eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgorzewoBudowa łącznika wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w ramach I Etapu inwestycji obejmującej rozbudowę bazy budynkowej w Zespole Szkół Zawodowych w Węgorzewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-23

Ogłoszenie nr 500017045-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.

Powiat Węgorzewski: Budowa łącznika wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w ramach I Etapu inwestycji obejmującej rozbudowę bazy budynkowej w Zespole Szkół Zawodowych w Węgorzewie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: "Wyższy standard edukacji - lepsza jakość życia lokalnych społeczności - rozbudowa infrastruktury kształcenia zawodowego w Powiecie Węgorzewskim" dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543857-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Węgorzewski, Krajowy numer identyfikacyjny 51963459100000, ul. ul. 3 Maja , 11600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 874 270 960, e-mail starostwo@powiatwegorzewski.pl, faks 874 270 961.
Adres strony internetowej (url): www.powiatwegorzewski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa łącznika wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w ramach I Etapu inwestycji obejmującej rozbudowę bazy budynkowej w Zespole Szkół Zawodowych w Węgorzewie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WŚBI.042.3.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa bazy budynkowej w Zespole Szkół Zawodowych w Węgorzewie. W ramach projektu zrealizowany zostanie I Etap inwestycji, obejmujący budowę łącznika wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (przyłącze kanalizacji deszczowej, przyłącze wodne, kanalizacja sanitarna, przebudowa sieci elektrycznej oraz zagospodarowanie terenu). Przedmiotowe zamówienie nie obejmuje budowy sali gimnastycznej. 2. Nowy budynek posadowiony będzie od strony północno-wschodniej istniejącego budynku szkolnego. Pierwsza i druga kondygnacja łącznika będzie skomunikowana z kondygnacjami istniejącego budynku szkolnego. Budynek będzie zasilany w wodę z miejskiego wodociągu, kanalizacja sanitarna oraz burzowa podłączona będzie do istniejących sieci kanalizacyjnych. Szkoła posiada własną kotłownię gazową; w ramach projektu nowowybudowany obiekt będzie podłączony do istniejącej instalacji co. 3. Projektowany budynek łącznika posiada powierzchnię zabudowy 385,60 m2; powierzchnia użytkowa - 641,48 m2; kubatura - 3383,80 m3. 4. Projekt pn.: "Wyższy standard edukacji - lepsza jakość życia lokalnych społeczności - rozbudowa infrastruktury kształcenia zawodowego w Powiecie Węgorzewskim" dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 5. Zgodnie z art. 31 Ustawy pzp, przedmiot niniejszego zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz "erraty do dokumentacji projektowej", zwanych w dalszej części niniejszej SIWZ "dokumentacją techniczną", lub "dokumentacja projektową", która stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 6. Dokumentacja techniczna może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie; operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego pod kątem jakości, trwałości itp. Wszelkie towary określone w dokumentacji technicznej za pomocą źródła pochodzenia czy nazwami producentów określają jedynie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe. Posługiwanie się nazwami produktów/ urządzeń/ producentów, ma charakter wyłącznie przykładowy; dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji. Zgodnie z art.29 ust. 3 Ustawy pzp, dopuszcza się składanie ofert równoważnych. W przypadku, gdy wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być załączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, by Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć czy zproponowane rozwiązania są równoważne. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - sprawowanie nadzoru nad brygadą robotników, organizacja i koordynacja pracy podległych pracowników, rozliczanie pracowników z przepracowanych godzin, koordynacja i ustalenia robót z kierownictwem, kontrola nad powierzonym mieniem przedsiębiorstwa oraz kontrola przestrzegania zasad BHP. 8. Zamawiający przewiduje odbiory i płatności częściowe - 4 transze. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w integralnych załącznikach do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1784961.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o .o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konstytucji 3 Maja 1A
Kod pocztowy: 19-500
Miejscowość: Gołdap
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2195502.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2195502.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2890000.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.