eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i faksowych użytkowanych w jednostkach OR KRUS w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-01

Ogłoszenie nr 500024217-N-2018 z dnia 01-02-2018 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i faksowych użytkowanych w jednostkach OR KRUS w Łodzi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636661-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 01251326200124, ul. ul. Żeligowskiego 32/34, 90-643 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 6650710, e-mail lodz@krus.gov.pl, faks 42 6332346.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl, zakładka: zamówienia publiczne, postępowania podlegające ustawie Pzp

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytucja ubezpieczenia społecznego rolników

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i faksowych użytkowanych w jednostkach OR KRUS w Łodzi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

0900.OP.261.1.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i faksowych użytkowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału Regionalnego KRUS w Łodzi. 2. Wykaz zamawianych materiałów eksploatacyjnych stanowi Załącznik nr 2 do umowy. 3. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do jednostek organizacyjnych Zamawiającego wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy. 4. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane w zależności od potrzeb Zamawiającego, w oparciu o składane zamówienia dokonywane przy pomocy internetowego systemu do składania zamówień (zwanego dalej "systemem"), który Wykonawca udostępnia Zamawiającemu. 5. Materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz muszą spełniać wymogi określone przepisami prawa i normami. 6. Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne: 1) fabrycznie nowe, tj. wykonane w 100% z nowych elementów, wcześniej nie używane, nieregenerowane (pojemniki nie mogą być wyczyszczone i ponownie napełnione tonerem lub tuszem), 2) bez śladów uszkodzeń, 3) fabrycznie opakowane przez producenta, nienoszące śladów otwierania, 4) zaopatrzone w: a) etykiety identyfikujące dany produkt, b) datę ważności, c) numer katalogowy produktu, d) nazwę i symbol urządzenia, z którym jest kompatybilny, e) oznaczenie koloru tonera lub tuszu, f) nazwę producenta, 5) opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem lub tuszem, szczególnie przed wpływami otoczenia, zwłaszcza światłem i wilgocią. 7. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za awarie urządzeń spowodowane niewłaściwym funkcjonowaniem dostarczanych przez niego materiałów eksploatacyjnych. W takim przypadku Wykonawca pokryje koszt naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym punkcie serwisowym. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy. 8. Część urządzeń biurowych Zamawiającego posiada aktualną gwarancję producenta - wykaz urządzeń stanowi Załącznik nr 4 do umowy. Jeśli Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia w związku ze stosowaniem materiałów dostarczanych przez Wykonawcę, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków wynikających z umowy gwarancyjnej na dane urządzenie, na pozostały okres udzielonej przez gwaranta gwarancji, bez zmiany warunków gwarancji. 9. W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca dostarczy w zamian takie same produkty wolne od wad. Reklamacje na materiały eksploatacyjne posiadające gwarancję producenta, będą zgłaszane przez Wykonawcę zgodnie z kartą gwarancyjną. Wykonawca odbierze, na swój koszt, bez zmiany ceny, produkty reklamowane. Zgłoszenia reklamacji dokonywane będą w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. 10. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych, w celu przekazania ich do utylizacji. Odbiór następował będzie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, raz na trzy miesiące, z każdej z jednostek organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy. 11. Przedmiot umowy dostarczany będzie do jednostek organizacyjnych Zamawiającego wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy. 12. Wykonawca zapewnia internetowy system do składania zamówień, który posiada następujące cechy: 1) system będzie działał przy pomocy przeglądarki Internet Explorer w wersji 8 / Mozilla Firefox 50 lub nowszych, przy użyciu protokołu https, po uwierzytelnieniu za pomocą loginu i hasła użytkownika - z możliwością zmiany hasła użytkownika, 2) możliwość składania zamówień przy użyciu systemu co najmniej przez pięć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 do 15.30, 3) możliwość bieżącego kontrolowania, za pośrednictwem systemu, wydatków brutto poniesionych na poszczególnych kontach, 4) możliwość dokonywania bieżącej analizy zamówień aktualnych i już zrealizowanych, na poszczególnych kontach, 5) możliwość nadawania uprawnień do składania zamówień oraz uprawnień do ich zatwierdzania dla osób, które wyznaczy Zamawiający, 6) każda jednostka organizacyjna Zamawiającego zostanie zarejestrowana w systemie udostępnionym przez Wykonawcę. Rejestracja polegać będzie na utworzeniu dla każdej jednostki organizacyjnej Zamawiającego odrębnego konta w celu sprawnej rejestracji zamówienia oraz ich ewidencjonowania pod względem ilościowym i pod względem kosztów, 7) Zamawiający wyznaczy co najmniej 35 osób, uprawnionych do składania zamówień i co najmniej 2 osoby, które będą odpowiedzialne za zatwierdzanie zamówień. W przypadku zmiany osoby odpowiedzialnej za składanie lub zatwierdzanie zamówień, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym Wykonawcę, za pomocą poczty elektronicznej. Wykaz osób uprawnionych do składania i zatwierdzania zamówień stanowi Załącznik nr 3 do umowy, 8) Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, zaimplementuje w systemie wykaz produktów wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy, 9) Wykonawca zapewnia, że udostępnienie Zamawiającemu systemu nie narusza praw osób trzecich. W przypadku, gdy do Zamawiającego zostaną zgłoszone roszczenia osób trzecich dotyczące naruszenia praw związanych z korzystaniem z systemu, Wykonawca zobowiązuje się do ich zaspokojenia. Wykonawca zobowiązuje się także do pokrycia i zwrotu wszelkich kosztów jakie poniesie Zamawiający, wskutek dochodzenia roszczeń zgłoszonych przez osoby trzecie, 10) Zamawiający będzie składał zamówienia wyłącznie za pośrednictwem systemu. W sytuacji, gdy system ulegnie awarii, Zamawiający będzie składał zamówienia w formie pisemnej, faksowej, e-mailowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5


Dodatkowe kody CPV: 30192320-0, 30125120-8, 30124300-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117883.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "BIURPAP" J.M.G. Figińscy Sp. J.
Email wykonawcy: przetargi@biurpap.pl
Adres pocztowy: Brukowa 28
Kod pocztowy: 91-341
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 129704.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129704.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 155233.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.