eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzebudowa i rozbudowa Kliniki Psychiatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - etap IIIBudynek B-1 - Klinika Psychiatrii Wieku Podeszłego i Zaburzeń Psychotycznych, Klinika Psychiatrii Młodzieżowej-



Ogłoszenie z dnia 2018-01-26

Ogłoszenie nr 500020541-N-2018 z dnia 26-01-2018 r.

Łódź: Przebudowa i rozbudowa Kliniki Psychiatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - etap III: Budynek B-1 - Klinika Psychiatrii Wieku Podeszłego i Zaburzeń Psychotycznych, Klinika Psychiatrii Młodzieżowej-
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551903-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500032427-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47214755900000, ul. ul. Pomorska 251, 92213 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 675 75 00, e-mail zam.publ@csk.umed.pl, faks 42 678 92 68.
Adres strony internetowej (url): www.csk.umed.pl
Adres profilu nabywcy: www.csk.umed.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SP ZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa Kliniki Psychiatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - etap III: Budynek B-1 - Klinika Psychiatrii Wieku Podeszłego i Zaburzeń Psychotycznych, Klinika Psychiatrii Młodzieżowej-

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

sprawa nr ZP / 49 / 2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Zamówienie dotyczy wykonania prac budowlanych w pomieszczeniach szpitala przy ul. Czechosłowackiej 8/10 budynek B-1. Oddziały "M", "P", oraz piwnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje prace zgodnie z Dokumentacją - Opis techniczny i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załączniki do SIWZ).). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Roboty budowlane prowadzone będą w funkcjonującym obiekcie ochrony zdrowia w którym odbywa się ruch pacjentów.


II.4) Główny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
16.08.2017 - 29.11.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zgłoszenie wykonania prac zamiennych koniecznych (objętych przedmiotem zamówienia, ale nie były objęte w wycenie). Dotyczy pomieszczeń i ich lokalizacji w Oddziałach M i P oraz piwnicach. Rodzaj i zakres zmian wraz z przyczynami szczegółowo przedstawiono w pkt. V.3.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Rodzaj i zakres zmiany oraz przyczyny dokonania zmiany w umowie: Wykonanie wynika ze zmiany funkcji pomieszczeń i ich lokalizacji w Oddziałach M i P. W Oddziale M prace będą dotyczyły rozebrania i wymurowania ścianek działowych, wykonania ścianek aluminiowych przeszklonych, położenia terakoty, glazury. Ponadto konieczne są dodatkowe prace malarskie. Zrezygnowane z drzwi do szachtów instalacyjnych jako stalowych o odporności EJ30, zamieniono je na drzwi z płyty meblowej. Zamiana części okien o odporności ogniowej na okna aluminiowe. Zostanie zainstalowana klimatyzacja w Separatce. Konieczność podwieszenia przewodów wentylacji mechanicznej istniejącej. Należy wymienić istniejące piony w poziomie parteru z rur żeliwnych na rury z PCV. Zostaną dołożone uchwyty dla osób niepełnosprawnych w łazienkach oraz jedna kabina prysznicowa w łazience kierownika Kliniki. Zostanie wykonana nowa instalacja monitoringu wizyjnego w Oddziale M. W Oddziale P prace będą dotyczyły rozebrania i wymurowania ścianek działowych, wykonania ścianek aluminiowych przeszklonych, położenia terakoty, glazury. Ponadto konieczne są dodatkowe prace malarskie. Montaż odbojo - poręczy celem poprawy poruszania się pacjentów na wózkach inwalidzkich. Konieczna wymiana całych okien tam gdzie w projekcie zawarto pojedyncze elementy do wymiany. . Zostanie zainstalowana klimatyzacja w Separatce. Konieczność podwieszenia przewodów wentylacji mechanicznej istniejącej. Należy wymienić istniejące piony w poziomie parteru z rur żeliwnych na rury z PCV. Zostaną dołożone uchwyty dla osób niepełnosprawnych w łazienkach. Dodatkowe prace konieczne w Piwnicach. Dodatkowe drzwi stalowe o odporności ogniowej EJ. Odtworzenie wykładzin podłogowych. Zamontowanie balustrady zabezpieczającej przy zewnętrznym wylocie kanału napowietrzającego od strony Patio. Konieczność dodatkowych prac malarskich. W celu umożliwienia oddymiania klatki schodowej i zapewnienia dopływu powietrza z kanału napowietrzającego należałoby rozebrać pełną ścianę murowaną oddzielającą biegi klatki między piwnicą a piętrem i zastąpieniem jej ażurową kratą. Brak rozwiązań w projekcje. Wykonanie wylotu zabezpieczenia wylotu kanału napowietrzającego na klatkę schodową. Brak rozwiązań w projekcje. Wykonanie drzwi aluminiowych z siłownikami zamykającymi kanał napowietrzający. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku po wykonaniu wlotu do kanału napowietrzającego. Brak w projekcje. Powyższe prace powodują konieczność zwiększenia wywozu gruzu i ziemi. Przejścia pożarowe w piwnicy - zarówno w dokumentacji jak i w przedmiarach nie zawarto doprowadzenia do odpowiedniej klasy odporności ogniowej przejść instalacyjnych - instalacje elektryczne, wod-kan., co, wentylacji mechanicznej przez stropy i ściany oddzielenia pożarowego (istniejące i projektowane). Projektant dostarczył rysunek zamienny z zaznaczonymi miejscami wykonania uszczelnienia przejść w/w instalacji, przedmiar robót i kosztorys inwestorski. Wykonanie na etapie obecnym, a więc w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia pociągnie za sobą minimalne koszty w stosunku do sytuacji gdyby te prace wykonać po zakończeniu inwestycji. W związku z powyższymi zmianami, dotychczasowe w/w rozwiązania w dokumentacji projektowej stały się nieaktualne i należy opracować dokumentację zamienną w w/w zakresie. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego zg. z art. 144 ust. 1 pkt. 3 tj. robót zamiennych koniecznych (objętych przedmiotem zamówienia, ale nie były objęte w wycenie). Powyższe prac zamienne zostały stwierdzone w trakcje wykonywania prac podstawowych objętych przedmiotem umowy i stały się konieczne do wykonania, celem zakończenia prac podstawowych i osiągnięcia zakładanego celu zamówienia. Przyczyną dokonania zmian stał się brak rozwiązań w dokumentacji projektowej. Wykonanie na etapie obecnym, a więc w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia pociągnie za sobą minimalne koszty w stosunku do sytuacji gdyby te prace wykonać po zakończeniu inwestycji. W związku z powyższymi zmianami, dotychczasowe w/w rozwiązania w dokumentacji projektowej stały się nieaktualne i należy opracować dokumentację zamienną w w/w zakresie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego zg. z art. 144 ust. 1 pkt. 3 tj. robót zamiennych koniecznych (objętych przedmiotem zamówienia, ale nie były objęte w wycenie). Powyższe w formie aneksu do umowy. Powyższe prac zamienne zostały stwierdzone w trakcje wykonywania prac podstawowych objętych przedmiotem umowy i stały się konieczne do wykonania, celem zakończenia prac podstawowych i osiągnięcia zakładanego celu zamówienia. Zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wykonawca przedstawił kosztorys, zakres prac zamiennych został zatwierdzony. Powyższe w formie aneksu do umowy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.