Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i wdrożenie platformy wysokiej dostępności wraz z systemem ochrony danych z kopią zapasową off-line wraz ze szkoleniem i wsparciem technicznym administratorów infrastruktury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Marki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
1.5.2.) Miejscowość: Marki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-270
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia2@marki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i wdrożenie platformy wysokiej dostępności wraz z systemem ochrony danych z kopią zapasową off-line wraz ze szkoleniem i wsparciem technicznym administratorów infrastruktury
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a1052a0-374c-448b-aa3c-e0e29563e94c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045877/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i wdrożenie platformy wysokiej dostępności wraz z systemem ochrony danych z kopią zapasową off-line
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany jest ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://marki.logintrade.net/zapytania_email,196824,427e7f3a693e0fae7c6d57931736b264.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://marki.logintrade.net/zapytania_email,196824,427e7f3a693e0fae7c6d57931736b264.html
Dopuszcza się komunikację między Zamawiającym a Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej zamowienia2@marki.pl. Zapis ten nie dotyczy złożenia oferty.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://marki.logintrade.net/zapytania_email,196824,427e7f3a693e0fae7c6d57931736b264.html Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Szczegóły określa XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.17.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie platformy wysokiej dostępności wraz z systemem ochrony danych z kopią zapasową off-line.
Serwery x86 do budowy klastra HA
Serwer do instalacji wirtualizatora ESXi vSphere - 2 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że: posiada zdolność zawodową (wiedza i doświadczenie), to jest dysponuje osobami, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia wymagane przepisami prawa odpowiednie do zakresu wykonywanych przez te osoby czynności:— Inżynier z certyfikatem Designing and Deploying Microsoft Exchange Server 2016 lun nowszym;
— Inżynier z certyfikatem VMWare Certified Advanced Professional 2022 lub nowszym;
— jedna osoba posiadająca przynajmniej jeden z certyfikatów określonych w rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz.U.2018 poz. 1999) lub będącego audytorem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy PN-ISO/IEC 27001 oraz certyfikat techniczny w zakresie projektowanie platform serwerowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują wykaz osób (o których mowa w rozdziale VIII pkt. 2 ppkt 1 SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1) zestawienie sprzętu – załącznik do formularza ofertowego;
2) zestawienie oprogramowania – załącznik do formularza ofertowego
3) dokument potwierdzający wyprodukowanie serwera zgodnie z normą ISO-9001:2015, ISO-50001 oraz ISO-14001;
4) deklaracja CE dla serwera;
5) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku;
6) oświadczenie Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta;
7) autoryzacja autoryzowanego Partnerstwa Vmware;
8) autoryzacja Autoryzowanego Partnerstwa producenta zaproponowanych serwerów.
9) Certyfikat Audytora wiodącego PN-ISO/IEC 27001:2022 lub wymieniony w rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r
10) Potwierdzenie, że oferowany serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows Server 2019, Microsoft Windows Server 2022.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) zestawienie sprzętu – załącznik do formularza ofertowego;2) zestawienie oprogramowania – załącznik do formularza ofertowego
3) dokument potwierdzający wyprodukowanie serwera zgodnie z normą ISO-9001:2015, ISO-50001 oraz ISO-14001;
4) deklaracja CE dla serwera;
5) wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku;
6) oświadczenie Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta;
7) autoryzacja autoryzowanego Partnerstwa Vmware;
8) autoryzacja Autoryzowanego Partnerstwa producenta zaproponowanych serwerów.
9) Certyfikat Audytora wiodącego PN-ISO/IEC 27001:2022 lub wymieniony w rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r
10) Potwierdzenie, że oferowany serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows Server 2019, Microsoft Windows Server 2022.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
Oferta składa przez Spółki cywilne jest traktowana, jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 58 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców (konsorcjantów), którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy.2. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.
3. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa §9 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://marki.logintrade.net/zapytania_email,196824,427e7f3a693e0fae7c6d57931736b264.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-05 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-04
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których (poza okolicznościami wskazanymi w art. 108 ust. 1) zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.INNE PRZETARGI Z MAREK
- Budowa oświetlenia drogowego przy ulicy Wołyńskiej, Laudańskiej i Rocha Kowalskiego (w podziale na części)
- Zakup i wdrożenie platformy wysokiej dostępności wraz z systemem ochrony danych z kopią zapasową off-line wraz ze szkoleniem i wsparciem technicznym administratorów infrastruktury
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Doposażenie w instalację klimatyzacji budynku Przedszkola Publicznego nr 1 w Markach, ul. Okólna 34"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej drogi gminnej ul. Poznańskiej etap II
- Rozbudowa drogi ul. Małachowskiego do ul. Projektowanej wraz ze skrzyżowaniem oraz rozbudowa drogi ul. Projektowanej od ul. Małachowskiego do al. Marsz. J. Piłsudskiego w zakresie budowy oświetlenia.
- Budowa i rozbudowa drogi gminnej ulicy Żeromskiego na odcinku od ul. Skrzetuskiego do ul. Sosnowej w Markach wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
więcej: przetargi w Markach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i wdrożenie platformy wysokiej dostępności wraz z systemem ochrony danych z kopią zapasową off-line wraz ze szkoleniem i wsparciem technicznym administratorów infrastruktury
- Dostawa sprzętu do Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach oraz jednostek organizacyjnych w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Golub-Dobrzyń"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania biurowego i serwerowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku realizowanego w 8 częściach
- Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1 Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem Zadanie 2 - Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS, UPS RACK)
więcej: Serwery sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.