eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA DLA POTRZEB ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWLANYCH I ODZIEŻOWYCH W TCZEWIE W RAMACH PROJEKTU PT. "POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH POWIATU TCZEWSKIEGO - POPRZEZ PRACE BUDOWLANE I DOPOSAŻENIE"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-24

Ogłoszenie nr 500017901-N-2017 z dnia 24-08-2017 r.

Powiat Tczewski: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA DLA POTRZEB ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWLANYCH I ODZIEŻOWYCH W TCZEWIE W RAMACH PROJEKTU PT. "POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH POWIATU TCZEWSKIEGO - POPRZEZ PRACE BUDOWLANE I DOPOSAŻENIE"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych powiatu tczewskiego - poprzez prace budowlane i doposażenie", Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 4, Działanie 4.1 - Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518276-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Tczewski, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Piaskowa 2, 83110 Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 587 734 800, e-mail starostwo@powiat.tczew.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): powiat.tczew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA DLA POTRZEB ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWLANYCH I ODZIEŻOWYCH W TCZEWIE W RAMACH PROJEKTU PT. "POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH POWIATU TCZEWSKIEGO - POPRZEZ PRACE BUDOWLANE I DOPOSAŻENIE"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.16.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia w pięciu częściach, jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia: 2.1.1 część 1 zamówienia - Meble, w tym: 1) biurko duże (1 szt.) 2) biurko pod komputer (50 szt.) 3) krzesło biurowe (25 szt.) Kody zamówienia wg CPV: 39100000-3 Meble 39134000-0 Meble komputerowe 2.1.2 część 2 zamówienia - Zestaw klocków architektonicznych - 2 komplety Kody zamówienia wg CPV: 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 37000000-8 Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 2.1.3 część 3 zamówienia - Narzędzia budowlane, w tym: 1) młotek murarski ( 1 szt.) 2) młotek gumowy (1 szt.) 3) zestaw kielni ze stali nierdzewnej (1 kpl) 4) przedłużacz elektryczny (4 szt.) 5) komplet pac (1 kpl) 6) ruletka geodezyjna (2 szt.) 7) poziomnica o dł. 60 cm (1 szt.) 8) poziomnica o dł. 120 cm (1 szt.) 9) poziomnica o dł. 200 cm (1 szt.) 10) zestaw: pion murarski ze sznurkiem traserskim (2 szt.) 11) przymiar liniowy (3 szt.) 12) łata niwelacyjna (1 szt.) Kod zamówienia wg CPV: 44510000-8 Narzędzia 2.1.4 część 4 zamówienia - Sprzęt pomiarowy, w tym: 1) niwelator optyczny (1 szt.) 2) statyw do niwelatora (1 szt.) 3) stożek pomiarowy do badania konsystencji zaprawy (1 szt.) 4) elektryczna wstrząsarka z sitami (1 szt.) 5) waga laboratoryjna (1 szt.) 6) dalmierz laserowy (2 szt.) Kody zamówienia wg CPV: 38410000-2 Przyrządy pomiarowe 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 2.1.5 część 5 zamówienia - Sprzęt multimedialny / ICT, w tym: 1) projektor multimedialny z uchwytem sufitowym (1 szt.) 2) projektor multimedialny (6 szt.) 3) zestaw głośników (6 szt.) 4) zestaw nagłośnieniowy (1 kpl) 5) ekran elektryczny (1 szt.) 6) wizualizer (7 szt.) 7) tablica interaktywna (2 szt.) Kody zamówienia wg CPV: 32340000-8 Mikrofony i głośniki 38652100-1 Projektory 38653400-1 Ekrany projekcyjne 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 32322000-6 Urządzenia multimedialne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry poszczególnych pozycji, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na pięć części i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. UWAGA: Zapisu zdania pierwszego pkt 2.2 SIWZ Wykonawca nie może rozumieć w ten sposób, jakoby mógł złożyć ofertę obejmującą jedynie część asortymentu w ramach jednej części zamówienia. 2.3 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanych w ramach projektu pt. "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych powiatu tczewskiego - poprzez prace budowlane i doposażenie", Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 4, Działanie 4.1 - Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych. 2.4 Zakupiony sprzęt będzie wyposażeniem Zespołu Szkół Budowlanych i Odzieżowych im. Henryka Sienkiewicza w Tczewie, ul. Bałdowska 19. 2.5 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 2.6 Zamawiający wymaga, aby w ofercie (Formularzu ofertowym - Załączniku Nr 1 do SIWZ) podać cenę brutto danej części zamówienia oraz ceny poszczególnych pozycji w danej części. 2.7 Warunki realizacji przedmiotu umowy: 2.7.1 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony wad i uszkodzeń oraz dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2.7.2 Przedmiot zamówienia (w przypadku sprzętu i urządzeń elektronicznych - o ile dotyczy) powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) potrzebne do uruchomienia i pracy sprzętu oraz jego celu, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów. 2.7.3 Wykonawca będzie dostarczać sprzęt w oryginalnych opakowaniach producenta. 2.7.4 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia w odpowiedniej ilości - po uprzednim ustaleniu z odbiorcą dokładnego terminu dostawy - na własny koszt i ryzyko. 2.7.5 Wykonawca, wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć w języku polskim: instrukcje obsługi, karty katalogowe sprzętu, karty gwarancyjne, protokół przekazania. 2.8 Wykonawca udzieli min. 24 m-cy gwarancji na dostarczony sprzęt. UWAGA: Zadeklarowany okres udzielonej gwarancji ponad wymagane 24 m-cy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określone w Rozdziale 13 niniejszej SIWZ. 2.9 Informacje dodatkowe dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia: 2.8.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, zobowiązany będzie do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego. 2.8.2 Zamawiający zaznacza, iż współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. 2.10 Informacje o podwykonawcach: 2.9.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu ofertowym) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2.9.2 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 38652100-1


Dodatkowe kody CPV: 32340000-8, 38653400-1, 30230000-0, 32322000-6, 39100000-3, 39134000-0, 39162110-9, 37000000-8, 44510000-8, 38410000-2, 38000000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Meble

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11060.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mebel Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@jtmebel.pl
Adres pocztowy: ul.Gdańska 45
Kod pocztowy: 83-300
Miejscowość: Kartuzy
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14994.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14994.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14994.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zestaw klocków architektonicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1049.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MERAZET S.A.
Email wykonawcy: przetargi@merazet.pl
Adres pocztowy: ul. Krauthofera 36
Kod pocztowy: 60-203
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1330.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1330.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1330.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Narzędzia budowlane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1377.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MERAZET S.A.
Email wykonawcy: przetargi@merazet.pl
Adres pocztowy: ul. Krauthofera 36
Kod pocztowy: 60-203
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1424.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1424.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1424.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Sprzęt multimedialny/ICT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33829.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber
Email wykonawcy: biuro@zuber.pl
Adres pocztowy: ul.Krakowska 29C
Kod pocztowy: 50-424
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44722.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44722.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44722.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.