To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-18
Ogłoszenie nr 500013502-N-2018 z dnia 18-01-2018 r.
Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Pokoju: Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji warsztatów rękodzielnictwa w ramach realizacji projektu pn. Zachowanie dziedzictwa kulturowego i historycznego poprzez rewaloryzację obiektów zabytkowych w Pokoju i działania edukacyjno- informacyjne w województwie opolskim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zachowanie dziedzictwa kulturowego i historycznego poprzez rewaloryzację obiektów zabytkowych w Pokoju i działania edukacyjno- informacyjne w województwie opolskim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634578-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500078354-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Brak informacji dodatkowych
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Pokoju, Krajowy numer identyfikacyjny 530583327,
ul. 1 Maja
26,
46-034
Pokój, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
+48774693032, e-mail
domkulturypokoj@wp.pl, faks
+48774693080.
Adres strony internetowej (url): www.goksirpokoj.szkolnastrona.pl/bip/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji warsztatów rękodzielnictwa w ramach realizacji projektu pn. Zachowanie dziedzictwa kulturowego i historycznego poprzez rewaloryzację obiektów zabytkowych w Pokoju i działania edukacyjno- informacyjne w województwie opolskim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GOKSIR.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na realizacji 100 "warsztatów rękodzielnictwa". W ramach realizacji warsztatów planuje się podział warsztatów na poszczególne rodzaje zajęć w tym warsztaty: decupage, zajęcia rymarskie, ceramika oraz scrapbooking. Realizacja warsztatów jest współfinansowana w ramach realizacji Projektu "Zachowanie dziedzictwa kulturowego i historycznego poprzez rewaloryzację obiektów zabytkowych w Pokoju i działania edukacyjno -informacyjne w województwie opolskim" w ramach Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju. Warsztaty rękodzielnictwa 100 spotkań: w tym 25 warsztatów decupage, 25 warsztatów rymarskich, 25 warsztatów ceramiki, 25 warsztatów scrapbooking. Wymagane jest, aby każde spotkanie warsztatowe trwało nie krócej niż 8h w trakcie których w warsztatach wezmą udział 3 grupy liczące do 10 osób, średnio warsztat na grupę powinien trwać nie krócej niż 2,5h i dodatkowo 30 min to czas doliczony na przygotowanie stanowisk na warsztaty. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 1.Realizacja 25 warsztatów decupage w okresie od I.2018 do VI.2019 2.Realizacja 25 warsztatów rymarskich w okresie od I.2018 do VI.2019 3.Realizacja 25 warsztatów ceramicznych w okresie od I.2018 do VI.2019 4.Realizacja 25 warsztatów scrapbookingu w okresie od I.2018 do VI.2019 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia: Uszczegółowiony opis przedmiotu z rozbiciem na części zamówienia : I- Warsztaty decupage, a) Termin realizacji: od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: I.2018 odbędą się 4 warsztaty, VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019 jeden warsztat. b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy. c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do zrekrutowanej grupy uczestników d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu. e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela f) Konieczność zapoznania się z Projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów II- Warsztaty rymarskie a) Termin realizacji: od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: I.2018 odbędą się 4 warsztaty, VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019 jeden warsztat. b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy. c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do grupy uczestników d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu. e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela f) Konieczność zapoznania się z projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów g) Wymagania co do prowadzania warsztatów rymarskich: wykonywanie 100% ręcznego szycia ze skóry bydlęcej III- Warsztaty ceramiki a) Termin realizacji: od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: I.2018 odbędą się 4 warsztaty, VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019 jeden warsztat. b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy. c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do grupy uczestników d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu. e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela f) Konieczność zapoznania się z projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów g) Wymagane prowadzanie warsztatów ceramicznych wraz z wypaleniem wykonanych prac (wymagane wyposażenie). IV- Warsztaty scrapbookingu a) Termin realizacji: od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: I.2018 odbędą się 4 warsztaty, VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019 jeden warsztat. b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy. c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do grupy uczestników d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu. e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela f) Konieczność zapoznania się z projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Brak informacji dodatkowych
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 1.Realizacja 25 warsztatów decupage w okresie od I.2018 do VI.2019 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
149942.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy:
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Sochor Sabina
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39625.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 2.Realizacja 25 warsztatów rymarskich w okresie od I.2018 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
149942.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: GOMA Maciejewski Michał
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32625.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 3.Realizacja 25 warsztatów ceramicznych w okresie od I.2018 do VI.2019 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
149942.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agata Borek-Olszewska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39250.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: 4.Realizacja 25 warsztatów scrapbookingu w okresie od I.2018 do VI.2019 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
149942.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kalinowska Sylwia
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38750.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Nie dotyczy na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Nie dotyczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.