eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biecz › Remont dróg dojazdowych do pól na terenie Gminy Biecz w 2017 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-31

Ogłoszenie nr 500021039-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.

Gmina Biecz: Remont dróg dojazdowych do pól na terenie Gminy Biecz w 2017 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556022-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Biecz, Krajowy numer identyfikacyjny 37044061400000, ul. Rynek 1, 38340 Biecz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 134 471 113, e-mail ak@biecz.pl, faks 134 471 113.
Adres strony internetowej (url): www.biecz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dróg dojazdowych do pól na terenie Gminy Biecz w 2017 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.26.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont dróg dojazdowych do pól na terenie Gminy Biecz w 2017 r. Zamówienie udzielone zostanie w czterech częściach: 1) Część I zamówienia obejmuje remont drogi dojazdowej do pól "Nad Szkołą" w miejscowości Libusza o długości 432 m. 2) Część II zamówienia obejmuje remont drogi dojazdowej do pól "Górki" w miejscowości Rożnowice o długości 240 m. 3) Część III zamówienia obejmuje remont drogi dojazdowej do pól "Koło Szkoły" w miejscowości Strzeszyn o długości 265 m. 4) Część IV zamówienia obejmuje remont drogi dojazdowej do pól "Graniczna " w miejscowościach Korczyna - Libusza o długości 300 m. 2. Części I-III realizowana jest z udziałem środków z budżetu Województwa Małopolskiego związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych na remont dróg dojazdowych do pól. Część IV realizowana jest w ramach środków własnych budżetu Gminy. 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1 Część I: Remont drogi dojazdowej do pól "Nad Szkołą" w miejscowości Libusza o długości 432 m. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: - Dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, - przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiar robót, który załączył Zamawiający ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac, wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. Główne elementy robót: 1) Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ; 2) Wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych , warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm, ( krotność= 0,5); 3) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm; 4) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych standard I- warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm, 5) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych standard I- warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm, 6) Wykonanie nawierzchni żwirowej górnej warstwy jezdni , mechaniczne rozścielenie kruszywa, grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm, 7) Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowawczymi na odległość do 1 km- koparki o pojemności łyżki 0,40 m3. 3.2 Część II: Remont drogi dojazdowej do pól "Górki" w miejscowości Rożnowice o długości 240 m. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: - Dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, - przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiar robót, który załączył Zamawiający ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac, wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. Główne elementy robót: 1) Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ; 2) Wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych , warstwa dolna, grubość warstwy po zgęszczeniu 20 cm, ( krotność= 0,5); 3) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm; 4) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych standard I- warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm, 5) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych standard I- warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm, 6) Wykonanie nawierzchni żwirowej górnej warstwy jezdni , mechaniczne rozścielenie kruszywa, grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm, 7) Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowawczymi na odległość do 1 km- koparki o pojemności łyżki 0,40 m3. 3.3 Część III : Remont drogi dojazdowej do pól "Koło Szkoły" w miejscowości Strzeszyn o długości 265 m. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: - Dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, - przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiar robót, który załączył Zamawiający ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac, wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. Główne elementy robót: 1) Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ; 2) Wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych , warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm, ( krotność= 0,5); 3) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm; 4) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową (standard II) sposobem mechanicznym; 5) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych standard I- warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm, 6) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych standard I- warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm, 7) Wykonanie nawierzchni żwirowej górnej warstwy jezdni , mechaniczne rozścielenie kruszywa, grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm. 3.4 Część IV : Remont drogi dojazdowej do pól "Graniczna" w miejscowościach Korczyna -Libusza o długości 300 m. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: - Dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, - przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiar robót, który załączył Zamawiający ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac, wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. Główne elementy robót: 1) Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ; 2) Wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych , warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm, ( krotność= 0,5); 3) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych , warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm; 4) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych standard I- warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm, 5) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych standard I- warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm, 6) Wykonanie nawierzchni żwirowej górnej warstwy jezdni , mechaniczne rozścielenie kruszywa, grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm, 7) Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowawczymi na odległość do 1 km- koparki o pojemności łyżki 0,40 m3. 4. Przy realizacji zamówienia, dla każdej części zamówienia wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany będzie wykonać wszystkie obowiązki wynikające ze wzorów istotnych postanowień umowy, w szczególności: 1) urządzenie terenu budowy, 2) poniesienie ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, 3) zapewnienie dostępu do posesji mieszkańców w sąsiedztwie placu budowy, wraz z organizacją ruchu na przebudowywanej drodze, 4) usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 5) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, 6) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 7) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostateczne. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 2) Zamawiający wymaga dla wszystkich części zamówienia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - robót przygotowawczych, - wykonania robót ziemnych, - wykonania podbudowy, nawierzchni. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej oświadczenie w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 2 czynności: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 6) Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy celem potwierdzenia zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 6. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z pełną dokumentacją przetargową oraz lokalnymi warunkami realizacji zamówienia. 7. Jeżeli w dokumentacji przetargowej w tym w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej lub kosztorysowej oraz w załącznikach do SIWZ dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu to w związku z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych o parametrach równych lub wyższych od podanych w dokumentacji projektowej. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Dokumentacja projektowa, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. 8. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej i projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji. 8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej i projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont drogi dojazdowej do pól "Nad Szkołą" w miejscowości Libusza o długości 432 m.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116264.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle
Email wykonawcy: prdm_jaslo@onet.pl
Adres pocztowy: Jana Pawła II 30
Kod pocztowy: 38-200
Miejscowość: Jasło
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 144214.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 144214.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 144214.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont drogi dojazdowej do pól "Górki" w miejscowości Rożnowice o długości 240 m.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 70096.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o.w Jaśle
Email wykonawcy: prdm_jaslo@onet.pl
Adres pocztowy: Jana Pawła II 30
Kod pocztowy: 38-200
Miejscowość: Jasło
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86593.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86593.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86593.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Remont drogi dojazdowej do pól "Koło Szkoły" w miejscowości Strzeszyn o długości 265 m.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 77100.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o.w Jaśle
Email wykonawcy: prdm_jaslo@onet.pl
Adres pocztowy: Jana Pawła II 30
Kod pocztowy: 38-200
Miejscowość: Jasło
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 93825.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 93825.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 93825.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Remont drogi dojazdowej do pól "Graniczna" w miejscowościach Korczyna -Libusza o długości 300 m.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79974.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle
Email wykonawcy: prdm_jaslo@onet.pl
Adres pocztowy: Jana Pawła II 30
Kod pocztowy: 38-200
Miejscowość: Jasło
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99284.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99284.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99284.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.