eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDOSTAWA SPRZĘTU AUDIO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-30

Ogłoszenie nr 500021907-N-2018 z dnia 30-01-2018 r.

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA SPRZĘTU AUDIO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595135-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 411 361, e-mail 11wog.szpub@ron.mil.pl, faks 261 411 313.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA SPRZĘTU AUDIO

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

63/ZP/D/WYCH/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

DOSTAWA SPRZĘTU AUDIO ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 - 5 DO SIWZ. 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej niżej wymienionych części. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części: część 1: Dostawa sprzętu audio - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ część 2: Dostawa miksera cyfrowego - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. część 3: Dostawa procesora emisyjnego - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ część 4: Dostawa skrzyni transportowej - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. część 5: Dostawa konsolety emisyjnej - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32342410-9


Dodatkowe kody CPV: 32332300-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sprzętu audio - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27332.69
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej ZUBER
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 29C
Kod pocztowy: 50-424
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33997.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31502.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46588.75
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa miksera cyfrowego - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2972.36
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej ZUBER
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 29C
Kod pocztowy: 50-424
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3690.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3567.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4428.00
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa procesora emisyjnego - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W w/w postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert tj. 09.10.2017 r. godz. 09:00 zostało złożonych 5 ofert: 1. MM MARKET Małgorzata MAŁECKA z ceną 8 364,00 zł brutto, 2. PRO-ROCK AV SYSTEM Sp. z o.o. z ceną 9 225,00 zł brutto 3. IxU Jarosław Drabiuk z ceną 12 300,00 zł brutto; 4. SYRIANA Joanna FISCHER z ceną 8 118,00 zł brutto; 5. PROFI AUDIO IP z ceną 8 118,00 zł brutto. Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 3 brutto 8 043,13 zł. Cena najkorzystniejszej oferty (tj. 8 118,00 zł brutto), złożonej przez SYRIANA Joanna FISCHER z siedzibą w Gdańsku przy ul. Porębskiego 28/17 przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 8 043,13 zł brutto). Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa skrzyni transportowej - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z uchyleniem się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przez firmę MM MARKET Małgorzata MAŁECKA, ul. Szałwiowa 51A 03-167 Warszawa, działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) Zamawiający 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85 - 915 Bydgoszcz zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na "Dostawę sprzętu audio" w części 4: (Dostawa skrzyni transportowej) sprawa nr 63/ZP/D/WYCH/2017, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1. Uzasadnienie prawne: Art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) - Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa konsolety emisyjnej - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 5 (Dostawa konsolety emisyjnej) - 22693,20 zł (brutto). Z uwagi na fakt, iż cena oferty najkorzystniejszej (IxU Jarosław Drabiuk ul. H. Sienkiewicza 2A/3 65-443 Zielona Góra) (tj. 49200,00 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 22693,20 zł brutto), Zamawiający nie może też zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.