eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceModernizacja instalacji elektrycznej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 5 w Gliwicach, ul. ¯wirki i Wigury 85 - 2 etap.



Og³oszenie z dnia 2017-08-27

Og³oszenie nr 500018748-N-2017 z dnia 27-08-2017 r.

Gliwice: Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 5 w Gliwicach, ul. ¯wirki i Wigury 85 - 2 etap.
OG£OSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 40120-201

Zosta³o opublikowane og³oszenie o zmianie og³oszenia:

nie

Zosta³o opublikowane og³oszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer og³oszenia: 82689-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó³ Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 24356799700000, ul. ul. ¯wirki i Wigury 85, 44122 Gliwice, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 32 232 20 56, e-mail sekretariat@zsp3.gliwice.eu, faks 32 401 19 50.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: jednostka bud¿etowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Szko³y Podstawowej Nr 5 w Gliwicach, ul. ¯wirki i Wigury 85 - 2 etap.

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

ZS-P3.26.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane obejmuj±ce: wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji s³abopr±dowych, wykonanie prac towarzysz±cych - w budynku Szko³y Podstawowej Nr 5 przy ulicy ¯wirki i Wigury 85 w Gliwicach - drugi etap robót: - modernizacja instalacji elektrycznych i s³abopr±dowych kondygnacji pierwszego i drugiego piêtra, prace towarzysz±ce budowlane, w tym kompleksowe malowanie pomieszczeñ, uzupe³nienie ok³adzin ¶ciennych, posadzek Zamawiaj±cy informuje ¿e w 2016 roku wykonano pierwszy etap modernizacji instalacji obejmuj±cy nastêpuj±cy zakres prac: - modernizacja uk³adu zasilania - wewnêtrzne linie zasilaj±ce, rozdzielnice elektryczne, uk³ad pomiarowy, pod³±czenia istniej±cych obwodów elektrycznych dla kondygnacji nie objêtych niniejszym 1 etapem robót, prace towarzysz±ce budowlane, w tym uzupe³niaj±ce(miejscowe) prace malarskie, uzupe³nienie ok³adzin ¶ciennych, posadzek - modernizacja instalacji elektrycznych i s³abopr±dowych kondygnacji parteru, prace towarzysz±ce budowlane, w tym kompleksowe malowanie pomieszczeñ, uzupe³nienie ok³adzin ¶ciennych, posadzek Podstawowy zakres robót: - demonta¿ istniej±cej instalacji elektrycznej i urz±dzeñ elektrycznych - demonta¿ istniej±cych instalacji s³abopr±dowych - wykonanie kompletnej instalacji gniazd i urz±dzeñ elektrycznych oraz instalacji o¶wietlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego - wykonanie instalacji s³abopr±dowych - wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych towarzysz±cych remontowi instalacji elektrycznych/s³abopr±dowych Ka¿de pomieszczenie, w którym wykonywane bêd± instalacje elektryczne, s³abopr±dowe musi byæ poddane towarzysz±cym pracom budowlanych, instalacyjnym - wykonanie wszelkich prac dla kompletno¶ci instalacji elektrycznych wykonanych w pierwszym i drugim etapie prac modernizacyjnych Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zu¿ycia wody, energii elektrycznej, w wysoko¶ci rycza³towej 2000 z³otych brutto - wykona zabezpieczenie pod³óg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w zwi±zku z realizacj± robót. Zabezpieczenie pod³óg, posadzek winno byæ wykonane z materia³u odpornego na uszkodzenia i zapewniaj±cego w³a¶ciw± ochronê pod³óg, posadzek przez ca³y okres robót - zabezpieczy s±siaduj±ce pomieszczenia przed zapyleniem w zwi±zku z realizacj± robót - na bie¿±co bêdzie utrzymywa³ porz±dek i wykonywa³ prace porz±dkowe - w przypadkach tego wymagaj±cych zapewni zasilanie budynku z agregatu pr±dotwórczego - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzêtu - wyniesienie mebli i wyposa¿enia ponowne wniesienie, zabezpieczenie foli± - wykona profesjonalne prace porz±dkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprz±tanie - pomieszczenie gotowe do u¿ytkowania). - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady, w tym ¼ród³a ¶wiat³a - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzêdowe przewidziane przepisami, w tym odbiory operatora systemu dystrybucji/sprzeda¿y energii elektrycznej - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzêdy, instytucje, w³a¶cicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., w tym koszty operatora systemu dystrybucji/sprzeda¿y energii elektrycznej - przeka¿e: dokumentacjê powykonawcz±, wszelkie atesty na materia³y i urz±dzenia, - wykona tymczasowe zaplecze budowy, zaplecze magazynowe i sprzêtowe oraz zapewni toalety przeno¶ne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiaj±cego na terenie placówki - do usuwania gruzu zastosuje specjalny rêkaw, rynnê Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w nastêpuj±cych opracowaniach: - przedmiar robót - za³±cznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - za³±cznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - za³±cznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, ¿e wykonawcy mog± zaproponowaæ inne ni¿ wyszczególnione w dokumentacji rozwi±zania z zachowaniem odpowiednich równowa¿nych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osi±gniêcia oczekiwanej funkcjonalno¶ci ca³ego uk³adu bêd±cego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnieñ. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesiêcy, max. 72 miesi±ce licz±c od dnia koñcowego odbioru robót, Wymagany termin rêkojmi: min. 36 miesiêcy, max. 72 miesi±ce licz±c od dnia koñcowego odbioru robót. Zamawiaj±cy wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rêkojmi by³ taki sam. Zamawiaj±cy dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcê (przed z³o¿eniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objêtego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiaj±cym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materia³y, urz±dzenia oraz wyposa¿enie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzglêdniæ specyfikê pracy w czynnych obiektach o¶wiatowych. c) wykonywanie robót jest mo¿liwe od poniedzia³ku do pi±tku, od godziny 7.00 do godziny 16.00. d) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy wymaga zgody zamawiaj±cego. e) wykonywanie robót musi byæ tak prowadzone, aby by³a zapewniona ci±g³o¶æ pracy placówki f) g³o¶ne prace mog± byæ wykonywane w takim czasie aby nie utrudniaæ funkcjonowania placówki - termin wykonywania tych prac winien byæ uzgodniony z placówk± przed ich rozpoczêciem g) prace zwi±zane z wykonawstwem robót winny byæ tak prowadzone, aby zawsze by³ mo¿liwy wjazd na teren szko³y dla pracowników szko³y i osób trzecich


II.4) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45400000-1,

45311100-1,

45311200-2,

45314000-1

II.5) Okres na jaki zosta³a zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 18/08/2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/07/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany okre¶lona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: modernizacja instalacji elektrycznych wraz z pracami Termin zakoñczenia przedmiotu umowy: 18.08.2017 r. Wynagrodzenie za przedmiotu zamówienia strony ustalaj± na kwotê 102560,98/126 150,00 z³otych netto/brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W zwi±zku z konieczno¶ci± wykonania robót nieujêtych w zakresie umowy zawartej w dniu 20.04.2017 r., niemo¿liwych do przewidzenia w chwili wszczêcia postêpowania, na podstawie protoko³u konieczno¶ci, kosztorysu ofertowego oraz wzajemnego porozumienia stron, w oparciu o paragraf 12 ust. 2 pkt 11) umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.