Ogłoszenie z dnia 2018-01-31
Ogłoszenie nr 500022871-N-2018 z dnia 31-01-2018 r.
Dom Pomocy Społecznej: Zakup i dostawy brykietu drzewnego dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku w roku 2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 73014932300000,
ul. Przatówek
1,
98240
Szadek, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 675 12 29, e-mail
dpsprzatowek@op.pl, faks
43 675 12 29.
Adres strony internetowej (url): http://bip.dpsprzatowek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawy brykietu drzewnego dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku w roku 2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZ.361.3.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Brykiet drzewny z trocin drzew mieszanych w ilości 140 ton. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące parametry: - typ - "walec" o średnicy od 50 do 80 mm, - wartość opałowa - powyżej 1600 KJ/kg, - wilgotność - do 10 %, - zawartość popiołu - do 1,5 %, - brykiet nie może zawierać żadnych związków chemicznych oraz substancji wiążących /lepiszcza/, - pakowanie - worki od 25 kg - 30 kg układane na paletach. 2). Wymagania dotyczące dostaw: a) ilości zamawianych produktów podawane będą Wykonawcy faxem lub drogą mailową w dni robocze z góry, z wyszczególnieniem ilości i asortymentu. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość stosowania zamówienia telefonicznego. b) transport oraz rozładunek na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawy w godzinach od 7.00 - 13.00 mogą występować codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt. Zamawiający posiada warunki techniczne i infrastrukturalne pozwalające na przyjęcie jednorazowej dostawy w ilości do 50 palet.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.11.14.00 - Paliwa drzewne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
83860
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DREWNO KOMINKOWE Robert Nowak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
83860
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa koksu, węgla i pelletu na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu w sezonie grzewczym 2025/2026- 4 części."
- Dostawa paliwa drzewnego - pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2026r. -postępowanie II
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





