eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie"ZADANIE WŁASNE GMINY Z ZAKRESIE ZIELENI MIEJSKIEJ "



Ogłoszenie z dnia 2025-05-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ZADANIE WŁASNE GMINY Z ZAKRESIE ZIELENI MIEJSKIEJ ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZADANIE WŁASNE GMINY Z ZAKRESIE ZIELENI MIEJSKIEJ ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7638c593-c34a-4df4-9166-61db952d3bcf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045105/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 „Zadanie własne Gminy w zakresie zieleni miejskiej ”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187194

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający udziela zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki z uwagi iż, zachodzi jedna z okoliczności, o których
mowa w art. 214 ust. 1 pkt 11, zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1,
osobie prawnej i spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli
sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie
na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również
spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez
zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której
mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oczyszczanie terenów zielonych z nieczystości;
2) Koszenie trawników w okresie od 1 maja 2025 roku do 30 września 2025 roku, które będzie odbywać się zgodnie z częstotliwością i ustalonym harmonogramem;
3) Dosiewanie traw w miejscach, w których jest uszkodzona;
4) Pielenie rabat, gazonów, kaskad, skwerów, usuwanie trawy i chwastów przy obrzeżach chodników;
5) Oczyszczanie i pielęgnacja oczka wodnego przy ul. Powstańców Warszawy (wg potrzeb;
6) Wywóz zebranych odpadów z miejsc ich zbiórki w ciągu 48 godzin po zakończeniu prac porządkowych;
7) Nasadzenia kwiatów sezonowych z terminem realizacji zamówienia do 31 maja 2025 r. w następujących obszarach;
a) Ul. Ziębicka -obsadzenie dookoła 2 wysp przy wjeździe na Osiedle Kwiatowe i Plac Różany;
b) Wyspa przy skrzyżowaniu ulicy Legnickiej z Daleką;
c) Wyspa przy skrzyżowaniu ul 1 Maja i Wrocławskiej, Plac Jana Pawła II-półkole przy Placu Jana Pawła II i skwer wewnątrz trawnika;
d) Rynek- 12 sztuk wież kwiatowych, 4 sztuk donic z klonami oraz 15 sztuk kaskad na słupach oświetleniowych;
e) Plac Jana Pawła II – 2 szt. Donic
f) Obsadzenie Parku im. Sybiraków 3 donic (teren po rozebranej fontannie),
g) Gazony przy ul. Ziębickiej, Batalionów Chłopskich, Rynek-przed Ratuszem, ul. Jasna,
h) Ul. Ziębicka- przy zatoczce autobusowej;
8) Prac pielęgnacyjnych:
a) Pielęgnacja wraz z podlewaniem istniejących nasadzeń i roślinności na terenach po rewitalizacji (podwórka i park przy Powstańców Warszawy) w terminie od 1 maja do 30 września 2025 roku z wyłączeniem dni deszczowych;
b) Bieżące usuwanie przekwitłych lub zniszczonych kwiatów , traw, nawożenie, dosiewanie traw, itp.
c) Usunięcie roślin sezonowych przed okresem zimowym;
d) Inne prace wg zleceń wskazanych przez Zamawiającego;
9) Wykonywaniu innych prac pielęgnacyjnych :
a) Przycinanie, pielęgnacja żywopłotów z terenu wskazanego przez Zamawiającego 1x w okresie maj-czerwiec, 2 x w okresie od lipca do 31 września.
b) Wykonywanie nasadzeń krzewów;
c) Usuwanie (karczowanie) krzewów;
d) Inne prace wg zleceń wskazanych przez Zamawiającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zabkowickie Przedsiebiorstwo Usług Komunalnych Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871635243

7.3.3) Ulica: ul. Daleka 2

7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 416666,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-05 do 2025-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.