To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-24
Ogłoszenie nr 500017820-N-2018 z dnia 24-01-2018 r.
Ochotnicze Hufce Pracy Podkarpacka Wojewódzka Komenda w Rzeszowie: Dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Iwoniczu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635405-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ochotnicze Hufce Pracy Podkarpacka Wojewódzka Komenda w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 103697400000,
ul. al. Piłsudskiego
31,
35074
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
17 852 39 10, e-mail
podkarpacka@ohp.pl, faks
17 852 39 10.
Adres strony internetowej (url): http://podkarpacka.ohp.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej podległa MRPiPS
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Iwoniczu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):60/PWK/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Iwoniczu. 2.Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Iwoniczu, ul. Zadwór 5, 38 - 440 Iwonicz 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części zamówienia: Część 1 Dostawa nabiału, Część 2 Dostawa artykułów spożywczych, Część 3 Dostawa owoców i warzyw, Część 4 Dostawa mięsa i wędlin, Część 5 Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych, Część 6 Dostawa ryb i mrożonek, Część 7 Dostawa artykułów konserwowych - przetworzonych. 4.Szczegółowy wykaz artykułów żywnościowych zawierają Formularze cenowe stanowiące załącznik nr 1.1. - 1.7. do SIWZ. 5.Oferowane artykuły żywnościowe muszą spełniać poniższe wymagania jakościowe: - muszą spełniać normy w żywieniu zbiorowym w stołówkach szkolnych, - posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu i użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami (normy HACCP), - mieć odpowiedni termin przydatności do spożycia, - posiadać jak najwyższą jakość, tj. I gatunek, świeży, bez przebarwień i uszkodzeń fizycznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15131130-5, 15500000-3, 15800000-6, 15200000-0, 15229000-9, 03220000-9, 15331170-9, 15810000-9, 15100000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa nabiału |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50652.17
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzeniowe "Inex" Spółka z o.o., ,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51792.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33478.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzeniowe "Inex" Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29646.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa owoców i warzyw |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu o udzielenie zamówienia w części 3 nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56521.74
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "OLIMPEK" Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75269.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 5 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu o udzielenie zamówienia w części 5 nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa ryb i mrożonek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29565.22
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jawit A. i J. Białas, L. i.W. Lampara Sp. J.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14107.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa artykułów konserwowych - przetworzonych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14956.52
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzeniowe "Inex" Spółka z o.o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12071.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Odnowienie licencji urządzenia FortiGate UTM 100E na okres 1 roku, licencja Enterprise.
- Dostawa weterynaryjnych urządzeń medycznych oraz weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynku nr 1 oraz budynku nr 2 w Wysokiej Głogowskiej (zamówienie z podziałem na 2 części)
- "Rekrutacja kandydatów na kierunek English Division of Medicine"
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IV
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- Dostawa mięsa i wędlin do Zakładu Karnego w Koronowie
- dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich na II półrocze 2025 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy.
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.