To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-01
Ogłoszenie nr 500024217-N-2018 z dnia 01-02-2018 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i faksowych użytkowanych w jednostkach OR KRUS w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636661-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 01251326200124,
ul. ul. Żeligowskiego
32/34,
90-643
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 6650710, e-mail
lodz@krus.gov.pl, faks
42 6332346.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl, zakładka: zamówienia publiczne, postępowania podlegające ustawie Pzp
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytucja ubezpieczenia społecznego rolników
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i faksowych użytkowanych w jednostkach OR KRUS w Łodzi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):0900.OP.261.1.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kopiujących i faksowych użytkowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału Regionalnego KRUS w Łodzi. 2. Wykaz zamawianych materiałów eksploatacyjnych stanowi Załącznik nr 2 do umowy. 3. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do jednostek organizacyjnych Zamawiającego wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy. 4. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane w zależności od potrzeb Zamawiającego, w oparciu o składane zamówienia dokonywane przy pomocy internetowego systemu do składania zamówień (zwanego dalej "systemem"), który Wykonawca udostępnia Zamawiającemu. 5. Materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz muszą spełniać wymogi określone przepisami prawa i normami. 6. Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne: 1) fabrycznie nowe, tj. wykonane w 100% z nowych elementów, wcześniej nie używane, nieregenerowane (pojemniki nie mogą być wyczyszczone i ponownie napełnione tonerem lub tuszem), 2) bez śladów uszkodzeń, 3) fabrycznie opakowane przez producenta, nienoszące śladów otwierania, 4) zaopatrzone w: a) etykiety identyfikujące dany produkt, b) datę ważności, c) numer katalogowy produktu, d) nazwę i symbol urządzenia, z którym jest kompatybilny, e) oznaczenie koloru tonera lub tuszu, f) nazwę producenta, 5) opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem lub tuszem, szczególnie przed wpływami otoczenia, zwłaszcza światłem i wilgocią. 7. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za awarie urządzeń spowodowane niewłaściwym funkcjonowaniem dostarczanych przez niego materiałów eksploatacyjnych. W takim przypadku Wykonawca pokryje koszt naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym punkcie serwisowym. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy. 8. Część urządzeń biurowych Zamawiającego posiada aktualną gwarancję producenta - wykaz urządzeń stanowi Załącznik nr 4 do umowy. Jeśli Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia w związku ze stosowaniem materiałów dostarczanych przez Wykonawcę, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków wynikających z umowy gwarancyjnej na dane urządzenie, na pozostały okres udzielonej przez gwaranta gwarancji, bez zmiany warunków gwarancji. 9. W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca dostarczy w zamian takie same produkty wolne od wad. Reklamacje na materiały eksploatacyjne posiadające gwarancję producenta, będą zgłaszane przez Wykonawcę zgodnie z kartą gwarancyjną. Wykonawca odbierze, na swój koszt, bez zmiany ceny, produkty reklamowane. Zgłoszenia reklamacji dokonywane będą w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. 10. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych, w celu przekazania ich do utylizacji. Odbiór następował będzie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, raz na trzy miesiące, z każdej z jednostek organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy. 11. Przedmiot umowy dostarczany będzie do jednostek organizacyjnych Zamawiającego wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy. 12. Wykonawca zapewnia internetowy system do składania zamówień, który posiada następujące cechy: 1) system będzie działał przy pomocy przeglądarki Internet Explorer w wersji 8 / Mozilla Firefox 50 lub nowszych, przy użyciu protokołu https, po uwierzytelnieniu za pomocą loginu i hasła użytkownika - z możliwością zmiany hasła użytkownika, 2) możliwość składania zamówień przy użyciu systemu co najmniej przez pięć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 do 15.30, 3) możliwość bieżącego kontrolowania, za pośrednictwem systemu, wydatków brutto poniesionych na poszczególnych kontach, 4) możliwość dokonywania bieżącej analizy zamówień aktualnych i już zrealizowanych, na poszczególnych kontach, 5) możliwość nadawania uprawnień do składania zamówień oraz uprawnień do ich zatwierdzania dla osób, które wyznaczy Zamawiający, 6) każda jednostka organizacyjna Zamawiającego zostanie zarejestrowana w systemie udostępnionym przez Wykonawcę. Rejestracja polegać będzie na utworzeniu dla każdej jednostki organizacyjnej Zamawiającego odrębnego konta w celu sprawnej rejestracji zamówienia oraz ich ewidencjonowania pod względem ilościowym i pod względem kosztów, 7) Zamawiający wyznaczy co najmniej 35 osób, uprawnionych do składania zamówień i co najmniej 2 osoby, które będą odpowiedzialne za zatwierdzanie zamówień. W przypadku zmiany osoby odpowiedzialnej za składanie lub zatwierdzanie zamówień, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym Wykonawcę, za pomocą poczty elektronicznej. Wykaz osób uprawnionych do składania i zatwierdzania zamówień stanowi Załącznik nr 3 do umowy, 8) Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, zaimplementuje w systemie wykaz produktów wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy, 9) Wykonawca zapewnia, że udostępnienie Zamawiającemu systemu nie narusza praw osób trzecich. W przypadku, gdy do Zamawiającego zostaną zgłoszone roszczenia osób trzecich dotyczące naruszenia praw związanych z korzystaniem z systemu, Wykonawca zobowiązuje się do ich zaspokojenia. Wykonawca zobowiązuje się także do pokrycia i zwrotu wszelkich kosztów jakie poniesie Zamawiający, wskutek dochodzenia roszczeń zgłoszonych przez osoby trzecie, 10) Zamawiający będzie składał zamówienia wyłącznie za pośrednictwem systemu. W sytuacji, gdy system ulegnie awarii, Zamawiający będzie składał zamówienia w formie pisemnej, faksowej, e-mailowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30192320-0, 30125120-8, 30124300-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
117883.74
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "BIURPAP" J.M.G. Figińscy Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
129704.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu "Smaki Gastronomika" - II
- Zakup serwera z systemem operacyjnym i licencjami dostępowymi
- Świadczenie usługi utrzymania czystości i higieny w obiekcie pływalni MOSiR w Łodzi w 2026 r. - pływalnia "Wodny Raj" przy ul. Wiernej Rzeki 2
- Świadczenie usługi drukowania i sukcesywnych dostaw druków na potrzeby Miejskiego Ośrodka pomocy Społecznej w Łodzi
- "Usługa wykonania gadżetów promocyjnych".
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przygotowywanie i dostarczanie śniadań i dwudaniowych obiadów dla DDP w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wdrożenia i utrzymania systemu centralnego wydruku w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego
- Dostawa artykułów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 3 części.
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Wołominie".
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.