eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Roboty remontowo - budowlane w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Gliwicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-29

Ogłoszenie nr 500019908-N-2017 z dnia 29-08-2017 r.

Miejska Biblioteka Publiczna w Gliwicach: Roboty remontowo - budowlane w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Gliwicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561591-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500008220-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejska Biblioteka Publiczna w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 000280979, ul. Kościuszki 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 238 25 10, e-mail sekretariat@biblioteka.gliwice.pl, faks 32 238 25 10.
Adres strony internetowej (url): www.biblioteka.gliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty remontowo - budowlane w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Gliwicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/MBP/17/ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są: roboty remontowo - budowlane związane z działalnością Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gliwicach i obejmują swym zakresem: - dostosowanie lokalu użytkowego zlokalizowanego w Gliwicach przy ul. Paderewskiego 56 na potrzeby Filii nr 13 Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gliwicach - rozbiórka czerpni terenowej wraz z korytarzem podziemnym przed budynkiem Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gliwicach przy ul. Kościuszki 17. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w załącznikach SIWZ: - dokumentacji projektowej: Załącznik nr 1-P.01: Remont lokalu Filii nr 13 Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gliwicach, Załącznik nr 1-P.02: Projekt rozbiórki czerpni terenowej wraz z korytarzem podziemnym dawnego schronu przeciwlotniczego przed budynkiem Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gliwicach przy ul. Kościuszki 17 - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót: Załączniki nr od 1-ST.01 i 1-ST.04 - przedmiarach robót: Załączniki nr od 1-K.01 i 1-K.02. Ze względu na charakter obiektu, na terenie którego będą prowadzone roboty remontowo-budowlane Zamawiający oczekuje od Wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych w czynnych obiektach użyteczności publicznej i uwzględnienia tego faktu w harmonogramie robót. Ze względu na czynne lokale użytkowe zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie planowanego terenu prac remontowych, zaleca się dokonania wizji lokalnej na etapie przygotowywania oferty i uwzględnienia konieczności prowadzenia prac w sposób zapewniający bezkolizyjne funkcjonowanie tych lokali. Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbędne działania w celu ochrony mienia Zamawiającego. UWAGA ! Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Projektanta i Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres min. 2 lata, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wymagany termin rękojmi min. 2 lata od dnia końcowego odbioru robót. Termin rękojmi musi być równy terminowi gwarancji. Deklarowany okres gwarancji przez Wykonawcę powinien obejmować całość robót w tym zabudowywane urządzenia i sprzęt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212330-8, 45400000-1, 45300000-1, 45453000-7, 45111291-4, 45110000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 165993.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo-Produkcyjno-Usługowo-Handlowe FRETPOL ALFRED PODOLAK
Email wykonawcy: fretpol@fretpol.pl
Adres pocztowy: Ogrodowa 19
Kod pocztowy: 44-120
Miejscowość: Pyskowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 195798.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 195798.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195798.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.