eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewWyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Karczew w ramach projektu Kreatywny uczeń - innowacyjna szkoła

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-24

Ogłoszenie nr 500017829-N-2018 z dnia 24-01-2018 r.

Gmina Karczew: Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Karczew w ramach projektu Kreatywny uczeń - innowacyjna szkoła

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Oś Priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałania 10.1.2 Edukacja ogólna w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609550-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Karczew, Krajowy numer identyfikacyjny 1326922600000, ul. ul. Warszawska 28, 05480 Karczew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7806516, 780 76 41, e-mail przetargi@karczew.pl, faks 227 806 536.
Adres strony internetowej (url): www.karczew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Karczew w ramach projektu Kreatywny uczeń - innowacyjna szkoła

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.18.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, wraz z transportem i wniesieniem do 4 placówek oświatowych, sprzętu dydaktycznego w ramach realizowanego projektu pn.: "Kreatywny uczeń - innowacyjna szkoła", nr https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=6bcb6e2... 4 z 20 31.10.2017, 10:17 RPMA.10.01.02-14-8062/17, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałania 10.1.2 Edukacja ogólna w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. 2. Sprzęt dydaktyczny dedykowany jest do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Karczew, powiat otwocki tj.: Szkoła Podstawowa nr 2 w Karczewie, Szkoła Podstawowa w Glinkach, Szkoła Podstawowa w Sobiekursku, Szkoła Podstawowa w Otwocku Wielkim. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: 1) Część 1: IT - komputer przenośny (zgodnie z tabelą w załączniku nr 1 do OPZ - Lista zakupów, poz. 1-5) 2) Część 2: IT Zestawy multimedialne (zgodnie z tabelą w załączniku nr 1 do OPZ - Lista zakupów, poz. 1) 3) Część 3: Mapy, globusy, przewodniki, atlasy (zgodnie z tabelą w załączniku nr 1 do OPZ - Lista zakupów, poz. 1-4) 4) Cześć 4: Pomoce matematyka (zgodnie z tabelą w załączniku nr 1 do OPZ - Lista zakupów, poz. 1-13) 5) Część 5: Przyrządy do pomiarów i wykonywania doświadczeń (zgodnie z tabelą w załączniku nr 1 do OPZ - Lista zakupów, poz. 1-4)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162000-5


Dodatkowe kody CPV: 39162110-9, 39162100-6, 48190000-6, 38000000-5, 22114300-5, 37524100-8, 30213100-6, 32340000-8, 48000000-8, 38652100-1, 38653400-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: :CZĘŚĆ 1 (zgodnie z tabelą w załączniku nr 1 do OPZ - Lista zakupów, poz. 1-5)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116341.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALLTECH Sp. j
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 33
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119038.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119038.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125981.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: :CZĘŚĆ 2 (zgodnie z tabelą w załączniku nr 1 do OPZ - Lista zakupów, poz. 1)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14634.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALLTECH Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 33
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22400.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22400.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22400.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: CZĘŚĆ 3 (zgodnie z tabelą w załączniku nr 1 do OPZ - Lista zakupów, poz. 1-4)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 1 - brak ofert

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: CZĘŚĆ 4 (zgodnie z tabelą w załączniku nr 1 do OPZ - Lista zakupów, poz. 1-13)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 1 - brak ofert

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: CZĘŚĆ 5 (zgodnie z tabelą w załączniku nr 1 do OPZ - Lista zakupów, poz. 1-4)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Art. 93 ust. 1 pkt 1 - brak ofert

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.