To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-05
Ogłoszenie nr 500023518-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.
Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska: "Dostawa wyposażenia meblowego dla Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych w Gdańsku przy ul. Andruszkiewicza 5 w Gdańsku - w ramach modernizacji w obiektach oświatowych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559193-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, Krajowy numer identyfikacyjny 16837200000,
ul. ul. Żaglowa
11,
80560
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 205 100, e-mail
sekretariat@drmg.gdansk.pl, faks
583 205 105.
Adres strony internetowej (url): www.drmg.gdansk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa wyposażenia meblowego dla Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych w Gdańsku przy ul. Andruszkiewicza 5 w Gdańsku - w ramach modernizacji w obiektach oświatowych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):I/PN/149/2017/EP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia V piętra Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych przy ul. Andruszkiewicza 5 w Gdańsku. 2. Przedmiot zamówienia został określony w "Opisie wyposażenia", stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca w swojej ofercie winien zaoferować wyposażenie nowe spełniające wymogi ilościowe oraz materiałowe i użytkowe określone w "Opisie wyposażenia" oraz pkt 5 poniżej. 4. Zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę wyposażenia w zakresie określonym w "Opisie wyposażenia", 2) ustawienie w/w wyposażenia oraz montaż elementów wyposażenia tego wymagających w miejscach wskazanych przez użytkownika oraz w oparciu o dokumentacje projektową. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wykonawca winien dokonać pomiarów z natury pomieszczeń, gdzie występują zabudowy meblowe tego wymagające oraz zatwierdzić ostatecznie kolor i kształt mebli do indywidualnego wykonania i dokonać ich ewentualnej weryfikacji. 5. Wymogi materiałowe. Materiały i surowce użyte do wykonania mebli winny być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN, Sanepidu i P-poż. Użyty materiał do wyrobu mebli - płyta melaminowa o klasie higieniczności E-1, gr. 18mm i 25mm w kolorze do uzgodnienia z użytkownikiem: 1) korpusy i fronty mebli gr. 18mm., blaty o gr. 25mm.; 2) obrzeża mebli okleinowane PCV gr. 2mm.; 3) zawiasy w drzwiczkach mebli - puszkowe samozamykające; 4) szuflady na prowadnicach rolkowych; 5) krzesła tapicerowane tkaniną wysokiej jakości w kolorze do uzgodnienia z zamawiającym; 6) podane wymiary wyposażenia należy traktować jako przybliżone, dopuszczalne są odchyłki wymiarowe do +/-5%, większe wymagają pisemnej zgody zamawiającego. 7) dostarczane meble muszą być skręcone, za wyjątkiem mebli tego nie wymagających - takich jak: stałe zabudowy, meble na wymiar itp. Nie dopuszcza się montażu całości dostawy na placu budowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39150000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
164750.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BENER Michał Benka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
131564.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- KOMISARIAT POLICJI GDAŃSK - OSOWA - BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY
- DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW
- Ubezpieczenie Tunelu pod Martwą Wisłą
- Dostawa krzeseł, foteli i mebli oraz wykładziny wraz z montażem dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
- "Dostawa narzędzi hydraulicznych zasilanych akumulatorowo oraz poduszek pneumatycznych".
- Usługa serwisu, konserwacji i pogotowia dźwigowego dla dźwigów osobowych, towarowych oraz platform dla niepełnosprawnych zlokalizowanych w obiektach Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby pracowników NASK
- Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem
- Dostawa mebli oraz pozostałego wyposażenia pomieszczeń służbowych do Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie
- Zakup mebli medycznych na potrzeby SPZOZ w Łukowie w ramach zadania: "Dostosowanie wyposażenia pomieszczeń do prawidłowego funkcjonowania Pododdziału Urazowo-Ortopedycznego"
- Zakup pierwszego wyposażenia (wyposażenie biurowo-socjalne) do budynku schroniska - Centrum Edukacji Humanitarnej
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.