eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somonino › Sukcesywna dostawa odpowiednio dobranego polimeru (emulsji) do odwadniania osadu ściekowego stabilizowanego tlenowo w Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Sławkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-28

Ogłoszenie nr 500018933-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.

Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo-Usługowe Sp. z o.o.: Sukcesywna dostawa odpowiednio dobranego polimeru (emulsji) do odwadniania osadu ściekowego stabilizowanego tlenowo w Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Sławkach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542934-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500002903-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo-Usługowe Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 22101875300000, ul. Sławki 1a, 83314 Somonino, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 684 12 26, e-mail dankagoleniowska@op.pl; ptprzemluk@poczta.onet.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.gpu-slawki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spólka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa odpowiednio dobranego polimeru (emulsji) do odwadniania osadu ściekowego stabilizowanego tlenowo w Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Sławkach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GPRU.IV-31-03-2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odpowiednio dobranego polimeru w formie emulsji do odwadniania osadu ściekowego stabilizowanego tlenowo w ilości do 18.000 kg w zależności od potrzeb Zamawiającego spełniającego następujące wymagania: - polimer w formie emulsji zużywany w prasie taśmowej do odwadniania osadów MONOBELT NP12CK, - zużycie polimeru nie większe niż 13kg na tonę suchej masy osadu. przy zapewnieniu suchej masy osadu co najmniej 16% po odwodnieniu potwierdzone przez laboratorium GPRU, - odciek z prasowania klarowny, - przy odwadnianiu brak pienienia odcieku z prasy, - polimer musi posiadać świadectwo jakości. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest konieczność przeprowadzenia testów w skali technicznej. Wykonawca przystępując do przetargu musi dostarczyć Zamawiającemu na własny koszt 30kg emulsji. Test ma na celu ocenę skuteczności działania poszczególnych środków. Wykonawcy przed przystąpieniem do testów w skali technicznej winni dokonać doboru 1 typu polimeru potrzebnego w procesie zagęszczania osadu uwzględniając rozwiązania technologiczne i rzeczywistą charakterystykę osadu Zamawiającego. W tym celu Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni próby osadu nadmiernego dla przeprowadzenia badań laboratoryjnych. Testy zagęszczenia osadu w skali technicznej na oczyszczalni ścieków w Sławkach zostaną przeprowadzone w dniach od 03.07.2017r. do 14.07.2017r. W trakcie testów Zamawiający ustali: - zużycie emulsji w kg na 1 tonę suchej masy osadu, - % suchej masy osadu w nadawie i po zagęszczeniu. Testy prowadzone będą przy nadawie osadu wynoszącej 6 m3/godzinę, oraz nadawie emulsji wynoszącej 2,10 l/godzinę. Próba trwać będzie 2 godziny. Wyniki będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Badania przeprowadzone będą w laboratorium zakładowym znajdującym się na terenie oczyszczalni ścieków. Wykonawca zostanie poinformowany o dacie rozpoczęcia testu i może uczestniczyć w nim jako obserwator. Test zostanie zakończony podpisaniem protokołu zarówno przez Wykonawcę jak i Zamawiającego, którego wynik będzie podstawą do złożenia oferty przetargowej. Dostawa polimeru będzie odbywała się partiami w opakowaniach bezzwrotnych o pojemności 800 - 1200 kg netto po wcześniejszym uzyskaniu informacji od Zamawiającego. Minimalna ilość zamawianego polimeru wynosi 1 opakowanie. Wykonawca w ciągu 72 godzin od otrzymania informacji, zobowiązany będzie dostarczyć polimer do Gminnego Przedsiębiorstwa Remontowo - Usługowego Sp. z o.o. w Sławkach. Do każdej dostawy winno być dołączone świadectwo jakości produktu. Zamówienia za pośrednictwem faksu/telefonu składane będą w dni robocze w godzinach 7.30 - 15.30. Zapłata za otrzymany polimer będzie następowała przelewem po każdorazowej dostawie na podstawie wystawionej faktury w ciągu 21 dni od daty jej otrzymania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 24.54.20.00 - Polimery akrylowe w formach podstawowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 113940
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Korona JV Sp. z o. o.
Email wykonawcy: info@koronajv.pl
Adres pocztowy: ul. Przy Bażantarni 11
Kod pocztowy: 02-793
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 140146,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 140146,20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 166050,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.