eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zaprojektowanie, wykonanie i posadowienie tablic informacyjnych/pamiątkowych dla projektu realizowanego w ramach Funduszu Spójności pn."Gospodarka wodno - ściekowa w Krakowie - Etap V"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-06

Ogłoszenie nr 500023893-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie: Zaprojektowanie, wykonanie i posadowienie tablic informacyjnych/pamiątkowych dla projektu realizowanego w ramach Funduszu Spójności pn.: "Gospodarka wodno - ściekowa w Krakowie - Etap V"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
POIiŚ.2.3/2/2016

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557625-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35072071400000, ul. ul. Senatorska 1, 30106 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (012) 4212011 wew. 391, e-mail przetarg@mpwik.krakow.pl, faks (012) 4242397, 4242391.
Adres strony internetowej (url): www.wodociagi.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie, wykonanie i posadowienie tablic informacyjnych/pamiątkowych dla projektu realizowanego w ramach Funduszu Spójności pn.: "Gospodarka wodno - ściekowa w Krakowie - Etap V"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

592/PN-40/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i posadowienie tablic informacyjnych/pamiątkowych dla projektu realizowanego w ramach Funduszu Spójności pn.: "Gospodarka wodno - ściekowa w Krakowie - Etap V". 1)Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach działań w zakresie informowania opinii publicznej: o pomocy finansowej otrzymanej z Unii Europejskiej przez Beneficjenta oraz o fakcie współfinansowania projektu z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, poprzez realizację działań informacyjnych i promocyjnych określonych we wnioskach o dofinansowanie projektów zgodnie z wymogami określonymi w: owww.pois.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie/ owww.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/6301/9_07_2015_Podrecznik_wnioskodawcy_i_beneficjenta_info_promo.pdf oKsięga identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 opowszechnie obowiązujących przepisach prawa i wytycznych dla projektów współfinansowanych z Funduszu Spójności Unii Europejskiej oraz Umowie o dofinansowanie projektu. Należy zwrócić uwagę, że Wytyczne mogą ulegać zmianom/modyfikacjom w trakcie trwania umowy, dlatego obowiązkiem wykonawcy jest ich bieżący monitoring i stosowanie Wytycznych obowiązujących w trakcie realizowania Umowy. Aktualne dokumenty znajdują się na stronie internetowej: www.pois.gov.pl. 2)Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia swych usług na najwyższym profesjonalnym poziomie. Wykonawca podejmie wszelkie niezbędne kroki i działania oraz przedłoży bezzwłocznie stosowne pisemne informacje Zamawiającemu, mogące mieć wpływ na pomyślną realizację Umowy. 3)Projekt tablicy musi być zaakceptowany przez Zamawiającego i zgodny z Załącznikiem nr 13 do Umowy o dofinansowanie [Obowiązki informacyjne Beneficjenta], Wytycznymi wskazanymi w OPZ, Podręcznikiem wnioskodawcy (...). 4)Płatności będą dokonywane przelewem na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 5)Faktury będą wystawiane na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez strony potwierdzającego prawidłowe wykonanie i zamontowanie tablicy. 6)Opis zakresu Wykonawca zaprojektuje, wykona, dostarczy i zamontuje 6 tablic informacyjno/pamiątkowych dla projektu "Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie - Etap V". oTablica nr 1 o wymiarach 3 m (szerokość) x 2 m (wysokość), zgodna z wytycznymi będzie posadowiona w gruncie na terenie Oczyszczalni Ścieków Płaszów przy ul. Kosiarzy 3 - termin realizacji do końca 2017 r. oTablica nr 2 o wymiarach 120 cm (szerokość) x 80 cm (wysokość) będzie posadowiona w gruncie przy ulicy Przedwiośnie - termin realizacji do końca 2017 r. oTablica nr 3 o wymiarach 120 cm (szerokość) x 80 cm (wysokość) będzie posadowiona w gruncie przy ulicy Zatorskiej - termin realizacji styczeń 2018 r. oTablica nr 4 o wymiarach 120 cm (szerokość) x 80 cm (wysokość) będzie zamocowana do ogrodzenia przy ulicy Senatorskiej - 14 dni po podpisaniu umowy. o Tablica nr 5 o wymiarach 120 cm (szerokość) x 80 cm (wysokość) będzie posadowiona w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym - termin realizacji do końca 2017 r. oTablica nr 6 o wymiarach 120 cm (szerokość) x 80 cm (wysokość) będzie posadowiona w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym - termin realizacji styczeń 2018 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zamówienia do końca czerwca 2018 r. po cenie przedstawionej w ofercie o maksymalnie 2 Tablice o wymiarach 120 cm (szerokość) x 80 cm (wysokość) posadowionych w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Tablice, które będą posadowione w gruncie, winny być umieszczone na konstrukcji powyżej 2 m od poziomu terenu (prześwit pod tablicą mierzony od gruntu). Wykonawca wykona konstrukcję stalową dla posadowienia tablic i zamontuje tablice w sposób uniemożliwiający ich przewrócenie oraz zapewniający bezpieczeństwo. Tablice wraz z konstrukcją powinny być odporne na działanie czynników atmosferycznych oraz zabezpieczone antykorozyjnie (dot. blachy). Tablice powinny być czytelne do 31 grudnia 2025 r. Na wezwanie zamawiającego wykonawca może zostać zobowiązany do dostarczenia próbek ofertowanych towarów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79342200-5


Dodatkowe kody CPV: 22462000-6, 79341000-6, 79341400-0, 79800000-2, 39294100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "ELEKTRO-SZYLD" Wyrób i Montaż Reklam Wiesław Piasecki
Email wykonawcy: elektroszyld@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Legionów Piłsudskiego 4a.
Kod pocztowy: 32-800
Miejscowość: Brzesko
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4550.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4550.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5600
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.