Ogłoszenie z dnia 2018-01-23
Ogłoszenie nr 500017251-N-2018 z dnia 23-01-2018 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi: Usługa monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych i instalacji przeciwpożarowych zainstalowanych w budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Łodzi i w obiektach podległych Placówek Terenowych zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 627195-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 01251326200124,
ul. ul. Żeligowskiego
32/34,
90-643
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 6650710, e-mail
lodz@krus.gov.pl, faks
42 6332346.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl, zakładka: zamówienia publiczne, postępowania podlegające ustawie Pzp
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytucja ubezpieczenia społecznego rolników
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych i instalacji przeciwpożarowych zainstalowanych w budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Łodzi i w obiektach podległych Placówek Terenowych zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):0900.OP.261.1.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych i instalacji przeciwpożarowych zainstalowanych w budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Łodzi i w obiektach podległych Placówek Terenowych zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego w podziale na trzy części zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na jedną lub więcej części zamówienia. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części: 1) I część zamówienia - dotyczy Oddziału Regionalnego w Łodzi i Placówek Terenowych w: Brzezinach, Łowiczu i Zgierzu, 2) II część zamówienia - dotyczy Placówek Terenowych w: Tomaszowie Mazowiecki, Opocznie, Piotrkowie Trybunalskim i Radomsku, 3) III część zamówienia - dotyczy Placówek Terenowych w: Zduńskiej Woli, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Poddębicach, Sieradzu, Wieluniu i Wieruszowie. 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ - Wzór umowy. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie patrolu interwencyjnego oraz konserwacji i naprawy zainstalowanych w budynkach elektronicznych systemów alarmowych antywłamaniowych, przeciwpożarowych i instalacji przeciwpożarowych były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późniejszymi zmianami). 6. Zatrudnienie powinno trwać co najmniej przez okres realizacji zamówienia. 7. Wymóg określony w pkt 5 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. 8. Umowy o podwykonawstwo zawierane przez Wykonawcę celem realizacji przedmiotu za-mówienia w zakresie usługi muszą zawierać stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 5. 9. W trakcie realizacji umowy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca oraz podwykonawcy zobowiązani będą do przedkładania wykazu osób zatrudnionych i tych, którzy będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, wykonujących usługi. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia oraz zastosowania sankcji opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy. 11. Szczegółowe informacje w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia niniejszego wymagania zawarte są w Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79711000-1
Dodatkowe kody CPV: 50800000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługa monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych i instalacji przeciwpożarowych zainstalowanych w budynku OR KRUS w Łodzi i w obiektach PT KRUS: Brzezinach, Łowiczu i Zgierzu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31210.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKOTRADE Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36840.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługa monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych i instalacji przeciwpożarowych, zainstalowanych w obiektach PT KRUS w: Tomaszowie Mazowieckim, Opocznie, Piotrkowie Trybunalskim, Radomsku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43630.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKOTRADE Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36840.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Usługa monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych i instalacji przeciwpożarowych, zainstalowanych w obiektach PT KRUS w: Zduńskiej Woli, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Poddębicach, Sieradzu, Wieluniu i Wieruszowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73840.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKOTRADE Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
86965.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu "Smaki Gastronomika" - II
- Zakup serwera z systemem operacyjnym i licencjami dostępowymi
- Świadczenie usługi utrzymania czystości i higieny w obiekcie pływalni MOSiR w Łodzi w 2026 r. - pływalnia "Wodny Raj" przy ul. Wiernej Rzeki 2
- Świadczenie usługi drukowania i sukcesywnych dostaw druków na potrzeby Miejskiego Ośrodka pomocy Społecznej w Łodzi
- "Usługa wykonania gadżetów promocyjnych".
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przygotowywanie i dostarczanie śniadań i dwudaniowych obiadów dla DDP w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB, MIENIA I OBIEKTÓW PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
- Naprawa polowego sprzętu kwaterunkowego na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Stała bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia GWDY sp. z o.o. w Pile
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (...).
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w branży elektrycznej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Usługi konserwacji sieci wodociągowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.