To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-23
Ogłoszenie nr 500016755-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.
Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku: Rozbiórka obiektów budowlanych znajdujących się
na działce nr 215/21 obręb Rajkowy gm. Pelpin, powiat tczewski
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542132-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Powstańców Warszawy
28,
83000
Pruszcz Gdański, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 3004841, 3023817, e-mail
Gdansk@anr.gov.pl, faks
583 004 843.
Adres strony internetowej (url): www.anr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka obiektów budowlanych znajdujących się na działce nr 215/21 obręb Rajkowy gm. Pelpin, powiat tczewski
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SOP-250-19/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1 Rozbiórka następujących obiektów budowlanych położonych na działce nr 215/21 obręb Rajkowy (Hilarowo) gmina Pelplin, powiat tczewski, województwo pomorskie: 1) budynek kwarantanny nr inw. 162/195 2) budynek zwierząt padłych nr inw. 166/195 3) budynek bukaciarni nr inw. 158/185 4) budynek bukaciarni nr inw. 160/182B 5) budynek bukaciarni nr inw. 159/182 6) budynek bukaciarni nr inw. 161/182 7) silos kiszonkowy dwukomorowy nr inw. 195/202 8) silos kiszonkowy czterokomorowy nr inw. 194/202 9) zbiornik V3600 m3 nr inw. 198/223B 10) zbiornik na gnojowicę nr inw. 201/223 11) zbiornik na gnojowicę nr inw. 200/223 12) zbiornik na gnojowicę nr inw. 199/223 B 13) zbiornik na kiszonkę nr inw. 177/223 14) kanały c.o. nr inw. 210/224 15) zbiornik na ścieki nr inw. 176/223 16) zbiornik na ścieki nr inw. 178/223 17) myjnia płytowa nr inw. 206/246 18) zbiornik na ścieki nr inw. 689/223 19) zbiornik na ścieki nr inw. 690/223 20) zbiornik na ścieki nr inw. 691/223 21) zbiornik na ścieki nr inw. 692/223 22) zbiornik na ścieki nr inw. 693/223 23) instalacja i sieć wodno-kanalizacyjna nr inw. 185/235 24) instalacja i sieć wodno-kanalizacyjna nr inw. 154/109 25) linia NN oświetlenie nr inw. 187/294 26) linia NN oświetlenie nr inw. 207/260 27) ogrodzenie nr inw. 183/298 28) ogrodzenie nr inw. 1509/298. 1.2 Przedmiot zamówienia został opisany dokładnie w: projekcie rozbiórek, przedmiarze robót, wycenie materiałów z odzysku, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzjach. 1.3 Wytyczne dla Wykonawców: W kosztach oferty oprócz robót zasadniczych należy ująć: 1) poniesienie wszystkich kosztów związanych z odbiorami robót, 2) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp i barier ochronnych, 3) sporządzenie i aktualizacja planu bioz, tablicy budowy i tablicy informacyjnej, 4) koszt wykonania i złożenia dokumentacji geodezyjnej w celu aktualizacji danych ewidencyjnych w odpowiednim ODGiK, 5) koszty uczestniczenia w naradach i odbiorach, 6) koszty utrzymania placu budowy i uporządkowanie terenu po pracach wraz uzyskaniem mediów na czas rozbiórki i prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami, 7) poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego, kosztów zajęć niezbędnych działek sąsiednich - jeśli zajdzie taka potrzeba, 8) koszt ustanowienia kierownika budowy, 9) powiadomienia wszystkich instytucji przed przystąpieniem do prac (dotyczy obiektów zawierających azbest i obiektów z wydanymi pozwoleniami na rozbiórkę), 10) koszt przekazania azbestu oraz transport do składowiska odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami - Zamawiający oczekuje kopii karty przekazania odpadu, 11) Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty w wysokości: 132 751,59 zł brutto za pozyskane materiały z rozbiórek (gruz betonowy, gruz ceglany i złom). 1.4 Warunki techniczne: 1) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym lub opisem technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2) Plac rozbiórki winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. 3) Teren rozbiórki należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp. 4) Za wypadki i szkody powstałe na placu rozbiórki odpowiada Wykonawca. Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych. 5) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisy wynikających z Prawa budowlanego. 6) W czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 7) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobyć na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. 8) Zakres prac obejmować będzie: całkowitą rozbiórkę obiektów wraz z fundamentami, oczyszczenie terenu z gruzu i pozostałości porozbiórkowych oraz usunięcie ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami o odpadach. Teren po rozbiórce winien być wyrównany do poziomu terenu otaczającego. 9) Zakres robót obejmuje również złożenie dokumentacji geodezyjnej w celu aktualizacji danych ewidencyjnych w odpowiednim ODGiK. 10) Przedmiot zamówienia został opisany dokładnie w: projektach rozbiórek, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, wycenie materiałów z odzysku, decyzjach. 11) Na wyżej wymienione prace Zamawiający posiada prawomocne pozwolenia bądź zgłoszenia robót uzyskane od miejscowo odpowiedniego starosty powiatowego. 12) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego zgłaszania zakończonych prac na poszczególnych lokalizacjach. 1.5 Ilości podane w przedmiarach należy traktować pomocniczo. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej i sprawdzenie ilości robót do wykonania ze stanem faktycznym. Za przyjęte ilości z przedmiarów pełną odpowiedzialność ponosi wykonawca. 1.6 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: 1.6.1 Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, w całym okresie realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, osób wykonujących wszelkie czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących czynności opisane w przedmiarze robót. Wymóg ten nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 1.6.2 Dla dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz osób do wykonania czynności wymienionych w ust. 1.6.1 z określeniem czasookresu ich zatrudnienia oraz wymiaru czasu pracy wraz z pisemnym oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji zamówienia. Wykaz wraz z oświadczeniem winien zostać złożony przez Wykonawcę jak i podwykonawców w dniu podpisania umowy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i kopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 1.6.3 W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie 2 dni roboczych od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zamianę Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać wraz z oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji zamówienia. 1.6.4 Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia tożsamości pracownika, wykonującego czynności wskazane w ust. 1.6.1 i sprawdzenie zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań, o których mowa jak wyżej skutkować będzie naliczeniem kar umownych zgodnie z zapisami Projektu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45262660-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
735795.58
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa Tomasz Krzysztof Romański
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
348000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 32% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Modernizacja dachu w budynku przy ul. 10 lutego 2, dachu i schodów zewnętrznych w budynku przy ul. 10 lutego 3 oraz dachu w budynku przy ul. 10 lutego 9 w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Pruszczu Gdańskim przy ul. Jana Matejki 1
- Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego
- Zakup i dostawa zarządzalnych urządzeń sieciowych
- Dostawa wraz z montażem klimatyzatorów w pomieszczeniach Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Pruszczu Gdańskim
- Rozbiórka budynku jałownika wraz z istniejącą infrastrukturą oraz uporządkowanie dz. nr 3/15, obręb Karżnica, miejscowość Rębowo, gmina Potęgowo, powiat słupski, woj. pomorskie
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kotłowni i instalacji gazowej z szafką gazową oraz remont elewacji w budynku szklarni dużej
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Remont śluzy małej - SW Groszowice. Etap III
- Inwestycja odtworzeniowa zabytkowego budynku willa "Grzybowskich" - etap III: wykonanie remontu obiektu wraz z dostosowaniem do nowej funkcji "Centrum Nietoperza"
- Remont ulicy St. Kuczmerowicza w Czempiniu
- "Remont elewacji budynków BKS 2a i 2b" - DPG w Terespolu
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.