eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pokój › Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji warsztatów rękodzielnictwa w ramach realizacji projektu pn. Zachowanie dziedzictwa kulturowego i historycznego poprzez rewaloryzację obiektów zabytkowych w Pokoju i działania edukacyjno- informacyjne w województwie opolskim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-18

Ogłoszenie nr 500013502-N-2018 z dnia 18-01-2018 r.

Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Pokoju: Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji warsztatów rękodzielnictwa w ramach realizacji projektu pn. Zachowanie dziedzictwa kulturowego i historycznego poprzez rewaloryzację obiektów zabytkowych w Pokoju i działania edukacyjno- informacyjne w województwie opolskim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zachowanie dziedzictwa kulturowego i historycznego poprzez rewaloryzację obiektów zabytkowych w Pokoju i działania edukacyjno- informacyjne w województwie opolskim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634578-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500078354-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Brak informacji dodatkowych


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Pokoju, Krajowy numer identyfikacyjny 530583327, ul. 1 Maja 26, 46-034 Pokój, woj. opolskie, państwo Polska, tel. +48774693032, e-mail domkulturypokoj@wp.pl, faks +48774693080.
Adres strony internetowej (url): www.goksirpokoj.szkolnastrona.pl/bip/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji warsztatów rękodzielnictwa w ramach realizacji projektu pn. Zachowanie dziedzictwa kulturowego i historycznego poprzez rewaloryzację obiektów zabytkowych w Pokoju i działania edukacyjno- informacyjne w województwie opolskim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GOKSIR.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na realizacji 100 "warsztatów rękodzielnictwa". W ramach realizacji warsztatów planuje się podział warsztatów na poszczególne rodzaje zajęć w tym warsztaty: decupage, zajęcia rymarskie, ceramika oraz scrapbooking. Realizacja warsztatów jest współfinansowana w ramach realizacji Projektu "Zachowanie dziedzictwa kulturowego i historycznego poprzez rewaloryzację obiektów zabytkowych w Pokoju i działania edukacyjno -informacyjne w województwie opolskim" w ramach Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju. Warsztaty rękodzielnictwa 100 spotkań: w tym 25 warsztatów decupage, 25 warsztatów rymarskich, 25 warsztatów ceramiki, 25 warsztatów scrapbooking. Wymagane jest, aby każde spotkanie warsztatowe trwało nie krócej niż 8h w trakcie których w warsztatach wezmą udział 3 grupy liczące do 10 osób, średnio warsztat na grupę powinien trwać nie krócej niż 2,5h i dodatkowo 30 min to czas doliczony na przygotowanie stanowisk na warsztaty. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 1.Realizacja 25 warsztatów decupage w okresie od I.2018 do VI.2019 2.Realizacja 25 warsztatów rymarskich w okresie od I.2018 do VI.2019 3.Realizacja 25 warsztatów ceramicznych w okresie od I.2018 do VI.2019 4.Realizacja 25 warsztatów scrapbookingu w okresie od I.2018 do VI.2019 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia: Uszczegółowiony opis przedmiotu z rozbiciem na części zamówienia : I- Warsztaty decupage, a) Termin realizacji: od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: I.2018 odbędą się 4 warsztaty, VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019 jeden warsztat. b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy. c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do zrekrutowanej grupy uczestników d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu. e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela f) Konieczność zapoznania się z Projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów II- Warsztaty rymarskie a) Termin realizacji: od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: I.2018 odbędą się 4 warsztaty, VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019 jeden warsztat. b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy. c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do grupy uczestników d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu. e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela f) Konieczność zapoznania się z projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów g) Wymagania co do prowadzania warsztatów rymarskich: wykonywanie 100% ręcznego szycia ze skóry bydlęcej III- Warsztaty ceramiki a) Termin realizacji: od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: I.2018 odbędą się 4 warsztaty, VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019 jeden warsztat. b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy. c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do grupy uczestników d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu. e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela f) Konieczność zapoznania się z projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów g) Wymagane prowadzanie warsztatów ceramicznych wraz z wypaleniem wykonanych prac (wymagane wyposażenie). IV- Warsztaty scrapbookingu a) Termin realizacji: od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018-VI.2019 Realizacja poszczególnych warsztatów I-IV realizowana w miesiącach od I.2018 do VI.2019 z zastrzeżeniem iż w miesiącach: I.2018 odbędą się 4 warsztaty, VII. 2018, VIII.2018, XII.2018, II.2019 warsztaty odbędą się dwa razy w miesiącu a w pozostałe miesiące tj. II-VI.2018, IX-XI.2018,I.2019, III.-VI-2019 jeden warsztat. b) Wymagane zapewnienie materiałów na cały okres prowadzenia warsztatów z uwzględnieniem, iż warsztat dniowy trwa ok. 8h w którym biorą udział 3 grupy z których każda liczy minimum 10 osób. Warsztaty powinny trwać ok. 2,5 h dla jednej grupy. c) Pełna dyspozycyjność dostosowana do grupy uczestników d) Doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi min. przeprowadzenie 1 warsztatu. e) Konieczność obsługi plotera laserowego i Corela f) Konieczność zapoznania się z projektem w ramach którego realizowane będzie zadanie prowadzenia warsztatów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Brak informacji dodatkowych

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 1.Realizacja 25 warsztatów decupage w okresie od I.2018 do VI.2019

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 149942.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Sochor Sabina
Email wykonawcy: sabina.sochor@op.pl
Adres pocztowy: ul. Młyńska 5a, 46-024 Brynica
Kod pocztowy: 46-024
Miejscowość: Brynica
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39625.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39625.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39625.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: 2.Realizacja 25 warsztatów rymarskich w okresie od I.2018

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 149942.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: GOMA Maciejewski Michał
Email wykonawcy: goma.mm@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Porzeczkowa 42, 55-002 Kamieniec Wrocławski
Kod pocztowy: 55-002
Miejscowość: Kamieniec Wrocławski
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32625.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32625.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32625.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: 3.Realizacja 25 warsztatów ceramicznych w okresie od I.2018 do VI.2019

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 149942.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agata Borek-Olszewska
Email wykonawcy: aborek.olszewska@gmail.com
Adres pocztowy: ul. 1Maja 66, 46-034 Pokój
Kod pocztowy: 46-034
Miejscowość: Pokój
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39250.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39250.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: 4.Realizacja 25 warsztatów scrapbookingu w okresie od I.2018 do VI.2019

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 149942.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kalinowska Sylwia
Email wykonawcy: kalinkowonawesolo@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Tarnowiec 1, 49-315 Mąkoszyce
Kod pocztowy: 49-315
Miejscowość: Mąkoszyce
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38750.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie Nie dotyczy na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Nie dotyczy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.