eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźBudowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Bełchatowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-23

Ogłoszenie nr 500016777-N-2018 z dnia 23-01-2018 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi: Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Bełchatowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622869-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 01251326200124, ul. ul. Żeligowskiego 32/34, 90-643 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 6650710, e-mail lodz@krus.gov.pl, faks 42 6332346.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl, zakładka: zamówienia publiczne, postępowania podlegające ustawie Pzp

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytucja ubezpieczenia społecznego rolników

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Bełchatowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

0900.OP.261.1.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą "Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Bełchatowie" w zakresie opisanym w niniejszym dokumencie. 2. Zadanie inwestycyjne realizowane będzie na terenie działek budowlanych nr 255/3, 255/4, 255/11, 263/3, 263,4, 263/10, 264/3, 264/4, 264/9, 266/8, 266/9, 266/15, położonych w Obrębie 8 w Bełchatowie przy ul. Wyspiańskiego 19. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja obejmująca: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt wykonawczy (tom I - IV), 3) Załącznik nr 3 do SIWZ - Przedmiary robót, 4) Załącznik nr 4 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 5) Załącznik nr 6 do SIWZ - Pozwolenie na budowę nr 1243.2017, wydane przez Starostę Bełchatowskiego w dniu 20.10.2017 r., 6) Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, obowiązującymi przepisami prawa i postanowieniami umowy. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający określa w §6 ust. 1 wzoru umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, które mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. 6. Wymóg powyższy nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót oraz innych osób, które wykonują czynności nie polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późniejszymi zmianami). 7. Wymóg określony w pkt 5 dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. 8. Umowy o podwykonawstwo zawierane przez Wykonawcę celem realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych i usług muszą zawierać stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 5. 9. W trakcie realizacji umowy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, Wykonawca oraz podwykonawcy i dalsi podwykonawcy zobowiązani będą do przedkładania wykazu osób zatrudnionych i tych, którzy będą zatrudnieni, na podstawie umowy o pracę, wykonujących roboty budowlane i usługi. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia oraz zastosowania sankcji opisanych w Załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy. 11. Szczegółowe informacje w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia niniejszego wymagania zawarte są w Załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy. 12. Przedmiot zamówienia dotyczy potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 13. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Działki budowlane nr 255/3, 255/4, 255/11, 263/3, 263,4, 263/10, 264/3, 264/4, 264/9, 266/8, 266/9, 266/15, położone w Obrębie 8 w Bełchatowie, są nieogrodzone i dostępne od ulic Wyspiańskiego i Kątnej. 14. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia z wyjątkiem wyposażenia (w tym meble) określonego w Załączniku nr 15 do SIWZ - "Kosztorys nakładczy Bełchatów - KRUS - minimalne wymagania technologiczne mebli i wyposażenia" i "Kosztorys nakładczy Bełchatów - KRUS - Lokalizacja i wycena mebli i wyposażenia" na okres co najmniej 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót, chyba że gwarancja udzielona przez producenta lub dostawcę jest dłuższa. W takim przypadku obowiązuje gwarancja producenta lub dostawcy. Na wyposażenie opisane w Załączniku nr 15 do SIWZ - "Kosztorys nakładczy Bełchatów - KRUS - minimalne wymagania technologiczne mebli i wyposażenia" i "Kosztorys nakładczy Bełchatów - KRUS - Lokalizacja i wycena mebli i wyposażenia" Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45210000-2, 45223300-9, 45231000-5, 45232000-2, 45233120-6, 45260000-7, 45300000-0, 45410000-4, 45421000-4, 45432100-5, 45442100-8, 45450000-6, 39000000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1583944.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ESINVEST Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: biuro@esinvest.com.pl
Adres pocztowy: ul. Westerplatte 6B
Kod pocztowy: 26-300
Miejscowość: Opoczno
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1948251.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1948251.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2199855.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.