokrotnego korzystania z prawa opcji, tj. wielokrotnego składania oświadczeń o skorzystaniu z prawa opcji, aż do wykorzystania ilości porcji w ramach każdego z 7 rodzajów posiłków i napojów, określonych w OPZ, w tabeli nr 2 lub do wyczerpania kwoty umownej, o której mowa w § 9 ust. 1 pkt 2 umowy.
6. Prawo opcji, o którym mowa w ust. 4, stanowi wyłączne uprawnienie Zamawiającego do jednostronnego kształtowania zakresu zamówienia poprzez jego rozszerzenie, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
7. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest przekazanie Wykonawcy każdorazowo pisemnych oświadczeń woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, tj. o żądaniu wykonania zamówienia w ramach prawa opcji (w zakresie nie wyższym niż ten wskazany w OPZ, w tabeli nr 2 oraz w ust. 4, zawierających jednocześnie Formularz zapotrzebowania na daną usługę cateringową, o którym mowa w § 5 ust. 2 umowy.
8. Oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, zawierające Formularz zapotrzebowania na daną usługę cateringową, Zamawiający przekazuje Wykonawcy nie później niż na 5 dni przed upływem terminu zamówienia gwarantowanego, o którym mowa w § 3 ust. 1 i z uwzględnieniem terminu na przekazanie formularza zapotrzebowania na daną usługę cateringową do 60 osób włącznie, o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt 1.
9. W przypadku skorzystania z prawa opcji nie jest wymagana zmiana niniejszej umowy ani zawarcie odrębnej umowy.”

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 41 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona w sposób i na zasadach określonych w Rozdziale XVII SWZ "Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert".

Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłaszania zapotrzebowania na usługę cateringową przy spotkaniach do 60 osób włącznie

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłaszania zapotrzebowania na usługę cateringową przy spotkaniach powyżej 60 osób

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: 4. Kryterium społeczne „Zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia”

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający stawia następujący warunek w powyższym zakresie:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają zaświadczenie o dokonaniu wpisu zakładu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Ocena spełniania warunku udziału w postepowaniu dokonywana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
• warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, uznany będzie za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

- zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia następujący warunek w powyższym zakresie:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie usługi cateringowe realizowane na podstawie jednej umowy, o wartości minimum 50 000,00 zł brutto, która to umowa w całości polegała na świadczeniu, przez okres przynajmniej 12 miesięcy, co najmniej:
• jednej usługi cateringowej, realizowanej dla powyżej 60 osób, która odpowiadała zakresowi zamówienia tj.: polegała na przygotowaniu, dostarczeniu i wydawaniu wyżywienia (obsługa kelnerska), i obejmowała co najmniej: napoje gorące (kawa i herbata), napoje zimne (woda i soki), owoce, ciasto i ciastka (wyrób piekarniczy), przekąski zimne mięsne i wegetariańskie
oraz
• 5 usług cateringowych realizowanych do 60 osób każda, z których każda odpowiadała zakresowi zamówienia tj.: polegała na przygotowaniu, dostarczeniu i wydawaniu wyżywienia (obsługa kelnerska), i obejmowała co najmniej: napoje gorące (kawa i herbata), napoje zimne (woda i soki), owoce, ciasto (wyrób piekarniczy), jednodaniowy posiłek obiadowy mięsny lub wegetariański serwowany na gorąco, sałatki/surówki/dodatki warzywne.
Ocena spełniania warunku udziału w postepowaniu dokonywana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
• w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te doświadczenie jest wymagane.



Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ (składany na wezwanie Zamawiającego).

- Na podstawie § 2 ust. 1 pkt 7 oraz § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający może żądać oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.

Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów zamawiający –Żąda podmiotowych środków dowodowych.
Zaświadczenie o dokonaniu wpisu zakładu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Na podstawie art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. 2023 poz. 1448), w związku z art. 6 ust. 2 rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych.

Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, uznany będzie za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

- W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający – Żąda podmiotowych środków dowodowych:
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU, PRACY I TECHNOLOGII z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (wraz ze zmianami).
§ 9. 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (…) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których (…) usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te (…) usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego (…) usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 6 do SWZ.
Ocena spełniania określonego wyżej warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wszelkie wymagane do złożenia dokumenty opisano w SWZ.
Oferta musi składać się z:
a) formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego stanowiącego – Załącznik nr 3 do SWZ;
b) szczegółowego kosztorysu przedmiotu zamówienia pn. „Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego „Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0”” – załącznik nr 1 do Formularza Oferty;
c) oświadczeń, o których mowa w Rozdziale XXII SWZ;
d) zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XXII SWZ (jeżeli dotyczy);
e) wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z Rozdziałem XIII pkt II (jeżeli dotyczy);
f) dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania Oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XXII pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.

Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opisany został w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 2 do SWZ).
Ponadto:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz w zakresie wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy.
Dodatkowo Zamawiający, przed podpisaniem umowy, na etapie jej przygotowania, usunie ze wzoru umowy ewentualne
literówki, błędne odniesienia, skoryguje pominięcia części wyrazów i niewłaściwą odmianę wyrazów oraz dokona innych,
koniecznych zmian redakcyjnych, nie mających znaczenia dla brzmienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-30 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-30 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dotyczy punktu 4.2.10.) ogłoszenia o zamówieniu / dot. pkt VI SWZ TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Okres, w którym będzie realizowane zamówienie:
do 41 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym:
Zgodnie z § 3 umowy:
„1. w zakresie zamówienia gwarantowanego - w terminie do 41 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego, o której mowa w § 9 ust. 1 pkt 1, o ile wyczerpanie kwoty nastąpi przed terminem, o którym mowa w pierwszej części zdania;
2. w zakresie zamówienia, objętego prawem opcji - w terminie do 41 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego, o której mowa w § 9 ust. 1 pkt 2, o ile wyczerpanie kwoty nastąpi przed terminem, o którym mowa w pierwszej części zdania.”

„§ 3 PPU
Strony zgodnie postanawiają, że usługi cateringowe, będące przedmiotem niniejszej umowy, będą świadczone w terminie do 41 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym:
1. w zakresie zamówienia gwarantowanego - w terminie do 41 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego, o której mowa w § 9 ust. 1 pkt 1, o ile wyczerpanie kwoty nastąpi przed terminem, o którym mowa w pierwszej części zdania;
2. w zakresie zamówienia, objętego prawem opcji - w terminie do 41 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego, o której mowa w § 9 ust. 1 pkt 2, o ile wyczerpanie kwoty nastąpi przed terminem, o którym mowa w pierwszej części zdania.”

Szczegółowe zapisy dotyczące terminu realizacji przedmiotowego zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ).


Kompletne informacje dotyczące zamówienia znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.