eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówZaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Poprawa warunków i bezpieczeństwa ruchu drogowego na dojazdach do drogowego przejścia granicznego w m. Korczowa wraz z systemem wspomagającym zarządzanie ruchem"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-01

Ogłoszenie nr 500024342-N-2018 z dnia 01-02-2018 r.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie: Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Poprawa warunków i bezpieczeństwa ruchu drogowego na dojazdach do drogowego przejścia granicznego w m. Korczowa wraz z systemem wspomagającym zarządzanie ruchem"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585935-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500037055-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 1751157500122, ul. ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 534 071, e-mail sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl, faks 017 8623915, 8537395.
Adres strony internetowej (url): www.gddkia.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Poprawa warunków i bezpieczeństwa ruchu drogowego na dojazdach do drogowego przejścia granicznego w m. Korczowa wraz z systemem wspomagającym zarządzanie ruchem"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

O.RZ.D-3.2411.26.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z budową Systemu Buforowania Pojazdów Ciężarowych (SBPC) przed przejściem granicznym PL/UA w miejscowości Korczowa wraz z elementami Systemu Zarządzania Ruchem (SZR) dla odcinka autostrady A4 od km 660+000P oraz drogi krajowej nr 94 od km 680+700P do przejścia granicznego PL/UA. Wykonawca zaprojektuje, wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek system SBPC oraz SZR na podstawie dokumentacji projektowej opracowywanej przez siebie, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Inżyniera i Zamawiającego za zgodność z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) i obowiązującym prawem. Dokumentacja projektowa zostanie przygotowana na podstawie PFU oraz dokumentów, do których PFU się odwołuje. Budowa systemu realizowana będzie w oparciu o PFU oraz o inne materiały przetargowe dołączone do dokumentacji przetargowej. Wybudowanemu systemowi buforowania pojazdów ciężarowych wraz z elementami systemu zarządzania ruchem podlegać będzie przejście graniczne PL/UA w miejscowości Korczowa w obszarze odcinków autostrady A4 i drogi krajowej nr 94 obsługujących to przejście. Planowana inwestycja ma na celu niedopuszczenie do tworzenia się na drodze krajowej nr 94 kolejki pojazdów ciężarowych oczekujących na odprawę celną na przejściu granicznym PL/UA w miejscowości Korczowa. Do buforowania kolejki wykorzystane zostaną parkingi zlokalizowane na terenie MOP Hruszowice w ciągu autostrady A4 oraz w miejscowości Młyny w ciągu drogi krajowej nr 94. Praca systemu nadzorowane będzie przez Straż Graniczną. System obsługiwany i utrzymywany będzie przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie. Planowana inwestycja znajduje się w województwie podkarpackim, powiecie jarosławskim, gminie Radymno. Zakres/obszar Inwestycji: ? dla odcinka autostrady A4 od km 660+000P do przejścia granicznego PL/UA, ? dla drogi krajowej nr 94 od km 680+700P do przejścia granicznego PL/UA, ? obiekty na MOP Hruszowice, ? obiekty na parkingu w Młynach, ? pomieszczenia operatorskie PID w siedzibie GDDKiA Oddział w Rzeszowie, ? pomieszczenia operatorskie w siedzibie SG na przejściu PL/UA w Korczowej. System Buforowania Pojazdów Ciężarowych wraz z elementami Systemu Zarządzania Ruchem dla przejścia granicznego PL/UA w miejscowości Korczowa należy wykonać w oparciu o dołączony do PFU (Załącznik nr 2) projekt koncepcyjny systemu, pn.: "System buforowania pojazdów ciężarowych wraz z elementami systemu zarządzania ruchem dla przejścia granicznego PL/UA w miejscowości Korczowa w obszarze odcinków autostrady A4 i drogi krajowej nr 94", edycja 04.2017, wykonaną przez HLD TRAFFIC & DROG-MAT na zlecenie Zamawiającego, a także w oparciu o dodatkowe szczegółowe ustalenia z Zamawiającym na etapie realizacji projektu wykonawczego. Zatwierdzone przedmiotową koncepcją przez Zamawiającego rozwiązania należy przyjąć jako wymagane i wyjściowe do dalszych prac projektowych i poszczególnych etapów realizacji systemu. Zakres zamówienia ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym obejmuje w szczególności: ? sporządzenie projektu wykonawczego lub projektów budowlano-wykonawczych i uzyskanie dla tej dokumentacji projektowej odpowiednich wynikających z obwiązujących przepisów opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń oraz uzyskanie odpowiedniej decyzji lub dokonanie zgłoszenia umożliwiających wykonanie robót. Możliwe jest przygotowanie i zatwierdzanie dokumentacji z podziałem na poszczególne jej etapy oraz branże, tj. projekt budowalno-wykonawczy, technologiczno-systemowy z dokumentacją materiałową itp. dla zasilania elektrycznego, łączności światłowodowej, urządzeń systemu, oprogramowania systemu zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym podczas realizacji Inwestycji, ? sporządzenie i zatwierdzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB; ? obsługę geodezyjną oraz geologiczno-inżynierską; ? opracowanie i zatwierdzenie projektów czasowej organizacji ruchu na czas robót, ? wyniesienie tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót, ? wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i teletechnicznych na podstawie zatwierdzonych projektów; ? testy FAT oraz SAT urządzeń systemu, ? wykonanie, dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń systemu, ? wykonanie prac i dostaw informatycznych na podstawie powyższych zatwierdzonych projektów, ? przeprowadzenie wymaganych prób i walidacja działania systemu, ? przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem systemu do użytkowania; ? geodezyjną inwentaryzację powykonawczą; ? projektową dokumentację powykonawczą; ? wykonanie w trzech językach i rozdystrybuowanie materiałów promocyjnych i instruktarzowych dla użytkowników systemu, W celu oszacowania i wyceny zakresu robót dla potrzeb sporządzenia oferty należy kierować się: ? treścią koncepcji systemu zgodnie z załącznikiem nr 2 do PFU, ? wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych, ? wynikami opracowań własnych, ? zapisami programu funkcjonalno-użytkowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45220000-5


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45230000-8, 45233290-8, 45314300-4, 45231400-9, 34970000-7, 71320000-7, 51610000-1, 48781000-6, 45232300-5, 80510000-2, 34924000-0, 34942000-2, 32562000-0, 34992200-9, 45314000-1, 34928300-1, 42414310-7, 72250000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Poprawa warunków i bezpieczeństwa ruchu drogowego na dojazdach do drogowego przejścia granicznego w m. Korczowa wraz z systemem wspomagającym zarządzanie ruchem".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5364221.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alumbrados Viarios Sociedad Anonima Spółka Akcyjna Oddział w Polsce
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Galicyjska 22
Kod pocztowy: 32-087
Miejscowość: Zielonki
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6597992.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6597992.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7371204.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.