Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00434695/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerniakowska 71
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-715
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.8.) Numer faksu: zamowienia@mazowiecka.ohp.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mazowiecka.ohp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9fb8d4c-863f-4217-a206-ac70328d72d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 5 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9fb8d4c-863f-4217-a206-ac70328d72d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00274631/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Mazowieckiej Wojewódzkiej OHP w Jaciążku i Radomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00434695
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MWK.BK.270.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37500,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych dla OSiW w Radomiu4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15851100-9 - Makaron niegotowany
15842220-0 - Batony czekoladowe
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15863000-5 - Herbata
4.5.5.) Wartość części: 13453,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla OSiW w Radomiu4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 6063,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Sukcesywne dostawy ryb dla OSiW w Radomiu4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 888,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Sukcesywne dostawy pieczywa dla OSiW w Jaciążku4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 4762,72 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 Sukcesywne dostawy wyrobów mięsnych i wędlin dla OSiW w Jaciążku4.5.3.) Główny kod CPV: 15131110-9 - Mięso na wędliny
4.5.5.) Wartość części: 12333,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu backup o moduł zarządzania konfiguracją
- Konserwacja w branży ogólnobudowlanej i branży blacharsko-dekarskiej (...) na terenie ZGN Śródmieście Administracje Domów Komunalnych Nr 1,2,4,5,6 (w podziale na 5 części)
- Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania i korelacji zdarzeń SIEM (Security Information and Event Management)
- Dostawy 2 250 litrów ciekłego helu o czystości 99,99% dla 3T rezonansu magnetycznego.
- Dostawa do AWF stołów rehabilitacyjnych oraz taboretów do sali specjalistycznej w celach dydaktycznych
- Przedłużenie subskrypcji posiadanego oprogramowania graficznego Adobe lub oprogramowania równoważnego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ziemniaków dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łączniku
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 5 w Andrychowie
- Dostawa żywności dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego SPZOZ w Głuchołazach
- .Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego w Ligocie w 2026r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 8 "Promyk" w Wałczu w 2026r.
- ,,ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTWAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU ŻŁOBKÓW MIEJSKICH W RYBNIKU NA ROK 2026"
więcej: Ryby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.