eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › "Dostawa wyposażenia meblowego dla Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych w Gdańsku przy ul. Andruszkiewicza 5 w Gdańsku - w ramach modernizacji w obiektach oświatowych"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-05

Ogłoszenie nr 500023518-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska: "Dostawa wyposażenia meblowego dla Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych w Gdańsku przy ul. Andruszkiewicza 5 w Gdańsku - w ramach modernizacji w obiektach oświatowych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559193-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, Krajowy numer identyfikacyjny 16837200000, ul. ul. Żaglowa 11, 80560 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 205 100, e-mail sekretariat@drmg.gdansk.pl, faks 583 205 105.
Adres strony internetowej (url): www.drmg.gdansk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa wyposażenia meblowego dla Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych w Gdańsku przy ul. Andruszkiewicza 5 w Gdańsku - w ramach modernizacji w obiektach oświatowych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

I/PN/149/2017/EP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia V piętra Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych przy ul. Andruszkiewicza 5 w Gdańsku. 2. Przedmiot zamówienia został określony w "Opisie wyposażenia", stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca w swojej ofercie winien zaoferować wyposażenie nowe spełniające wymogi ilościowe oraz materiałowe i użytkowe określone w "Opisie wyposażenia" oraz pkt 5 poniżej. 4. Zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę wyposażenia w zakresie określonym w "Opisie wyposażenia", 2) ustawienie w/w wyposażenia oraz montaż elementów wyposażenia tego wymagających w miejscach wskazanych przez użytkownika oraz w oparciu o dokumentacje projektową. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wykonawca winien dokonać pomiarów z natury pomieszczeń, gdzie występują zabudowy meblowe tego wymagające oraz zatwierdzić ostatecznie kolor i kształt mebli do indywidualnego wykonania i dokonać ich ewentualnej weryfikacji. 5. Wymogi materiałowe. Materiały i surowce użyte do wykonania mebli winny być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN, Sanepidu i P-poż. Użyty materiał do wyrobu mebli - płyta melaminowa o klasie higieniczności E-1, gr. 18mm i 25mm w kolorze do uzgodnienia z użytkownikiem: 1) korpusy i fronty mebli gr. 18mm., blaty o gr. 25mm.; 2) obrzeża mebli okleinowane PCV gr. 2mm.; 3) zawiasy w drzwiczkach mebli - puszkowe samozamykające; 4) szuflady na prowadnicach rolkowych; 5) krzesła tapicerowane tkaniną wysokiej jakości w kolorze do uzgodnienia z zamawiającym; 6) podane wymiary wyposażenia należy traktować jako przybliżone, dopuszczalne są odchyłki wymiarowe do +/-5%, większe wymagają pisemnej zgody zamawiającego. 7) dostarczane meble muszą być skręcone, za wyjątkiem mebli tego nie wymagających - takich jak: stałe zabudowy, meble na wymiar itp. Nie dopuszcza się montażu całości dostawy na placu budowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39150000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 164750.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BENER Michał Benka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wileńska 59b/15
Kod pocztowy: 80-215
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131564.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131564.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 285852.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.