eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marki › Remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego przy ul. Pułaskiego 22 w Markach



Ogłoszenie z dnia 2017-08-23

Ogłoszenie nr 500017014-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.

Gmina Miasto Marki-Zakład Usług Komunalnych: Remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego przy ul. Pułaskiego 22 w Markach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500003089-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Marki-Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 14123709800000, ul. ul. Lisa Kuli 3, 05270 Marki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 813 373, e-mail komunalny@marki.pl, faks 227 811 101.
Adres strony internetowej (url): bip.marki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego przy ul. Pułaskiego 22 w Markach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.WR.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót a) W zakresie robót ogólnobudowlanych wewnętrznych : odemontaż boazerii z sufitów piętra i wykonanie zabudowy z płyt GK odemontaż boazerii ze ścian klatki i korytarzy parteru z naprawą tynków owymiana stolarki drzwiowej z poszerzeniem otworów drzwiowych do łazienki i na korytarzu owymiana skrzydeł drzwiowych pozostałych drzwi i malowanie ościeżnic omontaż wyłazu na strych ze składanymi schodkami opodział holu na piętrze ścianką GK owymiana posadzki na korytarzach parteru i w łazienkach owymiana glazury w łazience i kuchni oremont posadzki z mozaiki drewnianej w pokoju gościnnym na parterze i schodów drewnianych oskrobanie farb ze ścian i sufitów , przetarcie tynków i pomalowanie opomalowanie krat okiennych i balustrad owykonanie zabudowy szafkowej w kuchni b) W zakresie robót sanitarnych : owykonanie nowej instalacji ciepłej wody i cyrkulacji od pieca do łazienki i kuchni owykonanie nowej instalacji wody zimnej w łazience i kuchni owymiana podejść wody i kanalizacji do wszystkich urządzeń sanitarnych omontaż nowych urządzeń sanitarnych c) W zakresie instalacji centralnego ogrzewania : owymiana podejść do grzejników (dostosowanie gałązek do nowych grzejników) omontaż grzejników aluminiowych członowych ouzupełnienie zaworów omontaż kompletnej kotłowni z piecem gazowym kondensacyjnym min 24 KW jednofunkcyjnym z zamkniętą komorą spalania wiszącym oraz zasobnikiem ciepłej wody i systemem odprowadzenia spalin osprawdzenie szczelności istniejącej instalacji gazowej, ewentualna naprawa i sporządzenie protokołu oodbiory kominiarskie systemu odprowadzania spalin i wentylacji i sporządzenie protokołu d) W zakresie robót elektrycznych : omontaż opraw elektrycznych owymiana osprzętu elektrycznego (gniazd, łączników) w całym budynku owykonanie wypustów na dodatkowe gniazda i oprawy osprawdzenie i pomiary całej instalacji elektrycznej w budynku, ewentualne usunięcie usterek i sporządzenie protokołu e) W zakresie robót budowlanych zewnętrznych: oWymiana furtki w ogrodzeniu od ul. Pułaskiego oUzupełnienie ogrodzenia z siatki 7,50 mb oWymiana skrzynki gazowej licznikowej 80x60x25cm oSprawdzenie i uszczelnienie obróbki komina na dachu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45432100-5, 45431000-7, 45442100-8, 45421000-4, 45332000-3, 45331100-7, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 91139.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. INS- BUD S.C. Zbigniew Sasin, Henryk Laskowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Graniczna 13D
Kod pocztowy: 05-270
Miejscowość: Marki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 92592.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92592.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 92592.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z powołanym przepisem, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki - w przypadku gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. 1)W przeprowadzonym przez Zamawiającego postępowaniu WZP.271.25.2017 na nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym ww. postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. 2)Pierwotne warunki zamówienia określone wprowadzonych postępowaniach nie zostały zmienione. W związku z powyższym wszystkie przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki zostały spełnione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.